10

ژانویه
2020

اولین پذیرش اکسپرس انتری در سال ۲۰۲۰ برگزار شد

Posted By : کاناداهوم/ 227

اولین پذیرش اکسپرس انتری در سال ۲۰۲۰ برگزار شد

۱۹ دی ۱۳۹۸

اخبار, اخبار مهاجرت در

دولت کانادا اولین پذیرش اکسپرس انتری سال 2020 را دیروز مورخ 8 ژانویه با صدور 3400 دعوتنامه برگزار کرد. حد اقل امتیاز در این پذیرش 473 بوده است. گفتنی است سیستم اکسپرس انتری سیستمی برای مهاجرت به کانادا است که در سه دسته ی کارگر ماهر فدرال، مشاغل دارای مهارت و تجربه ی کانادایی از سراسر جهان بر پایه ی امتیازات و معیارها مهاجر جذب می کند. کاندیدها بر اساس امتیازی که در سیستم جامع رتبه بندی دارند دسته بندی می شوند؛ این سیستم به کاندیدها بر اساس تسلط بر زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی (دو زبان رسمی کانادا)، سن، تحصیلات و سابقه کار امتیازدهی می کند. برای کاندیدهایی که بالاترین امتیاز را داشته باشند به تناوب برگزاری پذیرش ها ITA (دعوتنامه برای تقاضا جهت اقامت دائم) صادر می شود. برای ورود در صف انتظار اکسپرس انتری داشتن پیشنهاد کار الزامی نیست.
کانادا قصد دارد طی سال های 2020 تا 2021 مهاجران بیشتری را جذب کند؛ کانادا قرار است از طریق برنامه مهاجرت استانی نیز که بخشی از آن توسط سیستم اکسپرس انتری مدیریت می شود تعداد مهاجران را افزایش دهد. استان ها و مناطق کانادا در این برنامه شرکت دارند و برنامه مهاجرت استانی آنها به سیستم اکسپرس انتری مرتبط است. این مسیرها که بسیاری از آنها حداقل امتیاز کم دارند و یا حتی فاقد شرط حد اقل امتیاز هستند به استان ها و مناطق شرکت کننده اجازه می دهند سالانه تعداد معینی از متقاضیان اکسپرس انتری را برای اقامت دائم کانادا انتخاب کنند. متقاضیانی که از طرف استان انتخاب شوند 600 امتیاز اضافی در سیستم جامع رتبه بندی دریافت می کنند و بدین ترتیب در دور بعدی حتما از آنها برای تقاضا جهت اقامت دائم کاندا دعوت خواهد شد.
اداره مهاجرت، شهروندی و پناهندگی کانادا در این پذیرش از قاعده tie-break استفاده کرد: 27 دسامبر 2019 راس ساعت 13:35:09 وقت استاندارد شرقی. این بدین معنی است که تمام متقاضیانی که در سیستم جامع رتبه بندی حد اقل 473 امتیاز داشتند و قبل از این تاریخ و ساعت پروفایل خود را وارد صف انتظار اکسپرس انتری کردند در پذیرش دیروز مورخ 8 ژانویه 2020 دعوتنامه دریافت کرده اند. به نمونه های فرضی زیر از دعوت شده ها توجه نمایید:‌
احمد 30 ساله است و فوق لیسانس دارد و سه سال به عنوان تحلیلگر فناوری اطلاعات مشغول به کار بوده است. او در امتحان آیلتس شرکت کرده و در هر مهارت زبانی نمره 8 کسب کرده است. با اینکه احمد تا به حال در کانادا نه کار کرده و نه تحصیل با داشتن 473 امتیاز توانسته در پذیرش 8 ژانویه دعوتنامه دریافت کند.  
جمال و نهال متاهل بوده و به ترتیب 35 و 29 سال دارند. هر دو لیسانس دارند، زبان فرانسه را در سطح پیشرفته می دانند و چهار سال به عنوان حسابدار مشغول به کار بوده اند. با اینکه تا به حال در کانادا نه کار کرده اند و نه تحصیل اما نهال خواهری دارد که در ساکن انتاریو است و اقامت دائم کانادا را هم دارد. متقاضی اصلی نهال بوده و آنها با داشتن 473 امتیاز برای دریافت دعوتنامه در پذیرش دیروز واجد شرایط بوده اند.

5
/
5
(
1

vote
)

به خدمات اخذ ویزای تحصیلیبورسیهاخذ اقامت دائم نیاز دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

مطالب مرتبط:
اکسپرس انتری به رکورد سال 2017 نزدیک شد
ساسکاچوان پذیرش های جدید خود را برگزار کرد
دعوت کانادا از متقاضیان اکسپرس انتری با حد اقل ۳۳۲ امتیاز
پذیرش ۱۱ آوریل منیتوبا برگزار شد
کاهش حداقل امتیاز در جدیدترین پذیرش اکسپرس انتری
جدیدترین پذیرش ساسکاچوان برگزار شد
اکسپرس انتری همچنان رکورد می زند؛ CRS (امتیاز سیستم جامع رتبه بندی) کاهش می یابد
پرینس ادوارد آیلند اولین پذیرش 2019 را برای کاندیدهای دسته های اکسپرس انتری، کسب و کار و نیروی کار برگزار نمود
اکسپرس انتری به شکستن رکورد سال 2017 نزدیک شد
جدیدترین پذیرش آنتاریو برگزار شد؛ دعوت از ۱۷۷۳ متقاضی اکسپرس انتری با سابقه کار در حوزه تکنولوژی

۱۹ دی ۱۳۹۸


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.