20

مارس
2020

کرونا با اقساط وام مسکن کانادایی ها چه کرد؟

Posted By : کاناداهوم/ 198

کرونا با اقساط وام مسکن کانادایی ها چه کرد؟

۲۹ اسفند ۱۳۹۸

اخبار, اخبار مهاجرت در

جدیدترین خبرها گویای این هستند که شش بانک بزرگ کانادا اقداماتی را در راستای کمک به کانادایی هایی که در گیرودار کرونا با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کنند تدبیر کرده است و تا سقف شش ماه اجازه تاخیر در پرداخت اقساط وام مسکن را داده است. نیل پارمنتر رئیس انجمن بانکداران کانادا در توییتی گفته است که این اقدامات فورا لازم الاجرا خواهند شد. این شش بانک عبارت اند از RBC، TD، MBO، Scotiabank، CIBC و بانک ملی کانادا که فرصت تخفیفی را برای محصولات اعتباری نیز فراهم کرده اند.
این شش بانک بزرگ کانادا در بیانیه ی مطبوعاتی مشترک گفته اند که به مشتریان حقیقی و حقوقی خود تعهد می دهند که راه حل های انعطاف پذیری را برای آندسته که کرونا زندگی مالی شان را مختل کرده است فراهم خواهند نمود. هنوز مشخص نیست که آیا مشتریان این بانک ها می توانند اقساط بدون بهره وام مسکن خود را به تاخیر بیندازند یا خیر.
بانک Scotiabank گفته است که تمام درخواست ها برای تاخیر اقساط را مورد به مورد بررسی خواهد کرد و افزوده است که خود را متعهد به ارائه تخفیف به مشتریانی می داند که به خاطر شیوع ویروس کرونا تحت فشار مالی قرار دارند. در عین حال هیچ تضمینی نداده است که این تاخیرها بدون بهره باشند. بانک ملی کانادا از سوی دیگر فقط گفته است تاخیر در اقساط وام ها بدون بهره خواهند بود. “بسته به پرونده مشتریان و پارامترهای وام، سناریوهای مختلفی وجود خواهد داشت. هدف ما این است که به مشتریان خود اجازه دهیم هر چه سریعتر روی پای خود بیاستند”.
اما بانک های RBC، BMO و CIBC در این زمینه چیزی به رسانه ها نگفته اند. گفتنی است این خبر در حالی منتشر شده که بنگاه مسکن کانادا تحت عنوان شرکت مسکن و وام مسکن کانادا در تلاش است تا مالکان به خاطر مراقبت از سلامتی خود مجبور به نکول در پرداخت اقساط نشوند. این بنگاه، همان سیاستی را در پیش گرفته است که در بحران مالی 2008 اتخاذ کرده بود. در این سیاست، وام گیرندگان صرفا پرداخت قسط خود را موقتا به زمان دیگری موکول می کنند نه اینکه از زیر پرداخت آن شانه خالی کرده باشند.  

5
/
5
(
1

vote
)

به خدمات اخذ ویزای تحصیلیبورسیهاخذ اقامت دائم نیاز دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

مطالب مرتبط:
هجوم مهاجران تازه وارد به بازار مسکن کانادا!
کاهش قیمت آپارتمان های ونکوور
کبک قصد دارد در سال 2019، 40 هزار مقیم دائم جذب کند
پذیرش کم سابقه اکسپرس انتری برگزار شد
افزایش مهاجرت به نیوبرانزویک در پی کاهش چشمگیر نیروی کار
ماه اکتوبر؛ ماهِ چهار تا از بزرگترین پذیرش های مهاجرت استانی کانادا
به روزرسانی بیانیه اداره گمرک آمریکا در مورد ممنوع الورود بودن کارکنان کانادایی صنعت ماریجوانا
اصلاح حداقل امتیاز CRS برای استریم اولویت سرمایه انسانی آنتاریو
طرح پیشنهادی برای مهاجرت به انتاریوی شمالی
مشاغل دارای اولویت اکسپرس انتری نیو برانزویک

۲۹ اسفند ۱۳۹۸


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.