14

جولای
2019

اعطای مجوز فعالیت به شرکت های تاکسی اینترنتی از ماه سپتامبر توسط دولت بریتیش کلمبیا

Posted By : کاناداهوم/ 349

دولت بریتیش کلمبیا به طور رسمی اعلام کرد که اجازه فعالیت شرکت های مسافربری اینترنتی را صادر نموده و آنها می توانند از ماه سپتامبر تحت نظر هیات نظارت بر حمل و نقل مسافران (PTB) فعالیت کنند.

روز دوشنبه دولت استانی اعلام کرد که مقررات جدیدی برای ایجاد یک چارچوب تعیین گردیده تا شرکت هایی همچون “اوبر” و “لیفت” بدانند که پس از ارائه درخواست به کمیته حمل و نقل، چه روندی را باید طی نمایند.

این مجموعه مقررات، هیات مدیره را قادر می سازد تا از 3 سپتامبر 2019 شروع به پذیرش درخواست شرکت های مسافربری برای فعالیت در بریتیش کلمبیا نمایند.

این قوانین شامل تعیین حد و حدود و اعلام نرخ کرایه مسافران نمی ‌شوند و این موارد در حیطه مسئولیت انحصاری کمیته مستقل حمل و نقل مسافران می باشد. انتظار می رود تصمیم گیری در این باره در تابستان سال جاری انجام گردد.

تمرکز این مجموعه مقررات بر روی ایمنی شرکت و راننده ‌ها بوده و به منظور ایجاد چارچوبی وضع شده اند تا شرکت‌ های مشتاق به فعالیت در این زمینه از قوانین جاری در استان آگاهی داشته باشند.

دولت اعلام نمود که شرکت بیمه ICBC هم یک پکیج بیمه اختصاصی برای ارائه به این شرکت ها در ماه سپتامبر منتشر خواهد کرد. محصول جدید به عنوان یک بیمه بر اساس هر کیلومتر توصیف گردیده که بیمه مسئولیت شخص ثالث اجباری و مزایایی برای پوشش تصادف را فراهم می کند.

این بیمه جدید زمانی که صاحب خودرو در حال ارایه سرویس به شرکت تاکسیرانی است، اعمال می گردد و در سایر زمان ها و شرایط، بیمه عادی وسیله نقلیه هزینه ها را پوشش می ‌دهد. همچنین این امکان نیز فراهم می شود که شرکت ‌های اجاره خودروی مسافربری بتوانند از طرف صاحبان خودروهای اجاره ای اقدام به خرید پوشش بیمه ای نمایند. نرخ بیمه برای این محصول ICBC طبق نرخ روزانه محاسبه می گردد.

همه این مقررات از 16 سپتامبر 2019 به اجرا گذاشته خواهند شد تا امکان راه ‌اندازی و ارائه سرویس شرکت های مسافربری، میسر گردد. چنانچه درخواست های ارائه شده تا تاریخ مذکور مورد تایید هیات نظارت قرار گرفته باشند، خودروهای مسافرکش شرکت های فوق می ‌توانند از سپتامبر در خیابان ها و جاده های بریتیش کلمبیا مشغول فعالیت شوند.

دولت استانی اعلام نموده هیات نظارت بر حمل و نقل مسافران باید در تصمیم ‌گیری‌ برای اعطای مجوز، سه فاکتور را در نظر بگیرند.

فاکتور اول این که یک نیاز عمومی از سوی جامعه برای دریافت خدمات وجود داشته باشد.

 


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.