03

جولای
2019

پدر اتاوایی به جرم زنا با دخترش به پنج سال حبس محکوم شد

Posted By : کاناداهوم/ 337

[ad_1]

اتاوا- دختر 17 ساله ای که با پدرش رابطه جنسی داشت، از مادرش درباره قانونی یا غیرقانونی بودن سکس با اعضای خانواده سوال کرد. مادر هم در پاسخ کنجکاوی دخترش، بر غیرقانونی بودن آن تاکید کرد. اما هنگامی که عکس های پدر و دختر را در حین رابطه جنسی دید، موضوع را به پلیس گزارش کرد. پدر 39 ساله، فوریه سال گذشته بازداشت شد. اما دختر 17 ساله می گوید که از او شکایت ندارد، زیرا پدرش را دوست دارد و می خواهد نزد او زندگی کند.
مرد اتاوایی که دخترش را در تشویق او به ارتکاب جرم مقصر می داند، در حین بازجویی مدعی شد که هرگز دخترش را به رابطه جنسی و یا تماس جنسی بدون رضایت وادار نکرده بود.
در جریان محاکمه 24 ژانویه، جزئیات آزاردهنده ای در مورد رابطه پدر و دختر فاش شد. قاضی دادگاه در پایان مرد کانادایی را به 5 سال حبس محکوم کرد. 4 سال زندان بابت رابطه جنسی با دخترش و 1 سال حبس بابت تهیه فیلم پورنوگرافی از فرد نابالغ.
مرد اتاوایی دارای تحصیلات نهم دبیرستان است. سرپرستی او در سنین کودکی از خانواده آزارگرش سلب شده و به سازمان حمایت از کودکان واگذار شد. اما هرگز نتوانست با خانواده ای که بعدها او را به فرزندی پذیرفتند، ارتباط نزدیکی برقرار کند. او به عارضه ADHD (اختلال کم توجهی – بیش فعالی) مبتلا می باشد و دارای سوء سابقه کیفری به دلیل ارتکاب جرائم دیگر می باشد.

[ad_2]