01

جولای
2019

بر اساس نظرسنجی های جهانی، تورنتو به عنوان دومین شهر گران کانادا انتخاب شد

Posted By : کاناداهوم/ 341

بر اساس نظرسنجی سالانه هزینه های زندگی توسط Mercer، تورنتو به عنوان دومین شهر پر هزینه برای زندگی در کانادا انتخاب شد.

بیست و پنجمین بررسی سالانه نشان داد که تورنتو با 6 پله سقوط در رده 115 جهانی قرار گرفته است و در کشور کانادا نیز پس از ونکوور که گران ترین شهر است، در مقام دوم قرار دارد.

نظرسنجی سالانه هزینه های زندگی، برای رتبه بندی شهرهای مختلف عوامل متعددی مانند بی ثباتی در بازار مسکن، تورم پایین و نوسان قیمت کالاها و خدمات را مورد بررسی قرار می دهد.

علاوه بر بزرگ ترین شهر کانادا، Mercer عنوان کرد که بیشتر شهرهای کانادا در رده بندی خود در سال جاری ثابت ماندند، در حالی که ونکوور (با رتبه 112) سقوط سه پله ای داشت، مونترال (با رتبه 139) صعود هشت پله ای داشته و کلگری (با رتبه 153) و اتاوا (با رتبه 161) نیز بدون تغییر ثابت ماندند.

همچنین این بررسی نشان داد که 8 شهر از میان 10 شهر برتر گران قیمت در جهان، آسیایی هستند که ناشی از هزینه های بالای کالاهای مصرفی صادراتی و بازار مسکن پویا می باشد.

برای دومین سال متوالی، هنگ کنگ به عنوان گران ترین شهر جهان شناخته شد.

ارزانترین شهر های دنیا نیز شامل تاشکند، تونس و کراچی می باشند.

1. ونکوور در استان بریتیش کلمبیا2. تورنتو در استان انتاریو3. مونترال در استان کبک4. کلگری در استان آلبرتا5. اتاوا در استان انتاریو

1. هنگ کنگ (گران ترین)2. توکیو در کشور ژاپن3. سنگاپور4. سئول در کشور کره جنوبی5. زوریخ در کشور سوئیس6. شانگهای در کشور چین7. عشق آباد در کشور ترکمنستان8. پکن در کشور چین9. نیویورک در کشور آمریکا10. شنزن (Shenzen) در کشور چین

1. ماناگوا در کشور نیکاراگوئه2. اسکوپیه در کشور مقدونیه3. تفلیس در کشور گرجستان4. اسلام آباد در کشور پاکستان5. ویندهوک در کشور نامیبیا6. بانجول در کشور گامبیا7. بیشکک در کشور قرقیزستان8. کراچی در کشور پاکستان9. تاشکند در کشور ازبکستان10. تونس در کشور تونس (ارزان ترین)

 


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.