22

آوریل
2019

۱۰ استارتاپ کانادایی که همین الان استخدام می کنند

Posted By : کاناداهوم/ 394

یکی از چالش هایی که دانشجویان خارجی در کانادا بعد از فراغت از تحصیل با آن مواجه هستند پیدا کردن کار مناسبی است که هم بتواند مسیر اقامت آنان را تسهیل سازد و هم امورات زندگی شان بگذرد. به نظر می رسد که استارتاپ ها یکی از مناسب ترین و بهترین گزینه ها برای کسب تجربه کاری و برقراری ارتباط با بازار کار کانادا و گسترده تر کردن حلقه ارتباطات کاری باشد. به همین جهت در این مطلب قصد داریم شما همراهان گرامی کاناداهوم را با ۱۰ استارتاپ کانادایی که دقیقا همین الان کارمند استخدام می کنند آشنا کنیم. ۹ تا از این ۱۰ استارتاپ در تورنتو واقع شده اند یعنی جایی که رشد بخش فناوری در آنجا از سَن فرانسیسکو هم پیشی گرفته است. 

DROP

مکان: تورنتو

تعریف این استارتاپ از زبان خودش: DROP یک شرکت تکنولوژی مالی است که هدف خود را کسب ارزش برای نسل Millennial می داند. Drop طوری طراحی شده که با هر سبک زندگی جور در بیاید – هر کسی می تواند پاداش کسب کند حتی اگر از کارت اعتباری هم استفاده نکند. ما با همکاری هم به اعضای خود کمک می کنیم تا هر روز بی اینکه هزینه ای برایشان داشته باشد یا زیر بدهی بروند پاداش کسب کنند”.

عناوین شغلی که این شرکت در حال حاضر استخدام می کند: مهندس Front End ، مهندس زیرساخت داده ، مهندس دواپس، متخصص استراتژی و عملیات کسب و کار، مدیر اجتماع، مدیر پشتیبانی از مشتریان، مدیر بازاریابی ایمیلی، مدیر بازاریابی رشد، معاون بازاریابی رشد و بسیاری مشاغل دیگر…

اگر علاقه مند شده اید، حتما به وبسایت این شرکت هم سر بزنید.

 MYANT

مکان: تورنتو

تعریف این استارتاپ از زبان خودش: Myant .Inc تاسیس شده Textile Computing را توسعه دهد و راه حل های نوآورانه ای را در بخش های سلامت و درمان و سایر بخش ها ارائه کند … Myant ماموریت خود را بهبود زندگی میلیاردها انسان با الیاف و مد می داند”.

عناوین شغلی که این شرکت در حال حاضر استخدام می کند: مهندس پردازش سیگنال بیومدیکال، مدیر مهندسی نرم افزار، مهندس سخت افزار، برنامه نویس Flat Knitting، طراح صنعتی، توسعه دهنده محصول، مهندس ارشد برق، طراح UX و UI و بسیاری مشاغل دیگر…

 


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.