06

اکتبر
2022

راهنمای استان‌های کانادا برای تازه واردان

Posted By : کاناداهوم/ 53

راهنمای استان‌های کانادا برای تازه واردان

مقالات, مقالات زندگی در کانادا, مقالات مهاجرت در:

در این مطلب نگاهی خواهیم داشت به استان‌های کانادا تا تازه واردان بیشتر با آن‌ها و خصوصیات هر یک از آن‌ها آشنا شوند.

اگر قصد مهاجرت به کانادا برای تحصیل یا کار را دارید، تعداد بالای استان های کانادا ممکن است در ابتدا برای شما گیج کننده باشد. کانادا ۱۰ استان و سه ناحیه یا منطقه دارد. شما از بین این‌ها کدام را انتخاب می‌کنید؟ آیا بین این‌ها تفاوت‌هایی هم وجود دارد؟ در رابطه با آب و هوا، اقتصاد و شهرهای هر یک از این استان‌ها چه می‌دانید؟

کانادا کشوری است با تنوع جغرافیایی بسیار. قبل از اینکه استان یا منطقه‌ای را برای مهاجرت انتخاب کنید مهم است به تمام گزینه‌هایتان نگاه کنید. ما برای ساده‌تر کردن این فرآیند در این مطلب شما را با هر یک از استان‌های کانادا آشنا خواهیم کرد.

گرچه کانادا چندین برنامه مهاجرت فدرال دارد اما مسیرهای مهاجرت استانی و منطقه‌ای هم دارد که ممکن است واجد شرایط برای آن‌ها باشد. هر حوزه قضایی کانادا مقررات خود را در رابطه با به رسمیت شناختن مدارک تحصیلی و کاری خارجی دارد.

بریتیش کلمبیا

غربی ترین استان کانادا استان بریتیش کلمبیا است که به خاطر جنگل‌ها و کوه‌های زیبایش معروف است. دو تا از بزرگ‌ترین شهرهای این استان ونکوور و ویکتوریا هستند که نزدیک اقیانوس آرام قرار دارند و اقلیم ملایم اما مرطوبی دارند. اگر قصد دارید در این دو شهر بریتیش کلمبیا اقامت کنید بد نیست بدانید زمستان‌های این استان بیشتر بارانی است تا برفی.

جاهای دیگر بریتیش کلمبیا آب و هوای معمول کانادا وجود دارد: زمستان‌های سرد و برفی. در این استان دانشگاه‌هایی در تراز جهانی وجود دارد و اقتصاد در بخش تکنولوژی نیز در این استان رو به رشد است.

وقتی وارد بریتیش کلمبیا می‌شوید ممکن است فکر کنید که برخی از شهرهای بریتیش کلمبیا شبیه کالیفرنیا هستند. چرا که این استان در سریال‌ها و فیلم‌های تلویزیونی اغلب جای کالیفرنیا قرار می‌گیرد.  

جمعیت: تا سال ۲۰۱۲ بالغ بر ۵,۲۸۶,۵۲۸تعداد تازه واردان: ۳۴,۳۸۵  در سال ۲۰۲۱میانگین درآمد خانوار: ۶۷,۵۰۰  دلار در سال ۲۰۲۰میانگین قیمت خانه: ۹۴۷,۲۱۶ دلار در ژوئن ۲۰۲۲دانشگاه های برتر: دانشگاه بریتیش کلمبیا، دانشگاه سایمون فریزر، دانشگاه ویکتوریا کالج های برتر: کالج داگلاس، کالج کامسان، کالج لانگارا، کالج اکاناگانصنایع اصلی: کشاورزی، فیلم سازی، ساختمان سازی، ماهیگیری، جنگلداری، های تک، تولید، معدن، توریسم بزرگترین شهرها: ونکوور، ویکتوریا، کلونا، نانایمووبسایت مهاجرت استانی: Immigrate to BCوبسایت ارزیابی مدارک: Foreign Qualifications Recognitionمهاجرت به بریتیش کلمبیا

آلبرتا

به استان آلبرتا اغلب تگزاس کانادا می‌گویند چرا که صنایع اصلی‌اش نفت و گاز است. این استان ترکیبی از مزارع، کوهستان‌ها، شهرهایی با زمستان‌های سرد است. آلبرتا به داشتن چند تا از آبشارهایی شهره است که در اوایل و اواخر فصل جاری می‌شوند.

آلبرتا به فرهنگ کابوی هم معروف است و Calgary Stampede یکی از رویدادهای فرهنگی اصلی این استان است. آلبرتا همچنین دارای یک پد فرود UFO یا بشقاب پرنده نیز هست. اگر در شهر سنت پال گذر کردید حتما از UFO Tourist and Information Centre بازدید کنید.

جمعیت:  ۴,۵۰۰,۹۱۷ در سال ۲۰۲۲تعداد تازه واردان: ۲۳,۹۸۷ در ۲۰۲۱میانگین درآمد خانوار: ۷۷,۷۰۰ دلار در ۲۰۲۰میانگین قیمت خانه: ۴۴۹,۲۹۰ دلار در ژوئن ۲۰۲۲دانشگاه های برتر: دانشگاه آلبرتا، دانشگاه کلگری کالج های برتر:  Bow Valley College, NAIT, Red Deer Polytechnicصنایع اصلی: نفت، گاز، معدن، تولید، کشاورزی، فاینانس، بیمه، املاک، توریسم، حمل و نقل و یوتیلیتیز، بیزنس وخدمات تجاری، آموزش بزرگترین شهرها: ادمونتون, کلگری, Grande Prairie, Lethbridge, Red Deerوبسایت مهاجرت استانی: Immigrate to Albertaوبسایت ارزیابی مدارک:  Foreign Qualifications Recognitionمهاجرت به آلبرتا

ساسکاچوان

استان ساسکاچوان به کشاورزی معروف است. اما آن‌هایی که محصولات کشاورزی کانادا را پرورش نمی‌دهند در سایر صنایع این استان فعالیت دارند: معدن، تولید و نفت و گاز.

مسطح بودن ساسکاچوان مناظر زیبایی از دشت‌ها را پدید آورده است. این استان همچنین زمستان‌های رایج کانادا را دارد و تابستان‌هایش هم داغ و شرجی است.

تا حالا از دریای مرده دیدن کرده‌اید؟ ساسکاچوان دریایی شبیه دریای مرده دارد – Little Lake Manitou  – که املاح معدنی‌اش چنان زیاد است که نمی‌توانید در آب آن  فرو روید یا غرق شوید.

جمعیت: ۱,۱۸۶,۳۰۸ در ۲۰۲۲تعداد تازه واردان:  ۷,۳۲۱ در ۲۰۲۱میانگین درآمد خانوار: ۶۷,۷۰۰ دلار در ۲۰۲۰میانگین قیمت خانه: ۳۳۳,۴۰۰ دلار در ژوئن ۲۰۲۲دانشگاه های برتر: دانشگاه ساسکاچوان، دانشگاه رجایناکالج های برتر: Saskatchewan Polytechnic, Cumberland College, Southeast Collegeصنایع اصلی: کشاورزی، تولید، انرژی، جنگلداری، علوم حیات، معدن، مواد معدنی، نفت و گازبزرگترین شهر: رجاینا، ساسکاتونوبسایت مهاجرت استانی:  Immigrate to Saskatchewanوبسایت ارزیابی مدارک: Foreign Qualifications Recognitionمهاجرت به ساسکاچوان

مانیتوبا

استان مانیتوبا استانی با دشت‌های زیبا واقع در مرکز کاناداست که صنایع رو به رشد زیادی دارد. این استان به خاطر صنعت تولید پیشرفته و تولیدات پر دوام معروف است. از افرادی هم که در مشاغل فنی مهارت دارند استقبال می‌کند.

منیتوبا ترکیبی از زمین مسطح کشاورزی و جنگل هاست؛ منظره ای که ظاهرا محیط مناسبی برای جولان دادن مارهاست. منطقه معروف به Narcisse Snake Dens که در شمال وینیپگ است بیشترین تعداد مارها در جهان را دارد. همه ساله در فصل بهار بیش از ۷۵۰۰۰ مار در این منطقه از خواب زمستانی خود بیدار می‌شوند و از لانه‌هایشان بیرون می زنند.

جمعیت: ۱,۲۹۳,۱۷۹  در ۲۰۲۲تعداد تازه واردان: ۱۰,۱۹۴  در ۲۰۲۱میانگین درآمد خانوار: ۶۳,۰۰۰ دلار در ۲۰۲۰میانگین قیمت خانه: ۳۷۶,۲۶۷ در ژوئن ۲۰۲۲دانشگاه های برتر: دانشگاه مانیتوبا، دانشگاه وینیپگکالج های برتر: Assiniboine Community College, Manitoba Institute of Trades and Technologyصنایع اصلی: کشاورزی، تولید پیشرفته، داروسازی، هوا فضا، تجهیزات و ماشین آلات سنگین، صنایع خلاقبزرگترین شهر: وینیپگ، Brandon ،Steinbachوبسایت مهاجرت استانی: Immigrate to Manitobaوبسایت ارزیابی مدارک: Foreign Qualifications Recognitionمهاجرت به مانیتوبا

انتاریو

انتاریو بیشترین جمعیت را در بین استان‌های کانادا دارد و پایتخت کانادا اتاوا و بزرگترین شهر کانادا تورنتو هم در این استان واقع شده‌اند. در تورنتو دفاتر مرکزی بسیاری از شرکت‌ها وجود دارد و متنوع‌ترین شهر کانادا هم هست. نزدیک به نیمی از تورنتویی‌ها تازه واردان هستند و از ظاهر بیش از ۵۲ درصد آن‌ها هم واقعاً معلوم است که تازه وارد تورنتو شده‌اند.  

تازه واردان به کانادا می‌توانند با سایر جوامع مهاجر از سراسر جهان در این استان ارتباط برقرار کنند. انتاریو چند تا از بهترین دانشگاه‌های کانادا را هم دارد منجمله دانشگاه تورنتو و دانشگاه واترلو.

انتاریو دارای تنها تیم بسکتبال حرفه‌ای کاناداست. تیم Toronto Raptors  قهرمانی NBA سال ۲۰۱۹ را از آن خود کرد.

جمعیت: ۱۵,۰۰۷,۸۱۶ در ۲۰۲۲تعداد تازه واردان: ۱۰۷,۸۶۵  در ۲۰۲۱میانگین درآمد خانوار: ۷۰,۱۰۰ دلار در ۲۰۲۰میانگین قیمت خانه:  ۸۸۱,۴۷۵ دلار در ژوئن ۲۰۲۲دانشگاه های برتر: دانشگاه تورنتو، دانشگاه مکمستر، دانشگاه کویینز، دانشگاه واترلودانشگاه وسترنکالج های برتر: Humber College, Canadore College, Conestoga Collegeصنایع اصلی: کشاورزی، معدن، خودروسازی، تکنولوژی، هوافضا، علوم حیات، فانیناس، خرده فروشی بزرگترین شهر: Toronto, Ottawa, London, Burlington, Waterloo, Hamilton, Guelph, Oakvilleوبسایت مهاجرت استانی: Immigrate to Ontarioوبسایت ارزیابی مدارک: Foreign Qualifications Recognitionمهاجرت به انتاریو

کبک

اگر فرانسوی زبان هستید عاشق کبک خواهید شد. استان کبک استان فرانسوی زبان کاناداست. زبان فرانسه در این استان محافظت می‌شود و بیش از سه چهارم جمعیت کبک فرانسوی زبان هستند. تمام علائم به فرانسوی باید باشد و اکثر کودکان که در سن مدرسه هستند در کلاس‌های فرانسه شرکت می‌کنند.

دولت استانی کبک تازه واردان فرانسوی زبان را در اولویت قرار می‌دهد.

کبک همچنین بزرگترین تولیدکننده شیره درخت افرا در جهان است. بیش از ۷۰ درصد تولید شیره افرا در جهان در این استان انجام می‌شود که یک زمان هم در آن ۱۸ میلیون بطری شیره افرا را دزیدند! خوشبختانه دزدها را بعدا گرفتند.

 جمعیت: ۸,۶۵۳,۱۸۴ در ۲۰۲۲تعداد تازه واردان: ۲۲,۳۸۵  در ۲۰۲۱میانگین درآمد خانوار: ۵۹,۷۰۰ دلار در ۲۰۲۰میانگین قیمت خانه: ۵۰۶,۰۲۴ دلار در ژوئن ۲۰۲۲دانشگاه های برتر: دانشگاه مونترال، دانشگاه مک گیل، دانشگاه بیشاپ، دانشگاه کنکوردیا، دانشگاه لاوالکالج های برتر: Dawson College, LaSalle College, Vanier Collegeصنایع اصلی: تکنولوژی، بازی های ویدیویی، کالاهای الکترونیکی، غذا، علوم حیات، تولید، تهیه برق از آب، توریسم، کشاورزی و جنگلداریبزرگترین شهرها: مونترال، کبک سیتی، شربروک، Trois-Rivieresوبسایت مهاجرت استانی: Immigrate to Quebecوبسایت ارزیابی مدارک: Foreign Qualifications Recognitionمهاجرت به کبک

نوا اسکوشیا

استان نوا اسکوشیا یکی از استان‌های آتلانتیک کاناداست بنابراین ماهیگیری به صورت سنتی در این استان صنعتی مهم و بزرگ است. هرچند تولید کشتی هم از جمله صنایع مهم این استان به شمار می‌رود.

از آنجا که این استان تعداد زیادی مهاجر اسکاتلندی دارد از فرهنگ سلتی و گلیک غنی برخوردار است. دانشگاه های نوا اسکوشیا به خاطر دوره‌های خاص خارج از کانادا مشهور هستند.

جمعیت: ۱,۰۰۷,۰۴۹ در ۲۰۲۲تعداد تازه واردان: ۳,۵۳۶ در ۲۰۲۱میانگین درآمد خانوار: ۵۷,۵۰۰ دلار در ۲۰۲۰میانگین قیمت خانه: ۴۱۷,۳۰۰  در ژوئن ۲۰۲۲دانشگاه های برتر: دانشگاه دالهاوزی، دانشگاه سنت ماریز, دانشگاه آکیدیاکالج های برتر: Nova Scotia Community College, College of Continuing Educationصنایع اصلی: ساختمان سازی، تولید، املاک، ماهیگیری، کشاورزی، حمل و نقل، فانیناس، فیلم سازی، منابع طبیعیبزرگترین شهرها: هالیفاکس، سیدنیوبسایت مهاجرت استانی: Immigrate to Nova Scotiaوبسایت ارزیابی مدارک: Foreign Qualifications Recognitionمهاجرت به نوا اسکوشیا

نیوبرانزویک

زیبایی استان نیوبرانزویک عمدتا به خاطر مناظر حیرت انگیز اقیانوس اطلس و جنگل‌هاست. این استان به شدت دوزبانه است و جمعیت بالایی از فرانسوی زبانان را در خود جای داده است. زمستان‌هایش سرد است و کولاک‌های سنگینی دارد. به یک جفت بوت خوب نیاز خواهید داشت!

این استان به صنایع جنگلداری، معدن ، ماهیگیری و توریسم و البته سیب زمینی سرخ کرده متکی است. شهر کوچک فلرنسویل بریستول نیز پایتخت سیب زمینی سرخ کرده جهان لقب گرفته است. حدود یک سوم سیب زمینی سرخ کرده‌های جهان در اینجا درست می‌شوند و حتی موزه‌ای برای آن درست کرده‌اند و نام آن را به درستی گذاشته‌اند دنیای سیب زمینی.

 جمعیت: ۸۰۰,۲۴۳ در ۲۰۲۲تعداد تازه واردان: ۲,۶۸۹ در ۲۰۲۱میانگین درآمد خانوار: ۵۶,۹۰۰  دلار در ۲۰۲۰میانگین قیمت خانه: ۲۹۹,۰۰۰ دلار در ژوئن ۲۰۲۲دانشگاه های برتر: دانشگاه نیوبرانزویک، دانشگاه سنت توماس، دانشگاه مونت آلیسونکالج های برتر: New Brunswick Community College, McKenzie College, Oulton Collegeصنایع اصلی: جنگلداری، معدن، ماهیگیری، توریسم، کشاورزی، تولید،خدمات بزرگترین شهرها: مونکتون، سنت جان، Fredericton, Dieppeوبسایت مهاجرت استانی: Immigrate to New Brunswickوبسایت ارزیابی مدارک:  Foreign Qualifications Recognitionمهاجرت به نیوبرانزویک

نیوفاندلند و لابرادور

استان نیوفاندلند و لابرادور یکی از استان‌های کوچک کانادا به لحاظ جمعیت است اما فرصت‌ها و شغل‌های زیادی در بخش‌های معدن و تولید در این استان وجود دارد. این استان به خاطر فرهنگ منطقه‌ای، غذاهای دریایی عالی و ساکنین گرم و صمیمی‌اش شناخته شده است.

این استان همچنین به عنوان جایی که در سال ۱۹۱۹ اولین پرواز ترانس آتلانتیک یا پرواز بین دو سوی اقیانوس اطلس انجام شد معروف است. جان آلکاک و آرتور براون به مدت ۱۶ ساعت از سینت جانز نیوفاندلند به ایرلند پرواز کردند.  

جمعیت: ۵۲۲,۸۷۵ در ۲۰۲۲تعداد تازه واردان: ۸۸۵ در ۲۰۲۱میانگین درآمد خانوار: ۵۹,۳۰۰ دلار در ۲۰۲۰میانگین قیمت خانه: ۲۸۱,۳۰۰ دلار در ژوئن ۲۰۲۲دانشگاه های برتر: دانشگاه مموریال کالج های برتر: College of the North Atlantic, Western College, Eastern Collegeصنایع اصلی: معدن، تولید، ماهیگیری، جنگلداری، تهیه برق از آب بزرگترین شهرها: سینت جانز, Corner Brook, Grand Falls-Windsorوبسایت مهاجرت استانی: Immigrate to Newfoundland and Labradorوبسایت ارزیابی مدارک: Foreign Qualifications Recognitionمهاجرت به نیوفاندلند و لابرادور

جزیره پرنس ادوارد

استان پرنس ادوارد که به خاطر خرچنگ و سری کتاب‌های Anne of Green Gables معروف است کوچک‌ترین استان کاناداست. یکی از طولانی ترین پل‌ها در جهان این جزیره را به قلب کانادا متصل می‌کند.

یک عیب زندگی در این استان عدم دسترسی به خدمات درمانی تخصصی است. سکنه این استان برای  انجام برخی کارهای درمانی از این استان به قلب کانادا پرواز می‌کنند.

جزیره پرنس ادوارد به خاطر توریسم و ماهیگیری معروف است.  بر خلاف نامش، این استان جزیره نیست. این استان در واقع از ۲۳۲ جزیره تشکیل شده است. با این همه جزیره اما جزیره پرنس ادوارد چندین فانوس دریایی هم دارد. ۶۳ فانوس دریایی هنوز در این استان وجود دارند اما در حال حاضر از این تعداد فقط ۳۵ تا فعال است.

جمعیت: ۱۶۷,۶۸۰ در ۲۰۲۲تعداد تازه واردان: ۱,۲۱۱ در ۲۰۲۱میانگین درآمد خانوار: ۵۹,۴۰۰ دلار در ۲۰۲۰میانگین قیمت خانه: ۳۶۷,۲۰۰ دلار در ژوئن ۲۰۲۲دانشگاه های برتر: دانشگاه پرنس ادواردکالج های برتر: Holland College, Maritime Christian Collegeصنایع اصلی: کشاورزی، ماهیگیری، گردشگری، هوا فضا، علوم زیستی، فناوری اطلاعات، انرژی های تجدید پذیر بزرگترین شهرها: شارلوت تاون، Summerside, Stratford, Cornwallوبسایت مهاجرت استانی: Immigrate to Prince Edward Islandوبسایت ارزیابی مدارک: Foreign Qualifications Recognitionمهاجرت به پرنس ادوارد

یوکان

یوکان کانادا که به خاطر ماجراجویی‌های جویندگان طلا معروف است همچنان بزرگترین صنعتش معدن است. اما توریسم هم صنعت بزرگی در وایت‌هورس و سایر مناطق است. بازدیدکنندگان از سراسر جهان برای دیدن Northern Lights می‌آیند و سورتمه سگ می‌روند.

جمعیت بومیان یوکان بالاست و این ناحیه از کانادا از تاریخ فرهنگی غنی برخوردار است. مانند سایر قلمروهای کانادا هزینه زندگی در این قلمرو نیز بالاست. اغلب کالاهای ضروری باید در زمستان به این ناحیه برسد و بنابراین  تامین مایحتاج هزینه زیادی روی دست مردم می‌گذارد. این افزایش هزینه‌ها همچنین ساخت مسکن جدید را هم دشوار می‌کند و قیمت خانه‌ها بالا می‌رود.

اغلب افراد نمی‌دانند که یوکان بلند مرتبه ترین کوه‌های کانادا را دارد. کوه لوگان دومین کوه بلند در آمریکای شمالی است.

جمعیت: ۴۳,۲۴۹ در ۲۰۲۲تعداد تازه واردان: ۳۰۰ در ۲۰۲۱میانگین درآمد خانوار: ۴۹,۲۰۰ دلار در ۲۰۲۱میانگین قیمت خانه: ۵۶۵,۶۲۶ دلار در ژوئن ۲۰۲۲دانشگاه های برتر: دانشگاه یوکان کالج های برتر: کالج یوکان صنایع اصلی: معدن، توریسم، تولید، مخابرات، خدمات بزرگترین شهرها: Whitehorse, Dawson City, Watson Lakeوبسایت مهاجرت استانی: Immigrate to the Yukonوبسایت ارزیابی مدارک: Foreign Qualifications Recognitionمهاجرت به یوکان

مناطق شمال غربی

مناطق شمال غربی کانادا زیبا هستند اما زندگی در آن‌ها گران است. در این مناطق جمعیت پراکنده و در تمام نقاط آنها دسترسی به اینترنت پرسرعت وجود ندارد. اما صنعت توریسم و معدن این مناطق شکوفاست و با توجه به فقدان نیروی کار ماهر می‌تواند فرصت‌های خوبی برای تازه واردان فراهم کند.

مانند یوکان، در مناطق شمال غربی هم جمعیت بومیان بالاست. به خاطر دشواری در رسیدن کالاها به شهرهای این مناطق در فصل زمستان، و ساخت خانه‌های جدید، در این مناطق هم مانند یوکان هزینه‌ها بالاست.

علاوه بر شهره بودن به داشتن هوای سرد، این منطقه پایتخت الماس آمریکای شمالی هم لقب گرفته است. تعدادی از معادن الماس در مناطق شمالی کانادا قرار گرفته‌اند.

جمعیت: ۴۵,۶۰۷ در ۲۰۲۲تعداد تازه واردان: ۱۴۴ در ۲۰۲۱میانگین درآمد خانوار: ۵۱,۲۰۰ دلار در ۲۰۲۱میانگین قیمت خانه: ۵۱۵,۲۱۱ دلار در ژوئن ۲۰۲۲دانشگاه های برتر: مشخص نیستکالج های برتر: Aurora Collegeصنایع اصلی: انرژی، ماهیگیری، ساختمان سازی، معدن، نفت و گازبزرگترین شهرها: یلونایف, Fort Smith, Hay River, Inuvikوبسایت مهاجرت استانی: Immigrate to the Northwestern Territoriesوبسایت ارزیابی مدارک: Foreign Qualifications Recognition

نوناووت

شمالی‌ترین منطقه کانادا نوناووت است که حیات وحش و مناظر قطبی زیبایی دارد و جمعیت ان را عمدتا بومیان Inuit تشکیل داده‌اند. این منطقه مشکلات زیادی در زمینه توسعه و منابع دارد و همچنین به خاطر دشواری رسیدن کالاهای ضروری و مصالح ساخت مسکن به این منطقه هزینه زندگی بسیار بالاست.

با اینکه فرصت‌ها در این منطقه محدود است و دسترسی به چیزهایی نظیر دبیرستان و خدمات درمانی تخصصی بدون سفر به خارج از منطقه محدود است، نیاز به حرفه‌های معینی در نوناووت است.

تا حالا رویای رفتن به مریخ داشته‌اید؟ اقلیم نواناووت شبیه اقلیم مریخ است طوری که Haughton-Mars Project فضانوردان را برای ماموریت‌های مریخی آینده در نوناووت تربیت می‌کند.

جمعیت: ۴۰,۱۰۳ در ۲۰۲۲تعداد تازه واردان: ۲۱ در ۲۰۲۱میانگین درآمد خانوار: ۷۳,۵۰۰ دلار در ۲۰۲۱میانگین قیمت خانه: داده‌ها در دسترس نیست دانشگاه های برتر: مشخص نیست کالج های برتر: Nunavut Arctic Collegeصنایع اصلی: معدن، ماهیگیری، ساختمان سازی، هنر، شکار به وسیله تله بزرگترین شهرها: Iqaluit, Baker Lake, Cambridge Bayوبسایت مهاجرت استانی: Immigrate to Nunavutوبسایت ارزیابی مدارک: Foreign Qualifications Recognition

به خدمات اخذ ویزای تحصیلیبورسیهاخذ اقامت دائم نیاز دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

۱۴ مهر ۱۴۰۱


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.