14

مه
2019

برای ثروتمند بودن در کانادا چقدر درآمد لازم است؟

Posted By : کاناداهوم/ 335

اغلب کانادایی ها همواره برابری نسبی درآمد را حداقل در شهرهای بزرگ این کشور مورد تمجید قرار داده اند. با این حال، این تعادل درآمدی با گذشت سال ها، بیشتر و بیشتر به هم خورده است. از اواخر سال 2000، نابرابری درآمد در کانادا به طور کلی افزایش یافته است.

درحالی که انتظار می رود اقتصاد کانادا در سال جاری حدود 2 درصد رشد داشته باشد و در برخی استان ها نیز حداقل دستمزد طی هفته گذشته افزایش یافت، اما همچنان حقوق قشر کارگر تناسبی با درآمدهای بالای قشر ثروتمند نداشته است.

آیا تابحال به این فکر کرده اید که این روزها برای قرار گرفتن جزو قشر ثروتمند کانادا چقدر باید درآمد داشته باشید؟ مقاله زیر درآمدی که شما در هر استان باید به دست آورید تا جزو طبقه ثروتمند قرار بگیرید را مشخص خواهد کرد. این داده ها از مرکز آمار کانادا و سایر منابع آنلاین تامین می شوند.

بر اساس اطلاعات سال 2015، ثروتمندترین استان کانادا، آلبرتا می باشد که در آن میانگین درآمد یک درصد برتر از قشر پردرآمد، حدود 303,039 دلار در سال می باشد. طبق آمار کانادا، میانگین درآمد متوسط کانادا در سال 2015، حدود 10.8 درصد افزایش یافته است.

در ادامه مقاله، درآمد مورد نیاز در هر استان به منظور قرار گرفتن جزو طبقه یک درصدی پردرآمد کانادا آمده است.

اگر می خواهید در این استان جزو قشر پردرآمد محسوب شوید می بایست حداقل درآمد شما بیش از 300 هزار دلار در سال باشد. البته در کلگری، این مبلغ بالاتر از این می باشد! طبق گفته  Huffington Post، درآمد لازم برای قرار گرفتن جزو قشر یک درصدی افراد پردرآمد حدود 451,609 دلار در سال می باشد.

در انتاریو، این مقدار به طور شگفت انگیزی بسیار پایین تر از آلبرتا است. شما باید حدود 236,267 دلار در سال درآمد داشته باشید. برای اینکه در تورنتو جزو قشر یک درصدی باشید به درآمدی حدود 301,883 دلار در سال نیاز خواهید داشت.

درآمد لازم در سرزمین های شمال غربی کانادا (Northwest Territories) حدود 229,629 دلار در سال می باشد.

در استان نیوفاندلند، شما باید 223,398 دلار در سال درآمد داشته باشید تا ثروتمند محسوب شوید. در سنت جان ( St. John) نیز درآمد مورد نیاز 256,918 دلار در سال می باشد.

با کمال شگفتی، میانگین درآمد مورد نیاز در بریتیش کلمبیا نسبت به برخی استان های کانادا کمتر می باشد، یعنی برای قرار گرفتن در طبقه یک درصدی ثروتمند به مبلغی حدود 207,649 دلار در سال نیاز خواهید داشت. اگرچه این مقدار در ونکوور افزایش یافته و به 246,266 دلار در سال می رسد.

 


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.