25

جولای
2020

۵۵۷ متقاضی PNP در جدیدترین پذیرش اکسپرس انتری دعوت شدند

Posted By : کاناداهوم/ 142

۵۵۷ متقاضی PNP در جدیدترین پذیرش اکسپرس انتری دعوت شدند

۳ مرداد ۱۳۹۹

اخبار, اخبار مهاجرت در

کانادا در جدیدترین پذیرش اکسپرس انتری که به تاریخ 22 جولای 2020 برگزار شد برای 557 متقاضی برنامه مهاجرت استانی یا PNP دعوتنامه صادر کرده است؛ از شروع محدودیت های کرونایی در روز 18 ماه مارس، این نهمین پذیرش اکسپرس انتری است که متقاضیان برنامه مهاجرت استانی را از سیستم اکسپرس انتری فدرال هدف می گیرد. متقاضیان برنامه مهاجرت استانی که در صف انتظار اکسپرس انتری هستند و انتخاب می شوند 600 امتیاز اضافی در سرمایه انسانی کسب می کنند. به همین خاطر است که در این پذیرش حداقل امتیاز در سیستم جامع رتبه بندی 687 بوده است. این بدین معناست که بدون امتیازات اضافی حاصل از انتخاب شدن از طرف استان، متقاضیان منتخب در بخش سرمایه انسانی 87 امتیاز داشته اند.
کانادا از زمان بحران کرونا تا کنون، تمرکز خود را بر دعوت از متقاضیان منتخب در دسته های برنامه مهاجرت استانی و تجربه کانادایی کرده است. گفتنی است برنامه مهاجرت استانی طی هفته های اخیر فعال بوده است و پذیرش هایی در اکثر استان های کانادا برگزار شده است. از ابتدای ماه می این استان ها روی هم رفته مجموعا بیش از 2000 متقاضی را برای انتخاب شدن از طرف استان جهت اقامت دائم دعوت کرده اند.
همانطور که در خبرهای قبلی خدمت همراهان گرانی کاناداهوم اعلام شد ماه ژوئن که اکنون در آن به سر می بریم ماه پرباری برای برنامه مهاجرت استانی است و انتظار می رود که در برخی استان ها توسعه هایی در این مورد ایجاد شود. در هفته های اخیر، انتاریو، بریتیش کلمبیا و منیتوبا پذیرش های مرتبط با برنامه مهاجرت استانی را برگزار کرده اند. بر خلاف پذیرش برنامه مهاجرت استانی، حداقل امتیاز متقاضیانی که در دسته تجربه کانادایی هستند به مراتب کمتر است. در این پذیرش هم از قاعده tie-break استفاده شد. تمام متقاضیانی که حداقل 687 امتیاز داشتند و پروفایل خود را قبل از 11 نوامبر 2019 راس ساعت 8:51:21 به وقت استاندارد شرقی ارائه کرده بودند در این پذیرش دعوتنامه دریافت کردند. 
علیرغم محدودیت هایی که کرونا ایجاد کرده و باعث شده اداره مهاجرت از برنامه قبلی خود در برگزار پذیرش های جامع که هر دو هفته یک بار روزهای چهارشنبه برگزار می شد دور بیفتد، کانادا همچنان خود را متعهد به صدور 85,800 دعوتنامه برای متقاضیان اکسپرس انتری در سال 2020 می داند. از نکات دیگر می توان به غیرقابل پیش بینی بودن تاریخ پذیرش های اخیر اشاره نمود. در اوایل امسال، پذیرش های مختص تمام برنامه ها که شامل برنامه اسکیلد ورکر فدرال، برنامه مشاغل نیازمند مهارت و تجربه کانادایی می شود هر دو هفته یک بار برگزار می شد. اما این روزها که اداره مهاجرت کانادا پذیرش های هدفمند برگزار می کند پذیرش ها ممکن است به فاصله چند روز یا حتی چند ساعت از هم برگزار شوند.
گفتنی است سیستم اکسپرس انتری سیستمی برای مهاجرت به کانادا است که در سه دسته ی کارگر ماهر فدرال، مشاغل دارای مهارت و تجربه ی کانادایی از سراسر جهان بر پایه ی امتیازات و معیارها مهاجر جذب می کند. کاندیدها بر اساس امتیازی که در سیستم جامع رتبه بندی دارند دسته بندی می شوند؛ این سیستم به کاندیدها بر اساس تسلط بر زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی (دو زبان رسمی کانادا)، سن، تحصیلات و سابقه کار امتیازدهی می کند. برای کاندیدهایی که بالاترین امتیاز را داشته باشند به تناوب برگزاری پذیرش ها ITA (دعوتنامه برای تقاضا جهت اقامت دائم) صادر می شود. برای ورود در صف انتظار اکسپرس انتری داشتن پیشنهاد کار الزامی نیست.
به نمونه های فرضی زیر از دعوت شدگان توجه کنید:
بابک و سارا متاهل و به ترتیب 34 و 31 ساله هستند. هر دو لیسانس دارند و هر دو با شرکت در آزمون آیلتس توانسته اند در مهارت شنیداری نمره 8 و در باقی مهارت ها نمره 7 کسب کنند. سارا سه سال اخیر مشغول برنامه نویسی کامپیوتر بوده است و بابک هم چهار سال گذشته را در امور مالی کار کرده است. نه بابک و نه سارا هیچ کدام تا به حال در کانادا نه کار کرده بودند و نه تحصیل. آنها در ماه آوریل 2020 وارد صف انتظار شدند. سارا  با داشتن 421 امتیاز در سیستم جامع رتبه بندی یا CRS متقاضی اصلی بود. سارا در 13 می از طرف مسیر مهاجرتی اولویت های انسانی انتاریو  notification of interest یا NOI دریافت کرد و توانست از طریق برنامه مهاجرت استانی انتاریو درخواست انتخاب شدن از طرف این استان را بدهد. سپس امتیاز سارا به 1021 رسید و در جدیدترین پذیرش اکسپرس انتری که 22 جولای 2020 برگزار شد دعوتنامه برای تقاضا جهت اقامت دائم کانادا دریافت کرد.

5
/
5
(
1

vote
)

به خدمات اخذ ویزای تحصیلیبورسیهاخذ اقامت دائم نیاز دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

مطالب مرتبط:
پذیرش ۲۴ جولای برگزار شد؛ دعوت از ۳۶۰۰ متقاضی دیگر برای تقاضا جهت اقامت دائم
دو روز؛ دو پذیرش اکسپرس انتری!
صد و سی و ششمین پذیرش اکسپرس انتری برگزار شد؛ ۳۵۰۰ نفر دعوت شدند
برگزاری جدیدترین پذیرش اکسپرس انتری؛ ۳۴۰۰ نفر دعوت شدند
انتاریو برای ۹۵۴ متقاضی اکسپرس انتری دعوتنامه صادر کرد
اولین پذیرش اکسپرس انتری در سال ۲۰۲۰ برگزار شد
استان های کانادا امسال ۱۰ برابر اکسپرس انتری پذیرش برگزار کرده اند
ساسکاچوان برای ۱‍۵۰ متقاضی دعوتنامه صادر کرد
سیستم مهاجرت کانادا؛ الگویی برای کشورهای دیگر
جدیدترین پذیرش آنتاریو برگزار شد؛ دعوت از ۱۷۷۳ متقاضی اکسپرس انتری با سابقه کار در حوزه تکنولوژی

۳ مرداد ۱۳۹۹


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.