05

مارس
2020

۳۹۰۰ متقاضی در جدیدترین پذیرش اکسپرس انتری دعوتنامه دریافت کردند

Posted By : کاناداهوم/ 185

۳۹۰۰ متقاضی در جدیدترین پذیرش اکسپرس انتری دعوتنامه دریافت کردند

۱۵ اسفند ۱۳۹۸

اخبار, اخبار مهاجرت در

جدیدترین خبرها از این حکایت دارند که دولت کانادا دیروز مورخ 4 مارس پذیرش جدید اکسپرس انتری را برگزار کرده و طی آن از 3900 متقاضی دعوت نموده تا تقاضای خود برای اقامت دائم کانادا را ارائه کنند. حد اقل امتیاز در این پذیرش 471 بوده است. گفتنی است سیستم اکسپرس انتری سیستمی برای مهاجرت به کانادا است که در سه دسته ی کارگر ماهر فدرال، مشاغل دارای مهارت و تجربه ی کانادایی از سراسر جهان بر پایه ی امتیازات و معیارها مهاجر جذب می کند. کاندیدها بر اساس امتیازی که در سیستم جامع رتبه بندی دارند دسته بندی می شوند؛ این سیستم به کاندیدها بر اساس تسلط بر زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی (دو زبان رسمی کانادا)، سن، تحصیلات و سابقه کار امتیازدهی می کند. برای کاندیدهایی که بالاترین امتیاز را داشته باشند به تناوب برگزاری پذیرش ها ITA (دعوتنامه برای تقاضا جهت اقامت دائم) صادر می شود. برای ورود در صف انتظار اکسپرس انتری داشتن پیشنهاد کار الزامی نیست.
پذیرش دیروز تعداد دعوتنامه های صادره طی سال جاری را به 10,300 رساند. کانادا قصد دارد طی سال های 2020 تا 2021 مهاجران بیشتری را جذب کند؛ کانادا قرار است از طریق برنامه مهاجرت استانی نیز که بخشی از آن توسط سیستم اکسپرس انتری مدیریت می شود تعداد مهاجران را افزایش دهد. استان ها و مناطق کانادا در این برنامه شرکت دارند و برنامه مهاجرت استانی آنها به سیستم اکسپرس انتری مرتبط است. این مسیرها که بسیاری از آنها حداقل امتیاز کمی دارند و یا حتی فاقد شرط حد اقل امتیاز هستند به استان ها و مناطق کانادا اجازه می دهند سالانه تعداد معینی از متقاضیان اکسپرس انتری را برای اقامت دائم کانادا انتخاب کنند. متقاضیانی که از طرف استان انتخاب شوند 600 امتیاز اضافی در سیستم جامع رتبه بندی دریافت می کنند و بدین ترتیب در دور بعدی حتما از آنها برای تقاضا جهت اقامت دائم کانادا دعوت خواهد شد.
اداره مهاجرت، شهروندی و پناهندگی کانادا در این پذیرش از قاعده tie-break استفاده کرد: 24 فوریه 2020 راس ساعت 06:02:57 به وقت استاندارد شرقی. این بدین معنی است که تمام متقاضیانی که در سیستم جامع رتبه بندی حد اقل 471 امتیاز داشتند و قبل از این تاریخ و ساعت پروفایل خود را وارد صف انتظار اکسپرس انتری کردند در پذیرش دیروز مورخ 4 مارس 2020 دعوتنامه دریافت کرده اند.
متقاضیان اکسپرس انتری که در سیستم جامع رتبه بندی یا CRS امتیاز بالایی ندارند می توانند از راه های گوناگون امتیاز خود را افزایش دهند؛ انتخاب شدن از طرف استان بارزترین شیوه برای کسب امتیاز بیشتر در سیستم جامع رتبه بندی است که 600 امتیاز را نصیب متقاضی می کند. لازم به ذکر است که مسیرهای مهاجرتی 9 استان از بین استان ها و مناطق کانادا در برنامه مهاجرت استانی مرتبط با اکسپرس انتری است.
به نمونه های فرضی زیر از دعوت شده ها توجه نمایید:‌
مهوش و سیاوش متاهل هستند و به ترتیب 29 و 37 ساله هستند. مهوش فوق لیسانس و سیاوش لیسانس دارد. آنها به ترتیب سه و پنج سال در شغل مدیر دیتا بیس (سامانه داده ها) مشغول بوده اند. هر دو در امتحان آیلتس شرکت کرده و در مهارت شنیداری نمره 8، مهارت مکالمه نمره 7.5 و دو مهارت خواندن و نوشتن نمره 7 کسب کرده اند. نه مهوش و نه سیاوش تا به حال در کانادا نه کار کرده بودند و نه تحصیل. مهوش به عنوان متقاضی اصلی وارد صف انتظار اکسپرس انتری شد. آنها با داشتن 471 امتیاز در سیستم جامع رتبه بندی واجد شرایط دعوتنامه در پذیرش 4 مارس بوده اند.
میترا 29 ساله و لیسانسه است؛ سه سال سابقه فعالیت در شغل مشاور مدیر را در کارنامه خود دارد. دانش زبان فرانسه او در سطح پیشرفته است و خواهری دارد که شهروند کانادا و ساکن آلبرتا است. با اینکه میترا تا به حال در کانادا نه کار کرده و نه تحصیل با داشتن 471 امتیاز در سیستم جامع رتبه بندی توانسته در پذیرش 4 مارس دعوتنامه جهت تقاضا برای اقامت دائم دریافت کند و به خواهر خود در کانادا بپیوندد.

3.5
/
5
(
2

votes
)

به خدمات اخذ ویزای تحصیلیبورسیهاخذ اقامت دائم نیاز دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

مطالب مرتبط:
جدیدترین پذیرش اکسپرس انتری و صدور 3900 دعوتنامه
دعوت از ۷۶۹ متقاضی در جدیدترین پذیرش ساسکاچوان
رویدادی کم سابقه در اکسپرس انتری؛ سه شنبه و وقفه ای هشت روزه!
صدور ۴۷۱ دعوتنامه در جدیدترین پذیرش اکسپرس انتری آلبرتا
جدیدترین پذیرش ساسکاچوان با صدور ۳۸۱ دعوتنامه برگزار شد
کاهش مجدد حداقل امتیاز در جدیدترین پذیرش اکسپرس انتری
آلبرتا برای ۳۳۵۷ متقاضی اکسپرس انتری دعوتنامه صادر کرده است
ساسکاچوان جدیدترین پذیرش اکسپرس انتری را برای متقاضیان مشاغل مورد نیاز برگزار کرد
انتاریو برای کاندیدهای اکسپرس انتری دعوتنامه های جدید صادر کرد
دعوت آلبرتا از متقاضیان اکسپرس انتری با امتیاز حد اقل ۳۰۲ طی ماه جاری

۱۵ اسفند ۱۳۹۸


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.