04

آوریل
2019

خشم عمومی از آزادی متجاوز جنسی کودکان و استقرارش در برمپتون

Posted By : کاناداهوم/ 414

[ad_1]

تورنتو- اولین بار که پلیس متیو (مدلین) هارکز را به اتهام آزار جنسی دختران خردسال در بریتیش کلمبیا بازداشت کرد، او را فقط به مدت چند ماه تحت حبس خانگی قرار داد. هارکز پس از بخشودگی، یک دختر خردسال دیگر را پس از آغاز رابطه دوستی با مادر قربانی، مورد آزار جنسی قرار داد. هارکز این بار نیز پس از 3 سال حبس، از زندان آزاد شد، اما سه هفته بعد به دلیل همراه داشتن تصاویر مستهجن از کودکان مجددا بازداشت شد.
هارکز که از مرد به زن تغییر جنسیت داده و نام مدلین را برای خود انتخاب کرده است، هم اکنون در برمپتون زندگی می کند. ساکنان این شهر انتاریو پس از مطلع شدن از حضور کودک آزار جنسی در شهر، اعتراض خود را به گوش مسوولین رسانده اند. پاتریک براون، شهردار برمپتون با ارسال نامه ای رسمی به رالف گودل، وزیر امنیت عمومی کانادا، نوشت: این واقعیت که هارکز به جای زندان در جامعه زندگی می کند، گواه ناقص بودن سیستم قضایی است.
پلیس ناحیه پیل، جمعه گذشته در مورد حضور هارکز در برمپتون هشدار داده و ریسک تکرار جرم توسط نامبرده را بالا ارزیابی کرد. کلیه قربانیان هارکز، دختران زیر 8 سال بودند. هارکز قبل از این به آزار جنسی 60 کودک اعتراف کرده بود.

[ad_2]