08

آگوست
2020

گریز صنعت فیلم و تلویزیون کانادا از مهلکه کرونا

Posted By : کاناداهوم/ 152

گریز صنعت فیلم و تلویزیون کانادا از مهلکه کرونا

۱۷ مرداد ۱۳۹۹

اخبار, اخبار مهاجرت در

صنعت فیلم و تلویزیون کانادا که مانند سایر صنایع فیلمسازی سراسر جهان به خاطر محدودیت های سفر و فاصله گذاری اجتماعی با وقفه ها و تاخیر در فیلمبرداری پروژه های سینمایی و فستیوال ها روبرو شده بود هم اکنون فصل جدیدی از فعالیت های خود را گشوده است. با توجه به تضعیف اقتصاد و تعطیلی های گسترده تردیدی نیست که استقامت صنعت فیلمسازی با ویروس کرونا به محک گذاشته شده است. اما آسیب پذیری صنعت سرگرمی کانادا روی دیگری هم دارد؛ صنعت فیلمسازی و سرگرمی کانادا نشان داده که از استقامت خوبی برخوردار است و همچنان به راه خود ادامه می دهد.
در سراسر کانادا اقداماتی برای حمایت از هنرمندان و پرسنل فنی پشت صحنه که در این صنعت مشغول فعالیت هستند اندیشیده شده است. سینما و تلویزیون سهم مهمی در اقتصاد کانادا دارد. بنا به نقل از انجمن فیلم کانادا بیش از  180,900 نفر – از پرسنل فنی گرفته تا گریمورها و هنرمندان و صدابرداران – سالانه در این صنعت کار می کنند. سال پیش تولیدات سینما و تلویزیون کانادا 12.8 میلیارد دلار برای اقتصاد کانادا سودآوری داشته است.
ظرف هفته ی گذشته چندین استان کانادا منجمله بریتیش کلمبیا، منیتوبا، انتاریو و کبک اعلام کردند که در مراحل نهایی بازگشایی قرار دارند و هم اکنون اجازه فیلمبرداری داده اند یا در شرف اعطای مجوز فیلمبرداری هستند. این استان ها همچنین اجازه برگزاری مراسم عمومی و بازگشایی سینماها را طی روزهای پیش رو داده اند. استان کبک در اقدامی جالب توجه برای حمایت از صنعت سینما و تلویزیون چندذ هفته پیش خبر از اجرای بسته ی حمایت مالی موقت به ارزش چندمیلیون دلار داد.
از سوی دیگر تهیه کننده های سینما و تلویزیون آمریکا نیز حتی با وجود محدودیت های کرونایی فیلمبرداری خود را در کانادا از سر گرفته اند .تولیدات سینمایی و تلویزیونی با پروتکل های جدید کرونا در حال انجام هستند. این پروتکل ها عبارت اند از : فاصله گذاری اجتماعی سر صحنه، استفاده از تجهیزاتی نظیر ماسک و دستکش برای عوامل پشت صحنه، استخدام پرسنل ویژه برای نظافت و بازرسی های امنیتی بیشتر. بازیگران و عوامل پشت صحنه ای که از خارج از کانادا می آیند قبل از حضور در محل فیلمبرداری باید تا دو هفته خود را قرنطینه کنند.  
ویزای کار برای فعالیت در سینما و تلویزیون کانادا
عوامل خارجی که مایل به فعالیت در سینما و تلویزیون کانادا هستند، خواه برای پروژه های تبلیغاتی یا فیلمبرداری فیلم و سریال، باید واجد شرایط زیر باشند تا راحت تر ویزای کار دریافت کنند:

عوامل فیلمبرداری و بازیگران و سایر پرسنل می توانند از مزایای ویزای کار موسوم به Significant Benefit Work Permit بهره مند شوند. این ویزای کار نیازی به LMIA ندارد چرا که عوامل فیلم و سریال به خودی خود مزایای فرهنگی و اقتصادی زیادی برای اقتصاد و جامعه کانادا به همراه دارند.
تهیه کنندگان اما می توانند به عنوان سرمایه گذار در کسب و کار ویزای کار دریافت کنند. از جمله شرایط این ویزا این است که تهیه کننده رزومه خود را ارائه و در آن شایستگی های خود را به عنوان تهیه کننده فیلم نشان دهد.

5
/
5
(
1

vote
)

به خدمات اخذ ویزای تحصیلیبورسیهاخذ اقامت دائم نیاز دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

مطالب مرتبط:
رونمایی از برنامه های مهاجرتی جدید برای مددکاران و پرستاران خانگی
انتخابات فدرال کانادا چه تاثیری بر مهاجرت و اکسپرس انتری خواهد گذاشت؟
کدام استان های کانادا سریع ترین رشد جمعیت را در طول دهه های اخیر داشته اند؟
دعوت ساسکاچوان از متقاضیان مسیرهای مهاجرتی اکسپرس انتری و مشاغل مورد نیاز
اکثر کانادایی ها هنوز نسبت به پدیده مهاجرت و مهاجران دید مثبتی دارند
انتاریو جزییات بیشتری در مورد تغییرات مسیرهای مهاجرتی خود منتشر کرد
دادگاه در ماه ژوئن نظر خود را در مورد حکم صادره برای وزیر مهاجرت کبک اعلام خواهد کرد
مسیر مهاجرتی فارغ التحصیلان مقطع فوق لیسانس انتاریو بلافاصله بعد از رفع مشکل فنی بازگشایی می شود
پنجمین پذیرش منیتوبا در سال ۲۰۱۹ برگزار شد
نگاهی به مسیرهای جدید اقامت دائم مددکاران و پرستاران خانگی

۱۶ مرداد ۱۳۹۹


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.