02

اکتبر
2022

تمام محدودیت‌های سفر به کانادا از اول اکتبر برداشته می‌شود

Posted By : کاناداهوم/ 52

تمام محدودیت‌های سفر به کانادا از اول اکتبر برداشته می‌شود

اخبار, اخبار سفر به کانادا در:

از ۱ اکتبر مسافران برای ورود به کانادا دیگر الزامی به ارائه مدرک واکسیناسیون و یا استفاده از اپلیکیشن ArriveCAN ندارند.
دولت کانادا اعلام کرده است که از اول اکتوبر ۲۰۲۲ تمام محدودیت‌های ورود به کانادا را بر خواهد داشت و استفاده از اپلیکیشن ArriveCAN را اختیاری خواهد کرد.
آژانس سلامت عمومی کانادا (PHAC) گفته که از اول اکتوبر ۲۰۲۲ تمام مسافران فارغ از شهروندی شان دیگر الزامی به رعایت موارد زیر نخواهند داشت:
ارائه اطلاعات سلامت عمومی از طریق اپلیکیشن یا وبسایت ArriveCAN؛ارائه مدرک واکسیناسیون؛انجام تست در بدو ورود؛رعایت قرنطینه کرونایی؛نظارت بر وضع سلامتی خود و گزارش علائم در بدو ورود به کانادا.
علاوه بر این استفاده از ماسک نیز در داخل هواپیما یا قطارها الزامی نخواهد بود. PHAC گفته که برداشتن محدودیت‌های سفر به خاطر نرخ بالای واکسیناسیون در کانادا، پایین بودن نرخ بستری‌ها و مرگ و میر و نیز در دسترس بودن و استفاده از واکسن‌های بوستر است. دولت همچنان اکیدا توصیه می‌کند که مسافران ماسک بزنند و سلامت خود را با دقت رصد کنند.
وزیر سلامت کانادا گفته که «به یمن همت کانادایی‌ها در واکسیناسیون خودشان، به مرحله‌ای رسیده‌ایم که می‌توانیم با خیال راحت تدابیر بهداشتی مرزها را برداریم. اما انتظار داریم کرونا و سایر ویروس‌های تنفسی در ماه‌های سرد در گردش باشند بنابراین توصیه می‌کنم که دوز بوستر خود را بزنند و تدابیر سلامت عمومی را همچنان رعایت کنند.»
استفاده از ArriveCAN اختیاری شد
استفاده از اپلیکیشن ArriveCAN برای تمام مسافران خارجی کانادا اختیاری شده است. مسافران دیگر ملزم به آپلود برنامه سفر و مدرک واکسیناسیون خود در این اپلیکیشن نیستند.
سفر داخلی هیچ شرط و شروطی ندارد
این خبر در واکنش به چشم انداز جهانی پاندمی کرونا انتظار می‌رفت. موارد ابتلا به کرونا کاهش داشته چرا که افراد بیشتری واکسینه شده‌اند و وضعیت ویروس کرونا به چیزی شبیه سرماخوردگی نزدیک شده است تا پاندمی.
کانادا در ماه ژوئن شرط واکسیناسیون برای سفر داخلی را بر داشته بود. در آن زمان مقامات دولتی گفته بودند که تعلیق این شروط واکسیناسیون انعکاسی از بهبود وضعیت سلامت عمومی است و ۹۰ درصد کانادایی‌ها در برابر ویروس کرونا واکسینه شده‌اند.
در سراسر جهان، از زمان آغاز پاندمی کرونا ۶۱۲ میلیون مورد ابتلا به کرونا ثبت شده است و بیش از شش میلیون نفر جان خود را از دست داده‌اند. این اعداد احتمالا باید بیشتر از این باشد چرا که بسیاری افراد تست کرونا نمی‌دهند و یا بیماری آن‌ها چیز دیگری تشخیص داده می‌شود.

به خدمات اخذ ویزای تحصیلیبورسیهاخذ اقامت دائم نیاز دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

۱۰ مهر ۱۴۰۱


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.