15

ژوئن
2019

دوچرخه سواران کانادایی به دلیل سرعت بالا 1000 دلار جریمه می شوند

Posted By : کاناداهوم/ 362

دوچرخه سواری یک فعالیت سالم، سرگرم کننده و ایمن است اما در عین حال، عاری از هر گونه خطر نمی باشد. تابحال در مورد بسیاری از الزامات در کانادا شنیده ایم، ولی این مطلب درباره یکی از جدیدترین محدودیت های اعمال شده می باشد.

برخی از استان های کانادا نظیر بریتیش کلمبیا، انتاریو، کبک، آلبرتا، نوا اسکوشیا، مانیتوبا، نیوفاندلند و لابرادور و شهر کلگری دوچرخه سوارانی را که با سرعت بالا تردد می کنند، 1000 دلار جریمه می کنند. در سال جاری، ماموران پلیس جریمه های سنگینی را برای افرادی که با سرعت بالا در پیاده رو اقدام به دوچرخه سواری می کنند، در نظر گرفته اند.

تا پیش از این، افرادی که با سرعت بیش از 10 کیلومتر بر ساعت بالاتر از حد تعیین شده رکاب می زدند، مبلغ 100 دلار جریمه می شدند. ولی در حال حاضر، دوچرخه سوارانی که از حد مجاز تخطی نمایند مشمول جریمه 1000 دلاری می شوند.

اگر شما به دلیل سرعت بالا توسط ماموران متوقف شوید، اما کمتر از 10 کیلومتر بر ساعت نسبت به سرعت مجاز در حال حرکت باشید، تنها 250 دلار جریمه می شوید.

اگر امیدوارید که از این جریمه رهایی یابید باید گفت که کاری مشکل است زیرا طبق گفته وب سایت CBC، در طول هفت روز هفته 6 مامور پلیس برای کنترل این امر در کلگری در نظر گرفته شده اند. آنها به دقت مراقب مواردی همچون سرعت غیر مجاز، تردد حیوانات خانگی غیر قابل کنترل و افرادی که اقدام به نوشیدن الکل در پارک ها می کنند، هستند.

عده زیادی از مردم درباره اجرای این قانون اظهار نظر کرده اند. یکی از کاربران Reddit پرسیده است که آیا ماموران به منظور توقف و جریمه کردن، من را از روی دوچرخه هل می دهند؟ عده دیگری گفته اند که آیا پلیس با آژیر به تعقیب آنها می پردازد؟

بسیاری از کاربران Reddit اشاره می کنند که این امر می تواند منجر به دریافت پول زیادی از دوچرخه سواران برای شهرداری و راهنمایی و رانندگی شود. یک از آنها حتی کلگری را “شهر جریمه ها” نامیده است.

یک کاربر این واقعیت را خاطرنشان کرده که جریمه رانندگی پر سرعت با ماشین ارزانتر از دوچرخه است چرا که حتی با در نظر گرفتن هزینه جرثقیل برای حمل خودرو و کاهش نمرات گواهینامه، باز هم از جریمه 500 دلاری دوچرخه سواری کمتر خواهد بود.

برخی گفته اند این اقدام، کاری بسیار نادرست است چرا که دوچرخه ها آنقدر استاندارد نیستند که به وسایلی همچون سرعت سنج مجهز باشند. بنابرانی زمانی که شما نمی دانید با چه سرعتی در حال حرکت می باشید، صدور برگ جریمه کاری ناعادلانه و غیر معقول است.

دوچرخه سواران در حال حاضر نگران این هستند که مجازات هایی مانند این فقط مردم را به رانندگی با ماشین و یا دوچرخه سواری در خیابان و در کنار اتومبیل ها تشویق می کنند که می تواند بسیار خطرناک باشد.

 


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.