12

مارس
2019

یک وب سایت مسافرتی مونترال را در میان بهترین شهرهای جهان از نظر حمل و نقل عمومی طبقه بندی کرده است

Posted By : کاناداهوم/ 355

گزارش منتشر شده توسط وب سایت مسافرتی آمریکایی SmarterTravel، مونترال را در میان 10 شهر برتر جهان از نظر حمل و نقل عمومی قرار داده است.

این گزارش سیستم حمل و نقل عمومی شهرها را ارزش گذاری نموده و بهترین شبکه های حمل و نقل را بر اساس دسترسی به نقاط مختلف شبکه شهری، قابلیت اطمینان، تعداد سرویس های ارائه شده و مقرون به صرفه بودن آنها طبقه بندی کرده است.

رتبه بندی SmarterTravel همچنین آسان بودن استفاده از خدمات این سیستم از جمله به کار بردن رنگ های راهنما و تابلوهای چند زبانه برای مسافران را مورد توجه قرار داده است.

این گزارش می گوید:”با وجود خطوط مختلف و متعدد مترو و شبکه گسترده اتوبوسرانی، سیستم حمل و نقل عمومی مونترال شما را بدون اینکه دچار سردرگمی شوید، به آسانی به هر نقطه ای از شهر که بخواهید می رساند.”

از جمله این نقاط مهم می توان به مونترال قدیم، Saint-Joseph Oratory و Jean-Talon Market در امتداد ایستگاه های مترو اشاره کرد، بنابراین شبکه حمل و نقل مونترال به دلیل خدمات رسانی مفید و مناسب جهت جابجایی گردشگران به نقاط مهم شهر مورد ستایش و تحسین قرار گرفت.

وب سایت TripAdvisor، رتبه بندی مونترال را با خلاصه ای از قیمت بلیط های پیشنهادی و انعطاف پذیر شبکه STM اعلام کرد: بلیط یک طرفه 3.25 دلار، بسته 10 سفره ۲۷ دلار، بلیط یک روزه با تعداد سفر نامحدود ۱۰ دلار، بلیط آخر هفته با تعداد سفر نامحدود ۱۳.۷۵ دلار و بلیط ماهانه با تعداد سفر نامحدود ۸۳ دلار.

به گفته SmarterTravel، مونترال به همراه 9 شهر دیگر جهان به عنوان دارندگان بهترین حمل و نقل عمومی رتبه بندی شده است:

 


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.