09

جولای
2019

پذیرش ۵ جولای؛ صدور۳۵۴ دعوتنامه در جدیدترین پذیرش منیتوبا

Posted By : کاناداهوم/ 325

استان منیتوبا در جدیدترین پذیرشی که به تاریخ 5 جولای برگزار کرد، برای 354 متقاضی دعوتنامه جهت تقاضا برای انتخاب شدن از طرف استان و سپس اخذ اقامت دائم کانادا صادر نموده است. این دعوتنامه ها که توصیه نامه جهت تقاضا یا به اختصار LAA نامیده می شوند برای متقاضیان مسیرهای مهاجرتی Skilled Workers Overseas، Skilled Workers in Manitoba و  Skilled Workers in Manitoba and International Education برنامه مهاجرت استانی منیتوبا صادر شده اند.

برنامه مهاجرت استانی منیتوبا به این استان اجازه می دهد تا سالانه تعداد معینی کارگر ماهر و دانشجویان خارجی که از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی منیتوبا فارغ التحصیل شده اند برای اقامت دائم کانادا انتخاب کند. در سال 2018؛ منیتوبا از طریق مسیرهای مهاجرتی گوناگون خود دعوتنامه های زیادی صادر تمود که اکثر آنها برای متقاضیانی صادر شد که در مسیر مهاجرتی اسکیلد ورکر حضور داشتند.

در زیر، تعداد دعوتنامه های صادره برای هر مسیر مهاجرتی آورده می شود:

برنامه مهاجرت استانی منیتوبا 91 توصیه نامه جهت تقاضا نیز برای متقاضیانی صادر کرد که در سیستم اکسپرس انتری فدرال پروفایل معتبر داشتند. گفتنی است سیستم اکسپرس انتری فدرال اصلی ترین منبع جذب کارگر ماهر خارجی کانادا است که صف انتظار متقاضیان سه برنامه اصلی مهاجرت کاری کانادا را مدیریت می کند. این سه دسته عبارت اند از Federal Skilled Worker Class، Federal Skilled Trades Class و  Canadian Experience Class.

آندسته از متقاضیان اکسپرس انتری که از طرف استان انتخاب شوند 600 امتیاز اضافی در سیستم جامع رتبه بندی کسب می کنند و بدین ترتیب در دور بعدی حتما برای آنها دعوتنامه جهت تقاضا برای اقامت دائم صادر خواهد شد. متقاضیان اکسپرس انتری که مایل هستند استان منیتوبا آنها را انتخاب کند،  باید در گام نخست پروفایل ابراز تمایل یا Expression of Interest خود را در برنامه مهاجرت استانی منیتوبا ایجاد کنند و علاوه بر این واجد شرایطی باشند که از جمله آن شرایط شش ماه سابقه کار در یکی از مشاغل مورد نیاز در منیتوبا است.

تکمیل پروفایل ابراز تمایل یا EOI اولین گام برای اکثر زیرمجموعه های مهاجرتی اسکیلد ورکر برنامه مهاجرت استانی منیتوباست و متقاضیان را ملزم به ارائه اطلاعات در مورد تحصیلات، سابقه کار، تسلط بر زبان انگلیسی یا زبان فرانسه، داشتن دوست و آشنا و قوم و خویش در منیتوبا و سایر جزییات می کند. به متقاضیان بر اساس اطلاعات ارائه شده امتیاز داده می شود. از متقاضیانی که بالاترین امتیاز را دارند طی پذیرش های متوالی دعوت می شود.

حد اقل امتیاز مورد نیاز برای صدور توصیه نامه جهت تقاضا یا LAA در پذیرش 5 جولای به شرح زیر بود:

بدین ترتیب،تعداد توصیه نامه های صادره برای متقاضیان مهاجرت از طریق برنامه های اسکیلد ورکر در سال 2019 به 5 هزار و 333 رسید.

 


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.