27

ژوئن
2019

یک مطالعه جدید از رفتار مودبانه تر مسافران آمریکایی نسبت به مسافران کانادایی خبر می دهد

Posted By : کاناداهوم/ 307

مردم کانادا از نظر ادب و نزاکت در جهان شهرت دارند. اگرچه این کلیشه تا حد زیادی بی اساس است، اما مزایای خودش را هم دارد، از جمله اینکه  گردشگران کانادایی در کشورهای سراسر دنیا با رفتار خوبی مواجه می شوند. به همین دلیل است که اکثر آمریکایی ها در هنگام تعطیلات و سفر به برخی نقاط وانمود می کنند که ملیت کانادایی دارند.

با این حال، یک مطالعه جدید که توسط شرکت مسافرتی بین المللی Expedia انجام شده در مورد این فرضیات تردید ایجاد می کند. طبق گزارش تازه منتشر شده این شرکت در سال 2019 تحت عنوان Airplane and Hotel Etiquette Study، مسافران آمریکایی در واقع به طور کلی رفتارهای بهتری نسبت به همتایان کانادایی خود دارند.

یک گزارش مطبوعاتی چنین اعلام نمود:”ممکن است تعجب برانگیز باشد، اما نتایج تحقیقات نشان داده که آمریکایی ها جزو مهربان ترین و محترم ترین مسافران در جهان هستند که غالبا حتی از مسافران کانادایی نیز در این زمینه پیشی می گیرند. در حقیقت، آمریکایی ها از لحاظ عملکردهای رفتاری یا مهربانی نسبت به دیگر مسافران، بالاتر از میانگین جهانی قرار دارند.”

بر اساس این مطالعه، در ادامه چندین مثال آورده شده است:

ظاهرا اینطور به نظر می رسد که آمریکایی ها، حداقل در یک زمینه بر کانادایی ها برتری داشته اند. مسافران کانادایی باید بر روی رفتارشان کار کنند. 

 


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.