23

ژوئن
2019

پرینس ادوارد آیلند جدیدترین پذیرش اکسپرس انتری را برگزار کرد

Posted By : کاناداهوم/ 341

جدیدترین خبرهای اکسپرس انتری از این حکایت دارند که استان ساسکاچوان در 20 ژوئن پذیرش های اکسپرس انتری، Labour Impact و Business Impact را برگزار کرد و برای 113 متقاضی دعوتنامه صادر کرد. استان پرینس ادوارد آیلند که به اختصار PEI نوشته می شود برای جذب متقاضیان مهاجرت که برای بر طرف کردن نیازهای بازار کار این استان واجد شرایط هستند پذیرش های ماهانه برگزار می کند.

متقاضیانی که از طریق دسته های مهاجرتی اکسپرس انتری و  Labour Impact دعوتنامه دریافت می کنند می توانند برای انتخاب شدن از طرف استان تقاضای خود را جهت اخذ کسب اقامت دائم کانادا ارائه کنند. اکثر دعوتنامه های صادره در 20 ژوئن – یعنی 106 عدد – به متقاضیان این دو دسته مهاجرتی رسید.

صدور دعوتنامه از طریق مسیر مهاجرتی Business Impact: ویزای کار  

مسیر مهاجرتی اکسپرس انتری استان پرینس ادوارد آیلند با سیستم اکسپرس انتری فدرال مرتبط است؛ سیستم اکسپرس انتری فدرال منبع اصلی جذب نیروی کار خارجی کانادا است. آندسته از متقاضیان اکسپرس انتری که از طرف استان انتخاب شوند 600 امتیاز در سیستم جامع رتبه بندی دریافت می کنند و بدین ترتیب در دوئر بعدی حتما برای آنها دعوتنامه جهت تقاضا برای اقامت دائم کانادا صادر خواهد شد.

متقاضیانی که علاقه مند هستند از طریق یکی از این سه دسته مهاجرتی به پرینس ادوارد آیلند مهاجرت کنند در نخستین اولین گام باید ثبت ابراز تمایل یا Expression of Interest یا به اختصار EOI در برنامه مهاجرت استانی پرینس ادوارد آیلند را در برنامه خود داشته باشند. بر اساس عواملی نظیر تحصیلات، سابقه کار، تسلط بر زبان های انگلیسی یا فرانسه و سایر عوامل به ابراز تمایل یا EOI متقاضیان از 100 امتیاز نمره داده می شود و از متقاضیانی که بالاترین امتیاز را دارند طی پذیرش های ماهانه برای تقاضا جهت انتخاب شدن از طرف استان دعوت به عمل می آید.

مجموعا هفت دعوتنامه هم برای متقاضیان مسیر مهاجرتی Business Impact: ویزای کار صادر شد. این مسیر مهاجرتی مناسب کارآفرینانی است که مالک کسب و کار هستند و یا سابقه مدیریت کسب و کار دارند و مایل هستند در استان پرینس ادوارد آیلند کسب و کار راه اندازی کرده و یا کسب و کار اداره کنند.

متقاضیانی که از طریق این دسته دعوت شده اند می توانند تقاضای تایید پروپوزال پیشنهادی کسب و کار خود را ارائه کنند. مسیر مهاجرتی ویزای کار یا Work Permit Stream نیز در بر مبنای ابراز تمایل یا EOI فعالیت می کند و پایین ترین امتیاز در پذیرش 21 مارس 112 بوده است.

برنامه مهاجرت استانی پرینس ادوارد آیلند یکی از فعال ترین ها در کانادا است و در سال 2018 به افزایش 1.8 درصدی در رشد جمعیت این استان کمک کرده است؛ گفتنی است از این لحاظ، انتاریو در رتبه ی دوم قرار دارد.

 


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.