27

مارس
2019

آغاز صدور ویزای کار باز برای متقاضیان مددکاری و پرستاری

Posted By : کاناداهوم/ 413

خبرها از این حکایت دارد که آندسته از متقاضیان مسیر موقت مهاجرت پرستاران و مددکاران که مورد تایید قرار گرفته اند هم اکنون می توانند برای ویزای کار تقاضا ارائه کنند. این مسیر موقتی سه ماهه برای پرستاران و مددکارانی است که از ۳۰ نوامبر ۲۰۱۴ به عنوان پرستار خانگی کودکان، پرستار خانگی سالمندان و معلولین و یا هر دوی آنها در کانادا و از طریق برنامه کارگر خارجی موقتی کانادا (Canada’s Temporary Foreign Worker Program) سابقه کار کسب کرده اند. لازم به ذکر است که سابقه کار باید با توصیف اولیه و فهرست وظایف کاری گروه 4411 و 4412 دسته بندی ملی مشاغل کانادا مطابقت داشته باشد.

این مسیر موقتی مددکاران مختص افرادی است که می خواهند خارج از کبک زندگی کنند و شرایط زیر را دارند:

همچنین، اعضای خانواده متقاضیان نیز می توانند ویزای کاری باز بگیرند. خانواده ها می بایست ساکن کانادا باشند و واجد شرایط بازیافت وضعیت اقامتی خود باشند. متقاضیان و اعضای خانواده آنها هنگام ارائه تقاضا برای ویزای کاری باز می بایست 155 دلار پرداخت کنند  اما از پرداخت 100 دلار که دارندگان ویزای کاری باز باید پرداخت کنند معاف هستند.  

 


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.