17

ژانویه
2021
Posted By : کاناداهوم/ 134

۲۶ دی ۱۳۹۹

اخبار, اخبار مهاجرت در

استان منیتوبا در اولین پذیرش سال جدید میلادی که مرتبط با برنامه مهاجرت استانی اش است و به تازگی یعنی چهاردهم ژانویه برگزار کرده است برای 272 متقاضی توصیه نامه یا LAA برای تقاضا جهت انتخاب شدن از طرف استان صادر کرده است. این متقاضیان دارای پروفایل ابراز تمایل یا Expression of Interest بوده اند و پروفایل خود را در یکی از سه مسیر مهاجرتی برنامه مهاجرت استانی منیتوبا ثبت کرده بودند: Skilled Worker in Manitoba ، Skilled Worker Overseas و  International Education. . جزییات حداقل امتیاز هر یک از دسته ها در زیر آورده می شود:

Skilled Workers in Manitoba:  236– حداقل امتیاز: 461

Skilled Workers Overseas: 7  – حداقل امتیاز: 722

International Education Stream: 29  – فاقد شرط حداقل امتیاز

اکسپرس انتری منیتوبا

در این پذیرش مجموعا 13 LAA برای متقاضیانی صادر شد که در سیستم اکسپرس انتری فدرال دارای پروفایل معتبر بوده اند. متقاضیان واجد شرایط ورود به صف انتظار اکسپرس انتری بر اساس امتیازشان در سیستم جامع رتبه بندی یا CRS رتبه بندی می شوند؛ این امتیاز بر اساس سن، تحصیلات، سابقه کار و تسلط بر زبان کسب می شود. از متقاضیانی که بالاترین امتیاز را دارند طی پذیرش های متناوب دعوت می شود تا تقاضای خود را برای اقامت دائم کانادا ارائه کنند. افرادی که از طرف استان انتخاب می شوند هم 600 امتیاز اضافی در سیستم جامع رتبه بندی یا CRS دریافت می کنند و بدین ترتیب در دور بعدی اداره مهاجرت حتما از آنها دعوت خواهد کرد. متقاضیان اکسپرس انتری که در این پذیرش از طرف استان منیتوبا امتخاب شدند دارای Express Entry ID و کد اعتبارسنجی جاب آفر بودند.

برنامه مهاجرت استانی منیتوبا در این پذیرش تنها آندسته از متقاضیان Skilled Worker Overseas را انتخاب کرده است که مستقیما از طریق یک اقدام استخدام استراتژیک یا  strategic recruitment initiative دعوت شده بودند. اگر امتیاز متقاضیان بیشتر از حداقل امتیاز بود ولی موفق به دریافت توصیه نامه یا LAA نشده اند ممکن است به چند علت زیر بوده باشد:

آزمون زبان شخص ثالث متقاضی فاقد شماره معتبر بوده است؛ آزمون زبان متقاضی دیگر فاقد اعتبار است؛متقاضی از طریق strategic recruitment initiative دعوت شده است، اماشماره دعوت معتبری ارسال نکرده است.

برنامه مهاجرت استانی منیتوبا در خبری اعلام کرده است که اگر هر یک از این موارد در مورد شما صدق می کند، باید پروفایل EOI خود را به روزرسانی کنید و اطلاعات صحیح را وارد آن کنید تا در پذیرش بعدی از صف انتظار اکسپرس انتری بیرون کشیده شوید.

مسیرهای مهاجرتی منیتوبا

دو مسیر Skilled Workers Overseas Category و Skilled Workers in Manitoba به منیتوبا اجازه می دهند اسکیلدورکرها را برای حمایت از نیاز بازار کار استان کاندید کنند. افرادی که از خارج کانادا درخواست می دهند باید در منیتوبا دارای ارتباطات باشند. منظور از داشتن ارتباطات داشتن دوست و اعضای خانواده یا سابقه کار قبلی در استان منیتوبا یا دریافت دعوتنامه از طریق یکی از Strategic Recruitment Initiatives برنامه مهاجرت استانی منیتوباست. 

لازم نیست متقاضی هنگام ارائه درخواست در منیتوبا حضور فیزیکی داشته باشد. متقاضیان موفق در دسته ی Skilled Workers in Manitoba باید واجد معیارهایی باشند از جمله داشتن پیشنهاد کار تمام وقت از طرف کارفرمایی داخل منیتوبا. دانشجویان بین المللی که از دانشگاه یا موسسه آموزش عالی منیتوبا فارغ التحصیل شده اند ممکن است در صورت داشتن مهارت های مورد نیاز و تقاضا از طریق  International Education Stream واجد شرایط دریافت LAA باشند.

منیتوبا در تاریخ پنجم ژانویه 2021 اعلام کرد که به عنوان بخشی از برنامه خود برای دوران پساکرونا اداره مهاجرت، آموزش و مهارت های پیشرفته ایجاد می کند. این اداره جدید قرار است موسسات آموزش عالی را با نیازهای بازار کار امروز و فردا مرتبط سازد و مهارت هایی را در اختیار منیتوبایی های جوان قرار دهد که به آنها کمک خواهد کرد تا موفق شوند و همچنین فرصت های شغلی را در اختیار مهاجران جدید قرار خواهد داد.  

5
/
5
(
1

vote
)

به خدمات اخذ ویزای تحصیلیبورسیهاخذ اقامت دائم نیاز دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

مطالب مرتبط:
دعوت کبک از ۳۲ متقاضی مهاجرت در جدیدترین پذیرش
کاهش زمان رسیدگی به درخواست مهاجرت به کانادا از طریق خواشتغالی به ۲۲ ماه
منیتوبا ۲۲۱ متقاضی دیگر را هم دعوت کرد
دریافت ویزای کار کانادا با وجود داشتن سوء پیشینه ممکن است؟!
دعوت از ۷۰۳ متقاضی اکسپرس انتری در جدیدترین Tech Draw انتاریو
بزرگترین پذیرش بریتیش کلمبیا از شروع کرونا برگزار شد
مهاجرت به کانادا از طریق خوداشتغالی در مشاغل فرهنگی، هنری و ورزشی
چه می کند این اکسپرس انتری!
فصل سوم ۲۰۲۰؛ بهترین فصل تاریخ اکسپرس انتری
جدیدترین پذیرش ساسکاچوان برگزار شد

۲۶ دی ۱۳۹۹