25

آگوست
2020

مهاجران PNP و CEC عملکرد بهتری در بازار کار کانادا دارند

Posted By : کاناداهوم/ 161

مهاجران PNP و CEC عملکرد بهتری در بازار کار کانادا دارند

۲ شهریور ۱۳۹۹

اخبار, اخبار مهاجرت در

طی مطالعه ی جدیدی که Statistics Canada با همکاری اداره مهاجرت کانادا انجام داده مشخص شده است که مهاجرانی که از طریق دسته تجربه کانادایی یا برنامه مهاجرت استانی اقامت دائم کانادا گرفته اند نسبت به مهاجرانی که از طریق Foreign Skilled Worker Program (FSWP) و Quebec Skilled Worker Program (QSWP) موفق به اخذ اقامت دائم شده اند عملکرد بهتری در بازار کار کانادا دارند. در 18 آگوست Statistics Canada دو مطالعه جدید منتشر کرد؛ مطالعه دوم به این می پردازد که استخدام از قبل تعیین شده و سابقه کار متقاضی مهاجرت در کانادا چه تبعات اقتصادی برای وی در پی دارد.
اما چرا مهاجران PNP و CEC عملکرد بهتری در بازار کار کانادا دارند؟
علت این است که این دسته از مهاجران احتمالا قبل از اینکه اقامت دائم بگیرند در کانادا کارگر موقت بوده اند. کارگران موقت خارجی به خوبی می دانند که در بازار کار کانادا چه انتظاراتی از آنها وجود دارد. علاوه بر این بسیاری از کارگران خارجی نیز قبلا در کانادا دانشجو بوده اند و ویزای PGWP دریافت کرده اند. به همین دلیل چندین سال در کانادا زندگی کرده اند و می دانند که کارفرمایان کانادایی به دنبال چه هستند و در ضمن دانش زبانی خود را هم بهبود بخشیده اند.
این حاکی از این نکته است که تحصیل در کانادا مزایای گوناگونی دارد: به غیر از اخذ مدرک معتبر و جهانی، سابقه کار کانادایی نیز یکی از مزایای افرادی است که قبلا در کانادا تحصیل یا کار کرده اند. این مطالعه همچنین مشخص کرده است که دو سوم افرادی که از طریق برنامه مهاجرت استانی یا دسته تجربه کانادایی اقامت دائم کانادا گرفته اند کارگر خارجی موقت بوده اند. از سوی دیگر، تنها یک چهارم متقاضیانی که از طریق FSWP  یا QSWP اقامت دائم گرفته اند قبلا کارگر خارجی موقت بوده اند.
گفتنی است روز به روز به اهمیت داشتن سابقه تحصیل و کار در کانادا برای مهاجرت موفقیت آمیز و اخذ اقامت دائم کانادا افزوده می شود. تحقیقات قبلی نشان می دهد که داشتن سابقه کار در کانادا نشانگر قابل اعتمادی از موفقیت و خوگیری متقاضی در بازار کار کاناداست. اکثریت قریب به اتفاق مهاجرانی که از طریق دسته تجربه کانادایی (95 درصد) و 93 درصد مهاجرانی که از طریق برنامه مهاجرت استانی به کانادا مهاجرت کرده اند در اولین سال پس از اخذ اقامت دائم کانادا کار پیدا کرده اند.

5
/
5
(
1

vote
)

به خدمات اخذ ویزای تحصیلیبورسیهاخذ اقامت دائم نیاز دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

مطالب مرتبط:
اکسپرس انتری به رکورد سال 2017 نزدیک شد
رونمایی بریتیش کلمبیا از برنامه ی مهاجرتی جدید برای کارآفرینان
کبک ۱۸۰۰۰ درخواست مهاجرت کاری اسکلید ورکر را رد می کند
گروهی از وکلا قصد دارند رد شدن درخواست ۱۸۰۰۰ متقاضی مهاجرت به کبک را به تاخیر بیندازد
کاهش حداقل امتیاز در جدیدترین پذیرش اکسپرس انتری
آیا شغل شما در کانادا مورد نیاز است؟
ساسکاچوان پذیرش های جدید خود را برگزار کرد
برنامه های مهاجرت استانی کانادا جایگزینی برای اصلاحات اخیر در سیستم مهاجرتی کبک
ساسکاچوان برای ۱‍۵۰ متقاضی دعوتنامه صادر کرد
خبر خوب برای متقاضیان اسپانسرشیپ اعضای خانواده ها

۲ شهریور ۱۳۹۹


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.