25

آوریل
2019

تابستان امسال می توانید با 10 دلار از کلگری به Banff سفر کنید

Posted By : کاناداهوم/ 412

شاید این اتوبوس امکانات یک قطار را نداشته باشد اما با اتوبوس های ترانزیت معمولی شهر کلگری تفاوت دارد!

با استفاده از یک اتوبوس مسافربری با ظرفیت 55 سرنشین و داشتن سرویس بهداشتی، شرکت On-It Regional Transit، تابستان امسال طرح سفر به Banff را دوباره در کلگری اجرایی خواهد کرد تا اهالی این شهر از خدمات حمل و نقل متناوب و سفر به کوه های بکر بنف در تعطیلات آخر هفته بهره مند شوند.

این طرح که در سال 2017 در قالب یک برنامه آزمایشی اجرایی شده بود، در تابستان سال گذشته نیز برای شهروندان کلگری به اجرا درآمد و برای اهالی این شهر فرصتی مهیا کرده بود تا بتوانند در تعطیلات خود سفری آسان و ارزان قیمت به شهر بنف داشته باشند و از مناظر کوه های راکی (Rocky Mountains) لذت ببرند.

سیستم ترانزیتی On-It Regional Transit در سال 2017 در خطر جمع شدن قرار داشت، اما  پس از تجمیع با شرکت Southland Transportation Ltd  چشم انداز ادامه ارائه خدمات حمل و نقل توسط آن مشخص شد.

جوامع بالقوه قادر خواهند بود از مرکز شهر کلگری یا ایستگاه Crowfoot LRT سوار اتوبوس شوند و از آنجا به Canmore بروند و سپس راهی Banff شوند. این سفر از ابتدا تا انتها بیش از دو ساعت طول می کشد.

در زمان عملیاتی شدن این طرح تابستانه، روزانه 10 سفر ارائه خواهد شد که از 18 ماه می آغاز شده و تا ماه سپتامبر ادامه خواهد داشت.

کسانی که مقصد مورد نظر خود را رزرو می کنند می توانند دوچرخه خود را برای سفر همراه بیاورند، چرا که ماجراجویی در میان کوه های راکی بسیار هیجان انگیز و سرگرم کننده است.

افرادی که قصد دارند در اسرع وقت بلیط تهیه نمایند می توانند یک حساب کاربری در وب سایت شرکت On It برای خود بسازند؛ چرا که انتظار می رود بلیط ها از روز اول ماه می از این طریق به فروش برسند.

 


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.