12

ژوئن
2019

والدین کانادایی باید از افزایش کمک هزینه حمایتی فرزندان به صورت هوشمندانه استفاده کنند

Posted By : کاناداهوم/ 364

همانطور که پیشتر در خبرهای کاناداهوم آمده بود، کمک هزینه حمایتی فرزندان (CCB) در کانادا از ماه جولای افزایش خواهد یافت که این خبر بسیار خوبی برای والدین است.

اگر به تازگی مشمول دریافت این کمک هزینه شده اید، باید بدانید این طرحی جهت کمک مالی به خانواده هایی است که فرزند دارند و معاف از مالیات بوده و مقدار جدید آن سالانه حداکثر 6،639 دلار به ازای هر کودک زیر 6 سال و 5،602 دلار به ازای فرزندان بین 6 تا 17 سال می باشد.

این مقدار نسبت به سال 2016، حدود 3 درصد که معادل چند صد دلار در سال می باشد افزایش یافته است. هرچه درآمد خانواده بالاتر بوده و فرزندان بیشتری داشته باشید، میزان کاهش در دریافت کمک هزینه Canada Child Benefit بیشتر خواهد بود. برای خانواده های با درآمد بالا نیز مبلغی پرداخت نخواهد شد.

جذاب به نظر می رسد؟ اگر آمادگی نام نویسی دارید، شما می توانید درخواست خود را از طریق CRA’s Automated Benefits Application ثبت نمایید. اما توجه داشته باشید برای اینکه واجد شرایط لازم برای دریافت کمک هزینه باشید، ابتدا باید مالیات واقعی مربوط به کسب و کار خود را پرداخت نمایید.

زمانی که شروع به دریافت کمک هزینه حمایتی نمودید، توجه داشته باشید که می توانید در یکی از راه های هوشمندانه زیر از آن استفاده کنید.

حساب RESP را می توانید از طریق هر یک از موسسات مالی که ترجیح می دهید افتتاح نمایید و شما می توانید در هر روزی از ماه که CCB را دریافت می کنید، آن را به حساب بانکی خود واریز نمایید.

در نهایت نحوه استفاده از کمک هزینه فرزندان در کانادا در اختیار پدر و مادر می باشد. درست است که برآورده کردن نیازهای اساسی در بالاترین اولویت قرار دارد، اما اگر بتوانید هزینه های آنها را بپردازید، بهتر است سعی کنید بخشی از کمک هزینه CCB را پس انداز نمایید. این امر موجب می شود که خانواده شما همیشه از لحاظ مالی قوی باشد.

 


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.