19

مه
2019

جذابیت های آلبرتا: آب دریاچه های Grassi به طور خیره کننده ای فیروزه ای رنگ است

Posted By : کاناداهوم/ 350

مادر طبیعت بزرگ ترین نقاش دنیاست که به خلق مناظر هنری بی نظیری پرداخته است. استان آلبرتا در غرب کانادا به خاطر داشتن زیبایی ‌های طبیعی‌ و همچنین کوه های عظیم راکی که در قلب این استان قرار دارند، مشهور است.

واقعا صحبت در مورد زیبایی های این منطقه از کانادا سخت است، مگر اینکه حداقل یک بار سری به دریاچه های فیروزه ای رنگ Grassi در آلبرتا بزنید و با چشمان خودتان ترکیب رنگ های سبز و آبی و چشم انداز مسحور کننده این دریاچه ها را ببینید.

لازم به ذکر است که این دریاچه ها مقصد بسیار خوبی برای یک پیاده ‌روی خانوادگی در سفری یک روزه می باشند و البته اگر اهل ماجراجویی باشید مکانی مناسب برای صخره‌ نوردی نیز می باشد.

دریاچه ‌های Grassi درست در غرب شهر Canmore و در امتداد بزرگراه Three Sisters Parkway  قرار دارند. ارتفاع آنها از  سطح دریا 1،525 متر است و مشرف به شهر کنمور هستند و از ذخایر آبی Spray Lakes تغذیه می‌شوند.

این دریاچه ها در مجاورت کوه‌ های Rundle، بزرگراه Three Sisters و تالاب Whitemans Pond قرار دارند.

مسیرهای پیاده روی Grassi Lakes که توسط وب سایت Tourism Canmore به عنوان بهترین مکان برای پیاده روی خانوادگی نامیده شده اند شامل یک پیاده روی 1 تا 2 ساعته با تغییر ارتفاعی در حدود 250 متر است.

برای اینکه از کلگری به اینجا بیایید باید در بزرگراه شماره 1 به سمت شرق بروید تا درست قبل از رسیدن به Canmore، از طریق خروجی وارد Three Sisters Parkway (بزرگراه 742) شده و از آنجا به سمت چپ به طرف Ken Richie Way بروید. اکنون Grassi Lakes Trailhead باید در سمت راست شما باشد و با یک پیاده روی کوتاه به دریاچه ها می رسید.

همانطور که از نامش پیداست، منطقه Grassi Lakes شامل دو دریاچه می شود؛ دریاچه بالادستی و پایین‌ دستی. رنگ هر دو ترکیبی از سبز و آبی است و زمانی که باد نمی وزد، آب آنها بسیار شفاف و زلال است.

 


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.