25

مه
2019

جدیدترین پذیرش اکسپرس انتری آلبرتا برگزار شد

Posted By : کاناداهوم/ 329

استان آلبرتا در جدیدترین پذیرش اکسپرس انتری خود برای ۱۹۷ متقاضی اکسپرس انتری دعوتنامه صادر کرد تا آآنها بتوانند تقاضای خود را برای اقامت دائم کانادا ارائه کنند؛ پایین ترین امتیاز سیستم جامع رتبه بندی در این پذیرش ۳۰۱ بوده است. این پذیرش در تاریخ ۱۵ می و از طریق مسیر مهاجرتی اکسپرس انتری آلبرتا  –  Alberta Express Entry Stream – برگزار شده است  و برنامه مهاجرت استانی آلبرتا جزییات آن را در هفته ای که گذشت منتشر نمود.

گفتنی است برنامه مهاجرت استانی آلبرتا بخشی از برنامه مهاجرت استانی کانادا است که به استان ها و نواحی شرکت کننده اجازه می دهد سالانه بر اساس نیازهای بازار کار خود تعداد معینی متقاضی مهاجرت کاری را برای اقامت دائم انتخاب کنند.

از Alberta Express Entry Stream در سال ۲۰۱۸ رونمایی شد؛ این مسیر مهاجرتی به برنامه مهاجرت استانی اجازه می دهد در سیستم اکسپرس انتری فدرال به دنبال متقاضیانی بگردد که واجد شرایط خاص این استان هستند. سیستم اکسپرس انتری صف انتظار متقاضیان را برای سه مسیر مهاجرت کاری کانادا مدیریت می کند: Federal Skilled Worker Class، Federal Skilled Trades Class و Canadian Experience Class.

متقاضیان واجد شرایط در این دسته ها وارد صف انتظار اکسپرس انتری می شوند و  به وسیله ی سیستم جامع رتبه بندی به آنها امتیاز داده می شود. برای متقاضیانی که بالاترین امتیاز را دارند طی پذیرش های متوالی دعوتنامه جهت تقاضا برای اقامت دائم کانادا صادر می شود. 

آندسته از متقاضیان اکسپرس انتری که از طرف استان انتخاب می شوند در سیستم جامع رتبه بندی ۶۰۰ امتیاز اضافی کسب می کنند و بدین ترتیب در دور بعدی حتما برای آنها دعوتنامه جهت تقاضا برای اقامت دائم صادر خواهد شد. تا اینجای سال ۲۰۱۹، از طریق این مسیر مهاجرتی مجموعا ۳۳۵۴ متقاضی اکسپرس انتری برای تقاضا جهت انتخاب استانی به منظور اخذ اقامت دائم کانادا دعوت شده اند.

متقاضیان علاقه مند به مهاجرت از طریق مسیر مهاجرتی اکسپرس انتری آلبرتا باید ابتدا علاوه بر داشتن معیارهای دیگر، در سیستم جامع رتبه بندی حد اقل ۳۰۰ امتیاز داشته باشند و در مشاغلی شاغل باشند که از توسعه اقتصادی و اولویت های تنوع سازی آلبرتا پشتیبانی می کند تا از طریق برنامه مهاجرت استانی آلبرتا انتخاب شوند. البته برنامه مهاجرت استانی آلبرتا فهرستی از مشاغل غیرواجد شرایط منتشر نکرده است.

گرچه داشتن پیشنهاد شغل در آلبرتا جزو شرایط نیست اما برنامه مهاجرت استانی آلبرتا متقاضیان زیر را در اولویت قرار می دهد:

 


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.