02

جولای
2019

میانگین اجاره بها در شهرهای کانادا در ژوئن 2019

Posted By : کاناداهوم/ 324

بازار اجاره کانادا تغییرات اندکی را در ماه گذشته شاهد بود، اما با توجه به گزارش وب سایت PadMapper در ماه ژوئن، میزان اجاره بها در یک شهر به بالاترین حد خود رسیده است. 9 شهر کانادا شاهد روند افزایش و 3 شهر شاهد روند کاهش اجاره بها بودند. میزان اجاره در 12 شهر دیگر نیز از ثبات نسبی برخوردار بود.

وب سایت Padmapper اعلام نمود:”پیرو روندی مشابه با گزارش ماه قبل، حدود نیمی از شهرهای این لیست بدون تغییر بوده ‌اند و با وجود اینکه مقدار اجاره در گزارش این ماه کمی افزایش داشت، اما مقدار افزایش بسیار ناچیز بوده است.”

 با این حال، در مقایسه سال به سال مشخص می شود که حدود یک سوم از شهرها نرخ رشد دو رقمی را تجربه کرده اند و این نشان می دهد که همچنان تقاضا در این بازارها وجود دارد.

5 بازار گران کانادا نسبت به ماه گذشته تقریبا بدون تغییر باقی ماندند البته به جز شهر بری در انتاریو که عنوان چهارمین شهر گران را به خود اختصاص داد و مونترال را در رتبه پنجم قرار داد.

یک بار دیگر تورنتو علی رغم کاهش 0.9 درصدی در میزان اجاره بهای خانه یک خوابه، به عنوان گران ترین شهر کانادا انتخاب شد. میزان اجاره واحد یک خوابه در این شهر به 2،230 دلار رسید در حالی که اجاره خانه ‌های دو خوابه در حد 2،850 دلار ثابت باقی ماند.

ونکوور در جایگاه دوم قرار دارد و سریع ترین نرخ رشد را در ماه گذشته داشته به طوری که اجاره بهای خانه یک خوابه با 3.8 درصد افزایش به 2،210 دلار رسید. همچنین قیمت اجاره واحدهای دو خواب نیز با افزایش قابل توجه 3.6 درصدی به 3،200 دلار رسید.

برنابی در استان بریتیش کلمبیا، در جایگاه سوم این لیست باقی ماند. مانند ماه گذشته، قیمت اجاره آپارتمان یک خوابه بدون تغییر در حد 1،570 دلار باقی ماند و اجاره خانه های دو خوابه نیز با کاهش 3.1 درصدی به 2،210 دلار رسید.

شهر بری (Barrie) در انتاریو، مونترال را از رتبه چهارم خارج نمود و میزان اجاره بهای خانه های یک خوابه در آن با رشد 0.7 درصدی به 1،450 دلار رسید. همچنین اجاره آپارتمان دو خوابه با کاهش 0.7 درصدی به 1،490 دلار رسید.

مونترال با یک پله سقوط در جایگاه پنجم قرار گرفت. نرخ اجاره بهای خانه یک خوابه با کاهش 2.7 درصدی به 1،420 دلار رسید در حالی که اجاره آپارتمان دو خوابه مانند ماه قبل، به میزان 1،710 دلار باقی ماند.

 


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.