06

جولای
2019

کبک نخستین دعوتنامه ها را برای متقاضیانی که پروفایل Arrima دارند صادر کرد

Posted By : کاناداهوم/ 312

جدیدترین خبرها از این حکایت دارند که استان کبک شروع به صدور دعوتنامه برای آندسته از متقاضیان برنامه اسکیلد ورکر کرده است که در سیستم Arrima ابراز تمایل یا Expression of Interest خود را ثبت کرده اند.  متقاضیانی که دعوت شده اند در روز پنجشنبه 4 جولای از طریق ایمیل مطلع شدند.

گفتنی است افرادی که دعوتنامه دریافت کرده اند 60 روز زمان دارند تا درخواست کامل خود را برای گواهی انتخاب کبک یا Certificat de sélection du Québec ارائه کنند. سپتامبر 2018 بود که کبک از سیستم Arrima برای مدیریت بانک متقاضیان برنامه اسکیلد ورکر کبک یاQSWP  رونمایی کرد. متقاضیان از Arrima برای ایجاد پروفایل Expression of Interest استفاده می کنند و سپس آن پروفایل به بانک متقاضیان QSWP ارائه می شود.   

دولت کبک گفته است که در اولین دعوتنامه هایی که لز طریق Arrima صادر شده اند، اولویت با متقاضیانی است که یا از کارفرمای کبکی دارای پیشنهاد کار معتبر بوده و یا واجد یکی از شرایط زیر هستند:

تاریخ 16 ژوئن 2019 روزی است که اصلاحات ایجاد شده در قوانین مهاجرت کبک به تصویب رسید و طی آن درخواست 16 هزار متقاضی مهاجرت از طریق برنامه اسکیلد ورکر لغو شد.همه ی  درخواست های لغو شده قبل از رونمایی از سیستم Arrima ارائه شده اند؛ وزیر مهاجرت کبک سیستم Arrima را با نیازهای بازار کار کبک متناسب تر می داند.

متقاضیانی که در هر یک از این دو دسته اولویت بندی شده ای قرار دارند که درخواستشان لغو شده است، و هنوز پروفایل Arrima ایجاد نکرده اند چنانچه مایل هستند برای دریافت گواهی انتخاب کبک یا به اختصار CSQ در نظر گرفته شوند تا 16 دسامبر 2019 فرصت دارند پروفایل خود را در Arrima بسازند. 

وزیر مهاجرت کبک گفته است که از الان تا 16 ژانویه 2020 برای متقاضیان اولویت بندی شده ی مزبور چندین دور صدور دعوتنامه برگزار خواهد شد.

 


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.