11

ژوئن
2020

مهاجرت به کانادا؛ کاهش مهاجران به تنها ۴۰۰۰ نفر در ماه آوریل

Posted By : کاناداهوم/ 134

مهاجرت به کانادا؛ کاهش مهاجران به تنها ۴۰۰۰ نفر در ماه آوریل

۲۲ خرداد ۱۳۹۹

اخبار, اخبار مهاجرت در

آوریلی را که پشت سر گذاشتیم، ویروس کرونا تاثیر بسیار مخربی بر جذب مهاجران کانادا داشته است. معمولا در هر ماه، بین 25 تا 30 هزار ویزای اقامت دائم جدید صادر می شد. اما در ماه آوریل سال جاری به خاطر اختلالاتی که کرونا ایجاد کرده است تنها 4100 متقاضی توانستند فرایند اقامت دائم خود را انجام دهند.
داده های جدید وزارت مهاجرت، شهروندی و پناهندگی نشان می دهد که در مقایسه با ماه مارس، کانادا در ماه آوریل شاهد کاهش 78 درصدی جذب مقیم دائم بوده است. همچنین، ماه مارس نیز به نسبت ماه فوریه از این لحاظ کاهش 26 درصدی داشته است. 
گفتنی است اختلالات بحران کرونا باعث شده است که کارمندان دورکاری کنند و در نتیجه ظرفیت رسیدگی به درخواست های اقامت دائم کانادا محدود شود؛ محدودیت های سفر باعث شده که برخی از دارندگان ویزای اقامت دائم کانادا نتوانند وارد کانادا شوند و فعالیت شرکت های هواپیمایی در سراسر جهان به تعلیق درآمده است.
گرچه داده های جذی مهاجران کانادا طی ده های اخیر هنوز در دسترس نیست اما می توان ادعا کرد که کانادا در ماه آوریل 2020 کمترین تعداد مهاجر را از دهه 40 میلادی جذب کرده است؛ در دهه 40 به خاطر جنگ جهانی دوم مهاجرت در جهان کاهش چشمگیر داشت.
کانادا اما همچنان قصد دارد به برنامه جامع خود برای سال های 2020 تا 2022 عمل کند و جذب مهاجران را سال به سال افزایش دهد و هر سال از 340 هزار مهاجر استقبال نماید. حالا که همه با بحران کرونا دست و پنجه نرم می کنیم دستیابی به این هدف بعید به نظر می رسد اما دولت کانادا بیدی نیست که از این بادها بلرزد و همچنان خود را متعهد به استقبال از مهاجران جدید می کند.
همانگونه که در خبرهای قبلی در وبسایت و شبکه های اجتماعی کاناداهوم منتشر شد، پذیرزش ها همچنان برگزار می شود  و وزیر مهاجرت کانادا آقای مندسینو اعلام کرده است که مهاجران همچنان برای کانادا و اقتصاد آن حایز اهمیت بسیار هستند. در واقع از 18 مارس که اعلام محدودیت های کرونایی بود تا کنون مجموعا 11 پذیرش اکسپرس انتری برگزار شد و در همه آنها حداقل امتیاز سیستم جامع رتبه بندی کاهش داشته است.
از سوی دیگر، استان های بریتیش کلمبیا، ساسکاچوان، منیتوبا، انتاریو، نوا اسکوشیا و جزیره پرنس ادوارد نیز هر کدام پذیرش مرتبط با برنامه مهاجرتی استانی خود را برگزار کرده اند. به هر حال شواهد جدید حاکی از این هستند که کانادا خود را برای افزایش جذب مهاجر دذر آینده ای نزدیک آماده می کند.

5
/
5
(
1

vote
)

به خدمات اخذ ویزای تحصیلیبورسیهاخذ اقامت دائم نیاز دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

مطالب مرتبط:
ماه اکتوبر؛ ماهِ چهار تا از بزرگترین پذیرش های مهاجرت استانی کانادا
پذیرش کم سابقه اکسپرس انتری برگزار شد
کبک قصد دارد در سال 2019، 40 هزار مقیم دائم جذب کند
پرینس ادوارد آیلند در جدیدترین پذیرش خود تعداد متقاضیان دعوت شده را بیش از دو برابر کرد
افتتاح پایلوت منطقه ای بریتیش کلمبیا برای مهاجران کارآفرین
منیتوبا برای متقاضیان مهاجرت دعوتنامه های جدید صادر کرد
کانادا فهرست مشاغل مسیر مهاجرتی استعداد جهانی را به روز کرد
جدیدترین پذیرش پرینس ادوارد آیلند با صدور ۱۳۵ دعوتنامه برگزار شد
سیاست های مهاجرتی امریکا استعدادها را به کانادا سوق می دهد
مسیر مهاجرتی جدید نوا اسکوشیا برای پزشکان

۲۲ خرداد ۱۳۹۹


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.