29

آگوست
2022

قانون تحصیل آنلاین و دریافت PGWP تا یک سال دیگر تمدید شد

Posted By : کاناداهوم/ 81

قانون تحصیل آنلاین و دریافت PGWP تا یک سال دیگر تمدید شد

اخبار, اخبار تحصیلی کانادا در:

اداره مهاجرت کانادا به تازگی اعلام کرده است که تدابیر مخصوص تحصیل از راه دور تا ۳۱ آگوست ۲۰۲۳ تمدید شده‌اند.
طی پاندمی کرونا، دانشجویان بین‌المللی اجازه داشتند تحصیلات خود را به صورت آنلاین و در خارج از کانادا طی کنند و همچنان واجد شرایط دریافت ویزای کار پس از تحصیل در کانادا یا PGWP باشند.
اداره مهاجرت کانادا در ۲۵ آگوست اعلام کرد که اقدامات ویژه تحصیل از راه دور تا ۳۱ آگوست ۲۰۲۳ به قوت خود باقی خواهند بود تا دانشجویان بین‌المللی وقت داشته باشند به کانادا برگردند.
دانشجویان خارجی که در خارج تحصیل می‌کنند و یا قبل از ۳۱ آگوست ۲۰۲۳ درخواست ویزای تحصیلی کانادا داده‌اند خواهند توانست ۱۰۰ درصد دوره درسی خود را آنلاین سپری کنند بدون اینکه تاثیری بر واجد شرایط بودن آن‌ها در دریافت PGWP داشته باشد.
قبل از پاندمی، دانشجویان نمی‌بایست و نمی‌توانستند بیش از ۵۰ درصد تحصیلات خود را از خارج از کانادا انجام دهند و زمان سپری شده برای تحصیل آنلاین در خارج از کانادا از طول PGWP آنها کسر می‌شد.
با توجه به این، از اول سپتامبر ۲۰۲۳ مدت زمان صرف شده برای تحصیل از خارج از کانادا از طول ویزای PGWP دانشجو فارغ از اینکه تحصیلات خود را چه زمان شروع کرده باشد کسر خواهد شد.
تمدید این شرایط ویژه که به موجب آن دانشجویان می‌توانند تحصیلات آنلاین خود را از خارج از کانادا ا ادامه دهنده و ویزای PGWP کامل هم دریافت کنند، در مورد دانشجویانی اعمال خواهد شد که دوره درسی‌شان از اول سپتامبر ۲۰۲۲ تا ۳۱ آگوست ۲۰۲۳ باشد. این تدابیر در مورد موارد زیر قابل اجرا خواهد بود:
برای اینکه دانشجو واجد شرایط PGWP بماند بیش از ۵۰ درصد واحدهای برداشته شده را نمی‌تواند از خارج از کانادا پاس کند؛از اول سپتامبر ۲۰۲۳، مدت زمانی که صرف تحصیل از خارج از کانادا شده باشد از طول مدت ویزای PGWP کسر خواهد شد.
گرچه دولت کانادا اولویت را به درخواست‌های استادی پرمیت دانشجویانی می‌دهد که تحصیلات خود را در سپتامبر آغاز می‌کنند، اما ممکن است به درخواست برخی از دانشجویان بین‌المللی در زمان موعد رسیدگی نشود و آن‌ها نتوانند تحصیلات خود را به صورت حضوری در ورودی ترم پاییز ۲۰۲۲ آغاز کنند.

به خدمات اخذ ویزای تحصیلیبورسیهاخذ اقامت دائم نیاز دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

۷ شهریور ۱۴۰۱


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.