10

ژوئن
2020

ترودو: امکان ورود خانواده ها به کانادا از امروز

Posted By : کاناداهوم/ 124

ترودو: امکان ورود خانواده ها به کانادا از امروز

۲۰ خرداد ۱۳۹۹

اخبار, اخبار مهاجرت در

جاستین ترودو نخست وزیر کانادا دیروز طی جلسه توجیهی مربوط به کرونا اعلام کرده است که از ساعت 11:59 دقیقه بعد از ظهر روز هشتم ژوئن به وقت استاندارد شرقی بستگان درجه یک کانادایی ها می توانند به کانادا ورود کنند. تمام اتباع خارجی که واجد شرایط هستند فارغ از اینکه از کدام به کانادا وارد می شوند از محدودیت های سفر معاف هستند.   
اتباع خارجی که بستگان درجه یک آنها شهروند کاناداست یا اقامت دائم کانادا را دارند و مبتلا به بیماری کرونا نیستند یا فاقد علائم آن هستند می تواند وارد کانادا شود. این افراد در صورتی می توانند وارد کانادا شوند که بازدیدشان حد اقل 15 روزه باشد و به موجب قانون می بایست پس از ورود به کانادا خود را در قرنطینه 14 روزه هم قرار دهند.
در این مورد، بستگان درجه یک عبارت اند از:

همسر
فرزندان وابسته
نامادری ها/ ناپدری ها
قیم و سرپرست

این معافیت شامل دارندگان اقامت موقت کانادا نمی شود. تنها شهروندان کانادا و دارندگان اقامت دائم می توانند به خانواده بپیوندند. ترودو در 29 مارس گفت که دولت فدرال قصد دارد محدودیت های سفر را برای بستگان درجه یک تسهیل کند اما باید ابتدا حمایت دولت های استانی را کسب کند.
مارک مندسینو وزیر مهاجرت کانادا نیز در نشستی دیگر پس از بیانیه ترودو، تایید کرد که دولت فدرال توانسته است حمایت دولت های استانی را جلب کند. مندسینو گفته است که هدف از این معافیت جدید پیوستن اعضای خانواده ها به هم است هرچند که دولت فدرال همچنان سفرهای کوتاه مدت (کمتر از 15 روز) را برای صیانت از سلامت و امنیت کانادایی ها ممنوع اعلام می کند.
گفتنی است از زمان همه گیری کرونا تا کنون کانادا تدابیر و اقدامات ویژه ی مهاجرتی را اجرا کرده است. مقصود از بسیاری از این اقدامات تسهیل رسیدگی به درخواست های مهاجرت و تردد افراد در بحران کروناست.

4.5
/
5
(
2

votes
)

به خدمات اخذ ویزای تحصیلیبورسیهاخذ اقامت دائم نیاز دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

مطالب مرتبط:
برنامه های مهاجرت استانی کانادا جایگزینی برای اصلاحات اخیر در سیستم مهاجرتی کبک
بازتعریف “مسافرت ضروری” به کانادا طی بحران کرونا
شکست کرونا در برابر اکسپرس انتری!
پنج اصل کلیدی جامعه کبک
کانادا؛ برترین مقصد مهاجرتی جهان
برگزاری جدیدترین پذیرش اکسپرس انتری آلبرتا
دعوت نوا اسکوشیا از نجاران حاضر در صف اکسپرس انتری
خبر خوب برای متقاضیان اسپانسرشیپ اعضای خانواده ها
ساسکاچوان برای ۱‍۵۰ متقاضی دعوتنامه صادر کرد
مسیرهای Graduates برنامه مهاجرتی Quebec Experience تا ماه نوامبر به تعلیق درآمدند

۲۰ خرداد ۱۳۹۹


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.