15

ژانویه
2020

افزایش اشتغال در کانادا در ماه دسامبر

Posted By : کاناداهوم/ 209

افزایش اشتغال در کانادا در ماه دسامبر

۲۴ دی ۱۳۹۸

اخبار, اخبار مهاجرت در

حال و روز بازار کار کانادا این روزها خوب است. به گزارش کاناداهوم به نقل از Statistics Canada استان های انتاریو و کبک دو استان کانادا هستند که در ماه دسامبر بیشترین افزایش نرخ اشتغال را داشته اند. در ماه دسامبر، تعداد 57000 فرد بیشتر از ماه های قبل در بخش خصوصی کانادا مشغول به کار بودند که کاهش اندک نرخ اشتغال ماه نوامبر را جبران می کند.
بخش های تهیه غذا و ساختمان سازی نیز با افزایش نرخ اشتغال مواجه بوده است. در این دو حوزه ی شغلی سردمدار استان ها کبک است که با 25000 فرصت شغلی جدید پیشتاز استان ها و مناطق کانادا است. سپس بریتیش کلمبیا و انتاریو قرار دارند که بیشترین افزایش اشتغال را در ساختمان سازی با 17000 فرصت شغلی جدید داشته اند.
گفتنی است بین دسامبر 2018 تا دسامبر 2019 در کانادا 320000 نفر بیشتر از مدت های قبل در کانادا مشغول به کار بوده اند. نرخ افزایش اشتغال در کانادا بسیار سریع تر از سال 2018 رو به رشد بوده است. این در حالی است که در ماه می سال 2019، کانادا کمترین نرخ بیکاری خود را با 5.4 درصد تجربه کرده است. ماه پیش اما نرخ بیکاری کانادا 5.6 بوده است که در ماه دسامبر 2018 نیز همین رقم را شاهد بوده ایم.  

5
/
5
(
1

vote
)

به خدمات اخذ ویزای تحصیلیبورسیهاخذ اقامت دائم نیاز دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

مطالب مرتبط:
کارگران هندی با مهارت بالا کانادا را به آمریکا ترجیح می دهند
برگ برنده مهاجران در بازار کار کانادا
کانادا با بحران کمبود نیروی کار روبروست!
آگاهی های شغلی کانادا در سه ماهه نخست 2019 به 435 هزار عدد رسید
اشتغال زایی مهاجران در کانادا؛ پدیده ای فراتر از حد انتظار
افزایش نرخ اشتغال انتاریو به مدد مشاغل تمام وقت
مشارکت ۸۳ درصدی زنان ۲۵ تا ۵۴ ساله در بازار کار کانادا
کانادا تا به حال انقدر نیاز به نیروی کار نداشته است!
بازگشایی سیستم EOI نیو برانزویک
تکمیل ظرفیت برنامه کاندید مهاجرت انتاریو برای سال 2018

۲۴ دی ۱۳۹۸


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.