05

ژوئن
2019

دعوت انتاریو از متقاضیان اکسپرس انتری دارای سابقه کار در ۱۰ شغل مختلف

Posted By : کاناداهوم/ 364

در تاریخ ۳۱ می استان انتاریو پذیرش اولویت های سرمایه ی انسانی را برگزار کرد و طی آن برای ۱۰۰۰ متقاضی اکسپرش انتری که در ۱۰ شغل مختلف دارای سابقه کار هستند دعوتنامه صادر کرد. در این پذیرش مجموعا ۱۰۷۲ دعوتنامه صادر شد تا متقاضیان اکسپرس انتری بتوانند درخواست خود را برای انتخاب شدن از طرف استان انتاریو و سپس اقامت دائم کانادا ارائه کنند. این متقاضیان علاوه بر داشتن ۴۳۹ تا ۴۶۹ امتیاز در سیستم جامع رتبه بندی واجد شرایط دیگر نیز بودند.

در استان انتاریو هم پایتخت کانادا، اتاوا واقع شده است و و هم بزرگترین شهر کانادا یعنی تورنتو و در مجموع این استان مقصد محبوب مهاجرانی است که اقامت دائم دارند. این استان نیز مانند اکثر استان های کانادا برنامه مهاجرت استانی دارد و بر اساس نیازهای بازار کار، از آن برای انتخاب متقاضیان اقامت دائم استفاده می کند.  

مسیر مهاجرتی اولویت های سرمایه انسانی که متعلق به برنامه مهاجرت استانی انتاریو است به این استان اجازه می دهد تا در صف انتظار اکسپرس انتری فدرال به دنبال متقاضیانی بگردد که واجد شرایط استانی و فدرال این مسیر مهاجرتی هستند و از آنها برای تقاضا جهت انتخاب شدن از طرف استان انتاریو و سپس اقامت دائم کانادا دعوت می کند.

خبر دعوت شدن برای تقاضا جهت انتخاب استانی شدن، برای متقاضیان اکسپرس انتری خبر بسیار خوشحال کننده ای است چرا که باعث می شود آنها در سیستم جامع تبه بندی ۶۰۰ امتیاز اضافی دریافت کنند و بدین ترتیب در دوری بعدی برای آنها حتما دعوتنامه جهت تقاضا برای اقامت دائم کانادا صادر خواهد شد.  

نخستین گام برای انتخاب شدن از طرف مسیر مهاجرتی اولویت های سرمایه انسانی که متعلق به برنامه مهاجرت استانی انتاریو است، ورود در صف انتظار اکسپرس انتری است.

این پذیرش، دومین پذیرش مسیر مهاجرتی اولویت های سرمایه انسانی کانادا در سال ۲۰۱۹ است که تا کنون مجموعا ۲۵۶۵ اعلامیه تمایل – Notification of Interest – یا NOI برای متقاضیان اکسپرس انتری صادر کرده است. گه گاهی پیش می آید که برنامه مهاجرت استانی انتاریو از طریق مسیر مهاجرتی اولویت های سرمایه انسانی برای متقاضیانی دعوتنامه صادر کرده است که دارای شرایطی غیر از شرایط و معیارهای معمول آن بوده اند.

پذیرش ۳۱ می از این قبیل پذیرش ها بود که برای متقاضیانی که در ۱۰ شغل دارای سابقه کار بودند دعوتنامه صادر کرد. این مشاغل به شرح زیر هستند:‌

این نخستین بار بود که برنامه مهاجرت استانی برای شاغلین در فهرست خاصی از مشاغل دعوتنامه صادر کرده است. پیش از فقط از شاغلین در بخش فناوری اطلاعات دعوت کرده بود. این انعطاف پذیری از این حکایت دارد که برنامه مهاجرت استانی می تواند مسیر مهاجرتی اولویت های سرمایه انسانی را با نیازهای بازار کار و اولویت های توسعه اقتصادی خود منطبق کند و به نیازهای کارفرمایان پاسخگویی بیشتر داشته باشد.  

 


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.