06

مه
2019

میانگین اجاره بها در شهرهای کانادا در آوریل 2019

Posted By : کاناداهوم/ 404

بر اساس آخرین گزارش وب سایت Padmapper، بازار اجاره مسکن در سراسر کانادا در طول ماه گذشته تغییرات اندکی داشته است.

اغلب شهرها در همان جایگاهی که ماه قبل داشتند قرار گرفتند و در مجموع 4 شهر شاهد روند افزایشی و 3 شهر دارای روند کاهشی بوده و 17 شهر بدون تغییر باقی ماندند.

Padmapper  اعلام نموده که این یکی از با ثبات ترین ماه های سال 2019 بوده که تا به حال کانادا به خود دیده است.

 5 بازار گران اجاره کانادا نیز بدون تغییر نسبت به ماه قبل باقی ماندند.

در این ماه اجاره آپارتمان یک خوابه در تورنتو، که عنوان گران ترین شهر کانادا را داراست؛ 2،260 دلار و اجاره آپارتمان دو خوابه 2،850 دلار بود.

در ونکوور که در جایگاه دوم گران ترین بازار اجاره کانادا قرار دارد، اجاره بهای آپارتمان دو خوابه با کاهش 4.9 درصدی به 3،100 دلار رسید. نرخ اجاره آپارتمان یک خوابه نیز در سطح 2،100 دلار ثابت باقی ماند.

شهر برنابی (Burnaby) که در رتبه سوم قرار دارد نیز شاهد ثبات قیمت ها بود. اجاره آپارتمان یک خوابه به میزان 1،570 دلار ثابت ماند و قیمت آپارتمان دوخوابه با افزایش حاشیه ای 0.4 درصدی به مبلغ 2،250 دلار رسیده است.

مونترال که در جایگاه چهارمین بازار گران اجاره قرار دارد، در ماه آوریل با کاهش قیمت روبرو بوده است. اجاره آپارتمان یک خوابه با 2 درصد کاهش به 1،470 دلار و قیمت آپارتمان دوخوابه با کاهش 3.9 درصدی به 1،710 دلار رسیده است.

ویکتوریا، در استان بریتیش کلمبیا، در رتبه پنجم این رتبه بندی قرار دارد. قیمت ها در این شهر نیز ثابت باقی مانده و اجاره بهای آپارتمان یک خوابه و دوخوابه به ترتیب 1،390 دلار و 1،730 دلار بوده است.

 


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.