21

مه
2019

کانادا به عنوان یکی از متنوع ترین کشورها در جهان انتخاب شد

Posted By : کاناداهوم/ 341

کانادا در سراسر جهان به عنوان کشوری مهاجر پذیر و مهمان نواز شناخته شده است و در حال حاضر نیز یکی از متنوع ترین کشورهای دنیا نامیده شده است.

این گفته بر اساس اطلاعات وب سایت Rickshaw Travel می باشد که به تازگی شاخص تنوع جهانی را منتشر کرده است.

این شاخص به رتبه بندی کشورها بر اساس معیارهای زیر می پردازد:

سپس این معیارها به 4 دسته تقسیم شدند که عبارتند از: تنوع فرهنگی، تنوع مذهبی، تنوع سیاسی و آزادی برای تنوع.

پس از آن هر کشور در هر یک از این گروه های فرعی، امتیازی از 1 تا 5 نمره کسب نموده و امتیازات به دست آمده در هر بخش، با یکدیگر جمع می شوند تا امتیاز نهایی کسب شده از 20 محاسبه شود؛ که این امتیاز کلی برای طبقه بندی کشورها مورد استفاده قرار می گیرد.

چنانچه امتیاز دو کشور با هم برابر باشد، سطح امتیاز آزادی های فردی تعیین کننده رده بندی خواهد بود.

بر اساس اطلاعات منتشر شده در وب سایت Rickshaw، کشور بنین (Benin) در غرب آفریقا با شاخص 15 به عنوان اولین کشور انتخاب شد. در کشور بنین مردم به 56 زبان مختلف با یکدیگر صحبت می کنند و یکی از متنوع ترین کشورهای جهان از نظر قومی و نژادی است.

بلژیک در رتبه دوم قرار گرفت و پس از آن کشورهای سورینام و برزیل به ترتیب در جایگاه های بعدی قرار گرفتند. کانادا با 13 امتیاز چند پله پایین تر و در رتبه هفتم لیست قرار گرفت.

به گفته Rickshaw کانادا همیشه به خاطر دارا بودن جمعیت فرانسوی زبان مشهور بوده است و در واقع یکی از متنوع ترین کشورهای جهان از نظر نژادی و قومیتی می باشد و مردم در سراسر این کشور پهناور به 195 زبان مختلف صحبت می کنند.

کانادا در زمینه آزادی های فردی، جنسی و مذهبی نمره کامل را کسب نموده و در میان همه کشورها در صدر جدول آزادی های فردی قرار گرفته است.

 


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.