09

ژوئن
2019

آپارتمان های کاندو در تورنتو کوچک و کوچکتر می شوند

Posted By : کاناداهوم/ 340

طبق اطلاعات جدید منتشر شده توسط مرکز آمار کانادا، آپارتمان های کاندومینیوم در ونکوور بزرگ به سرعت در حال کوچکتر شدن می باشند.

به گفته وب سایت Better Dwelling، متوسط ​​متراژ یک واحد کاندو که از سال 2016 تا 2017 ساخته شده است، به 749 فوت مربع کاهش یافته که نسبت به واحدهای ساخته شده بین سالهای 2011 تا 2015 کاهش 3.6 درصدی را نشان می دهد. علاوه بر این اندازه متوسط واحدهای جدید ​​16 درصد کوچکتر از اندازه بزرگ ترین واحدهای ساخته شده بین سال های 1971 تا 1990 می باشد.

اما کاهش اندازه خانه های مترو ونکوور در مقایسه با تورنتو نسبتا کم است، چرا که در تورنتو متراژ واحدهای ساخته شده بین سال 2016 و 2017 حدود 40 درصد نسبت به آنهایی که در دوره اوج در سال 1990 ساخته شده اند، کاهش یافته است. از سال 2016 و 2017، متوسط اندازه​​ کاندوهای جدید 647 فوت مربع بوده که 5 درصد کوچکتر از واحدهای ساخته شده بین سال های 2011 تا 2015 بوده است.

این گزارش می گوید:”موج آپارتمان های کوچکتر گرایش جالبی را در هر دو شهر به وجود آورده است. در اواخر دهه 1980، سازندگان خانه، آپارتمان های «کاندو» را به عنوان جایگزینی برای مسکن سنتی دیدند. بنابراین واحدهایی با اتاق خواب های متعدد ساخته شدند تا مردم درآنها تشکیل خانواده دهند.”

اما در حال حاضر، کاندوهای دارای یک اتاق خواب (یا بدون اتاق) استاندارد هستند. سطوح ساخت و ساز به نوعی به شکل دهی جمعیت شناسی در آینده کمک خواهد کرد. مطالعه هر دو شهر تورنتو و ونکوور نشان می دهد که هدف از زندگی در آنجا بیشتر مربوط به کار کردن و کسب درآمد است نه ساخت یک آینده بلند مدت. تورنتو در حال شتاب بخشیدن به ساخت واحدهای کوچکتر نسبت به ونکوور می باشد.

عوامل متعددی بر ساخت کاندوهای کوچکتر تاثیرگذار می باشند.

در حالی که تقاضا برای واحدهای کوچک خانوادگی وجود دارد، بخش رو به رشد جمعیت جوان تصمیم به تعویق ازدواج و تشکیل خانواده دارند، که این بدان معنی است که در مقایسه با چند دهه قبل، تقاضای کمتری برای خرید فضاهای زندگی بزرگتر وجود دارد. تغییر گرایش های مصرف کنندگان یکی دیگر از عوامل موثر بر ساخت واحدهای کوچکتر می باشد.

در میان مشکلات در حال رشد در هر دو شهر، اندازه واحدهای کوچکتر به طور کلی برای مستاجران جوان و خریداران خانه اولی مقرون به صرفه تر است.

برخی از سیاست های جدید شهرداری، مشابه آنچه در شهر ونکوور دیده می شود، به سازندگان خانه اجازه می دهد تا واحدهای کوچکتری بسازند تا مسکن مقرون به صرفه و ارزان تری به بازار ارائه نمایند.

 


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.