02

مه
2020

کاهش حدنصاب امتیاز CRS در جدیدترین پذیرش اکسپرس انتری!

Posted By : کاناداهوم/ 166

کاهش حدنصاب امتیاز CRS در جدیدترین پذیرش اکسپرس انتری!

۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹

اخبار, اخبار مهاجرت در

دولت کانادا امروز اول ماه می، پذیرش جدیدی برگزار کرده و طی آن برای 3311 متقاضی مهاجرت به کانادا دعوتنامه صادر کرده تا آنها بتوانند تقاضای خود را برای اقامت دائم کانادا ارائه کنند. این پذیرش مختص برنامه از متقاضیانی دعوت کرده که در دسته تجربه کانادا حضور داشته اند. حد اقل امتیاز این متقاضیان 452 بوده است. این پایین ترین امتیاز CRS تا اینجای سال 2020 بوده است. همچنین در اوایل هفته ای که پشت سر گذاشتیم 589 دعوتنامه از طریق برنامه مهاجرت استانی برای متقاضیان اکسپرس انتری صادر شد.
گفتنی است سیستم اکسپرس انتری سیستمی برای مهاجرت به کانادا است که در سه دسته ی کارگر ماهر فدرال، مشاغل دارای مهارت و تجربه ی کانادایی از سراسر جهان بر پایه ی امتیازات و معیارها مهاجر جذب می کند. کاندیدها بر اساس امتیازی که در سیستم جامع رتبه بندی دارند دسته بندی می شوند؛ این سیستم به کاندیدها بر اساس تسلط بر زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی (دو زبان رسمی کانادا)، سن، تحصیلات و سابقه کار امتیازدهی می کند. برای کاندیدهایی که بالاترین امتیاز را داشته باشند به تناوب برگزاری پذیرش ها ITA (دعوتنامه برای تقاضا جهت اقامت دائم) صادر می شود. برای ورود در صف انتظار اکسپرس انتری داشتن پیشنهاد کار الزامی نیست.
اداره مهاجرت، شهروندی و پناهندگی کانادا در این پذیرش از قاعده tie-break استفاده کرد: 10 اکتوبر 2019 راس ساعت  19:15:28 به وقت استاندارد شرقی. این بدین معنی است که تمام متقاضیانی که در سیستم جامع رتبه بندی حد اقل 452 امتیاز داشتند و قبل از این تاریخ و ساعت پروفایل خود را وارد صف انتظار اکسپرس انتری کردند در پذیرش دیروز مورخ اول ماه می 2020 دعوتنامه دریافت کرده اند. بدین ترتیب با برگزاری پذیرش امروز تعداد دعوتنامه های صادره در سال جاری به 34000 رسید.
به نمونه های فرضی زیر از دعوت شده ها توجه نمایید:‌
نسیم 30 ساله است و دوره ی لیسانس خود را در آوریل 2019 در کانادا تکمیل کرده است. نسیم پس از فارغ التحصیلی در تورنتو به عنوان تحلیلگر بازاریابی مشغول به کار شد. او با شرکت در امتحان آیلتس توانست در مهارت شنیداری نمره 8 و در باقی مهارت های زبانی نمره 7 کسب کند. امتیاز نسیم در سیستم جامع رتبه بندی 457 و برای دریافت دعوتنامه در جدیدترین پذیرش اکسپرس انتری مورخ 1 می 2020 کفایت می کرده است.
ابراهیم 32 ساله است و مدرک لیسانس خود را در کانادا گرفته است. او با شرکت در امتحان آیلتس توانست در مهارت شنیداری نمره 8 و در مهارت های مکالمه و نوشتن نمره 7.5 بگیرد. او در اوایل سال 2019 فارغ التحصیل شده و از آن زمان تا امروز به عنوان مدیر فروش فعالیت دارد. ابراهیم متاهل است و همسرش در حال حاضر خارج از کانادا زندگی می کند. همسر ابراهیم هم لیسانس دارد و سطح زبان انگلیسی وی پیشرفته است. آنها وارد صف انتظار شدند و ابراهیم متقاضی اصلی بود. امتیاز آنها در سیستم جامع رتبه بندی 453 و برای دریافت دعوتنامه در جدیدترین پذیرش اکسپرس انتری مورخ 1 می 2020 کفایت می کرده است.
اهمیت تجربه کانادایی در انتخاب مهاجران

5
/
5
(
1

vote
)

به خدمات اخذ ویزای تحصیلیبورسیهاخذ اقامت دائم نیاز دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

مطالب مرتبط:
دعوت انتاریو از متقاضیان اکسپرس انتری دارای سابقه کار در ۱۰ شغل مختلف
مرز مشترک آمریکا-کانادا بسته شد
نیو برانزویک برای مهاجران نمایشگاه شغل برگزار می کند
پیشنهاداتی برای اصلاح برنامه اسپانسرشیپ والدین در سال ۲۰۲۰
کارآفرینی و اشتغال زایی مهاجران در کانادا، بیشتر از خود کانادایی هاست!
سومین پذیرش ساسکاچوان طی سه هفته!
صدور ۲۰۴ دعوتنامه در جدیدترین پذیرش نوا اسکوشیا
جدیدترین پذیرش اکسپرس انتری با دعوت از ۳۶۰۰ متقاضی برگزار شد
کبک با تصویب قانون، هزاران درخواست مهاجرت را رد کرد
دو روز؛ دو پذیرش اکسپرس انتری!

۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.