05

ژوئن
2019

کانادا به عنوان یکی از کشورهای دارای بیشترین تعداد میلیاردر در دنیا رده بندی گردید

Posted By : کاناداهوم/ 332

وقتی صحبت از کلوپ میلیاردرها می شود، باید گفت 15 کشور ثروتمند در جهان وجود دارند که تعداد زیادی میلیاردر در آنها زندگی می کنند.

شرکت اطلاعاتی Wealth-X ششمین لیست سالانه خود را که شامل کشورهایی با بیشترین تعاد میلیاردرهاست، منتشر کرده است و چیزی که به هیچ وجه شگفت انگیز نیست، این است که آمریکا با داشتن 420 میلیاردر بیشتر از کشور چین که در رتبه دوم قرار دارد، در صدر این لیست جای گرفته است.

کانادا به عنوان چهاردهمین کشور جهان با بیشترین تعداد میلیاردر قرار گرفته، که تعداد آنها حدود 45 نفر می باشد که در خاک کانادا زندگی می کنند و ثروتی در حدود 87 میلیارد دلار دارند.

این گزارش همچنین بیان می کند که 15 کشور برتر 75 درصد جمعیت جهانی میلیاردرها را تشکیل می دهند.

در مجموع، 1،942 میلیاردر در 15 کشور برتر دنیا زندگی می کنند که در کل ثروتی به ارزش 6.8 تریلیون دلار دارند که معادل 79 درصد از ثروت کل میلیاردرهای جهان در سال 2018 می باشد و اندکی از سال قبل بیشتر است.

در ادامه رتبه بندی Wealth-X از کشورهایی که بیشترین تعداد میلیاردر را دارند مشاهده می کنید.

1.ایالات متحدهتعداد میلیاردرها: 705 نفر مجموع ثروت میلیاردرها: 3،013 میلیارد دلار

 2.چینتعداد میلیاردرها: 285 نفر مجموع ثروت میلیاردرها: 996 میلیارد دلار

3. آلمانتعداد میلیاردرها: 146 نفر مجموع ثروت میلیاردرها: 442 میلیارد دلار

4.روسیه تعداد میلیاردرها: 102 نفر مجموع ثروت میلیاردرها: 355 میلیارد دلار

 


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.