29

جولای
2020

۵ دلیل برای راه اندازی کسب و کار در آلمان

Posted By : کاناداهوم/ 149

۵ دلیل برای راه اندازی کسب و کار در آلمان

۶ مرداد ۱۳۹۹

مقالات, مقالات مهاجرت در

کارآفرین هستید و صاحب کسب و کار؟ دوست دارید به آلمان مهاجرت کنید؟ آیا با حقایق جالب در مورد کشور آلمان آشنا هستید؟ چه چیزهایی آلمان را به مقصد ایده آلی برای مهاجرت، کسب و کار و زندگی بدل ساخته است؟ در ادامه با این مقاله از کاناداهوم همراه بمانید تا با 5 دلیل برای راه اندازی کسب و کار در آلمان آشنا شوید.
اقتصاد قوی
قدرت خرید بالا، محیطی سرشار از نوآوری، قرار گرفتن در قلب شبکه ی متراکم حمل و نقل در مرکز اروپا و نیروی کار بسیار ماهر – همه و همه آلمان را به مکانی ایده آل برای کسب و کار بدل ساخته است. علم و تحقیق همراه با عملگرایی و فعالات حرفه ای دوره دیده در آلمان محیطی عالی برای پرورش خلاقیت و نوآوری فراهم کرده اند. تنها در سال 2016 در آلمان حدود 67 هزار اختراع ثبت شده است و به همین دلیل آلمان در حال حاضر سکاندار علم و نوآوری در اروپا به شمار می رود. بسیاری از این اختراعات توسط آنچه که به زبان به آن Mittelstand می گویند ثبت شده اند؛ Mittelstand یعنی شرکت های کوچک و متوسط که مشخصه اقتصاد آلمان هستند. زیرساخت آلمان تاسیس و راه اندازی کسب و کار شما را آسان تر کرده است. بیش از 230 هزار کیلومتر جاده، 37 هزار کیلومتر راه آهن و شبکه مدرن ارتباطات از راه دور شما، ایده هایتان و محصولاتتان را به مقصد دلخواهتان خواهند رساند.
ثبات
شما به عنوان کارآفرین در آلمان ثابت اقتصادی و سیاسی را تجربه خواهید کرد. تازه از این گذشته قانون مانع به سرقت رفتن ایده هایتان خواهد بود. اختراعات، لوگوها و مفاهیم: اینها تحت مالکیت معنوی شما هستند و در آلمان از آنها صیانت خواهد شد. کپی رایت، قانون ثبت اختراع و علامت های تجاری از آنچه که شاید ارزشمندترین دارایی شماست محافظت خواهد کرد. سیاست های اقتصادی بر محافظت از ایده های عالی و ناب متمرکز شده اند. برای نمونه قانون رقابت به شما این اطمینان خاطر را می دهد که رقبایتان نمی توانند برای جذب مشتری برای خود، راجع به محصولات شما ادعاهای غلط داشته باشند. آلمان نه تنها حافظ آزادی رقابت است بلکه آزادی شهروندان را هم حفظ می کند؛ چرا که آلمان جامعه ای دموکراتیک و آزاد است: مردم نمایندگان خود را انتخاب می کنند و اصل تفکیک قوا مانع از سوء استفاده از قدرت است. همه اینها به ما نشان می دهد که چرا آلمان اینقدر با ثبات است: بین 2007 تا 2011 یعتی دوره ای که جهان با بحران مالی دست و پنجه نرم می کرد تعداد کارمندان شرکت های کوچک و متوسط یا همان Mittelstand ها 2.5 میلیون نفر افزایش یافت.
فرهنگ
شما به عنوان یک خارجی در آلمان شانس خوبی دارید. شما تنها در زمینه تخصصی تان ماهر نیستید بلکه بر خلاف اکثر آلمانی ها، از فرهنگ مملکت خود نیز اطلاعات زیادی دارید. این قطعا یک مزیت محسوب می شود. آلمان کشور مهاجرپذیری است. تنها در سال 2016 بیش از 1.5 میلیون نفر از خارج به آلمان مهاجرت کردند و این تعداد روز به روز در حال افزایش است. اغلب این مهاجران نیازها و اهداف خاصی دارند و شما بر خلاف آلمانی ها با آنها بیشتر آشنا هستید. شاید نیاز و هدف آنها ایده ی خوبی برای راه اندازی ی مسب و کار به شما بدهد. دانش شما از زبان و فرهنگ دیگری به غیر از آلمانی کلید راه یابی تان به شراکت های بین المللی است. بیش از 20 درصد شرکت های  Mittelstand در بازارهای بین المللی حضور دارند. شاید با یکی از این شرکت ها تا به حال تماس گرفته باشید. از آنها برای راه اندازی کسب و کار خود استفاده کنید.
حمایت
وقتی ایده کسب و کارتان را پیدا کردید می توانید از آن به عنوان مهم ترین مبنا برای شرکت خود استفاده کنید. در آلمان مراکز بیشماری هستند که در مورد راه اندازی شرکت به شما مشورت می دهند و می گویند که چه رویکردی بهترین رویکرد است و از چه طریق باید تامین مالی کنید. تمام ایالات آلمان برای کارآفرینان مراکز اطلاع رسانی دارند و به طور رایگان مشورت می دهند. در راه اندازی استارتاپ ها گزینه های زیادی هم پیش رو دارید. آنها به شما کمک می کنند تا بهترین شبکه را پیدا کنید و به پرسش های شما دذر رابطه با تامین مالی پاسخ می دهند. دولت نیز ممکن است تامین مالی کند. گذشته از این می توانید از سایر کارآفرینان بین المللی که از طریق ارتباطات و در این مراکز اطلاع رسانی با آشنا می شوید توصیه های ارزشمندی کسب نمایید.   
تنوع
اگر می خواهید کسب و کارتان را در آلمان راه بیندازید تصمیم خوبی گرفته اید! کشوری را انتخاب کرده اید که کیفیت زندگی در آن بالاست. علاوه بر این، فرهنگ آلمان و تنوع مردمانش این کشور را جذاب کرده است. در حال حاضر بیش از 10 میلیون نفر از سایر کشورها آلمان را وطن خود مینامند. همزیستی مسالمت آمیز فرهنگ ها و ادیان رنگ و بوی فرهنگی و هنری بین المللی خاصی به آلمان بخشیده است. کیفیت بالای زندگی در آلمان و دموکراسی با ثبات نیز این همزیستی مسالمت آمیز را تقویت کرده است.
در آلمان خانواده نیز نقش مهمی ایفا می کند. بیش از 8 میلیون خانواده در آلمان زندگی می کنند. سیاستگذاران و شرکت ها در حفظ منافع خانواده ها با کسی شوخی ندارند. بدین ترتیب والدین فرصت بیشتری برای تعادل بخشیدن بین کار و زندگی دارند. برای مثال در آلمان کودکان از یک سالگی می توانند مهد کودک بروند.

5
/
5
(
1

vote
)

به خدمات اخذ ویزای تحصیلیبورسیهاخذ اقامت دائم نیاز دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

مطالب مرتبط:
چطور به کانادا مهاجرت کنیم؟
سیستم مهاجرتی کانادا به این چهار دلیل برتر از بقیه کشورهاست
۵ نکته برای کارفرمایان کانادایی مایل به استخدام خارجی ها
آیا مهاجران در کانادا از لحاظ اقتصادی موفق هستند؟
۶ عامل تعیین کننده سطح مهاجرت به کانادا
با رعایت این ۵ نکته فریب جاب آفرهای تقلبی را نخورید
چه کسی گفته کسب شهروندی کانادا سخت است؟!
نقش مهاجران در اقتصاد کانادا در دنیای پساکرونا
ارزان ترین نقاط کانادا برای زندگی در ۲۰۲۰
اجاره خانه در مونیخ؛ هر آنچه باید بدانید

۷ مرداد ۱۳۹۹


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.