24

مه
2019

کانادا به این زودی ها به مقصد توریستی ماری جوانا تبدیل نخواهد شد

Posted By : کاناداهوم/ 338

[ad_1]

تورنتو- شرکت های ارائه کننده خدمات گردشگری ماری جوانا در شهرهای عمده کانادا فعالیت خود را آغاز کرده اند. اما مبهم بودن قوانین در مورد آنچه مجاز یا غیرمجاز است، باعث شده علیرغم قانونی شدن عرضه و مصرف تفننی ماری جوانا از 17 اکتبر 2018، نتوانند بیزنس خود را آنطور که می خواهند گسترش بدهند.
Toronto Toke Tours یکی از شرکت هایی است که برای ورود به بازار تلاش می کند. آنها برای کانادایی ها و توریست های خارجی دارای سن قانونی خرید و مصرف، تورهای اختصاصی با لیموزین ترتیب می دهند و برنامه های تفریحی دیگر را همراه مصرف ماری جوانا برایشان تدارک می بینند. در حال حاضر، توریست ها مجبورند ماری جوانای مصرفی شان را تا باز شدن فروشگاه های عرضه در انتاریو، خودشان تامین کنند.
هدف اصلی دایرکنندگان بیزنس، هدایت خریداران به فروشگاه های عرضه و سپس شرکت در برنامه های تفریحی گروهی بود. اما از آنجایی که عرضه ماری جوانا در فروشگاه ها هنوز شروع نشده است و همچنین به این دلیل که در انتاریو از کافه های Vape Lounge (مشابه کافه های آمستردام – هلند) خبری نیست، مجبورند خدمات محدودتری را ارائه نمایند.
یکی از بزرگترین موانعی که شرکت گردشگری تورنتویی و همچنین بسیاری از شرکت های مشابه دیگر با آن روبرو می باشند، محدودیت های تعیین شده برای تبلیغ و معرفی خدمات خود می باشد. بر اساس قانون Cannabis Act، بازاریابی و تبلیغ ماری جوانا و خدمات مربوط به آن به افراد زیر سن قانونی و در مکان های در دید و دسترس نوجوانان، از جمله وب سایت های عمومی و رسانه های اجتماعی، ممنوع می باشد. به این ترتیب دست اندرکاران اینگونه وب سایت ها بایستی کنترل ها و فیلترهایی را برای جلوگیری از ورود افراد زیر سن قانونی به سایت اعمال نمایند. جریمه تخلف از قانون تا 5 میلیون دلار و 3 سال حبس می باشد.

[ad_2]