15

مارس
2020

گام هایی که آلبرتا برای کمک به نیروی کار خارجی بر می دارد

Posted By : کاناداهوم/ 197

گام هایی که آلبرتا برای کمک به نیروی کار خارجی بر می دارد

۲۴ اسفند ۱۳۹۸

اخبار, اخبار مهاجرت در

آلبرتا در پی تسهیل دسترسی نیروی کار خارجی آسیب پذیر به اقامت دائم کاناداست. منظور از نیروی کار آسیب پذیر آندسته از کارگران خارجی هستند که دولت فدرال کانادا برایشان ویزای باز صادر کرده و در محل کار خود در معرض ریسک و سوء استفاده قرار دارند و بدین ترتیب واجد شریط مسیر فرصت آلبرتا یا AOS خواهند بود. اتباع خارجی و خانواده هایشان که دارای ویزای کار باز برای کارگران آسیب پذیر – VWOWP – هستند هم اکنون از ارزیابی تاثیر بازار کار یا LMIA معاف هستند.
گفتنی است در اغلب موارد داشتن LMIA مثبت برای AOS الزامی است. کارفرمایان باید مکررا فرم LMIA را برای پشتیبانی از درخواست کارگر خارجی تکمیل کنند. این از نیاز به کارگران خارجی در بازار کار کانادا حکایت دارد. بسیاری از صاحبان کسب و کار در کانادا در پی اصلاح فرایند LMIA هستند چرا که فرایندی دشوار و هزینه آور است. در اغلب موارد کارفرمایان و صاحبان کسب و کار در کانادا ترجیح می دهند فرایند LMIA را انجام ندهند. برنامه مهاجرت استانی این تعییرات را در 13 مارس اعلام کرد و مشخصا بیان کرد که کارگران خارجی باید واجد سایر شرایط AOS باشند.
شرایط مسیر فرصت آلبرتا
متقاضیان AOS باید ویزای کار معتبر داشته باشند و هنگام ارائه درخواست در یکی از مشاغل واجد شرایط در آلبرتا دارای سابقه کار بوده باشند. هم اکنون ویزای VWOWP در  AOS، معاهدات تجاری بین الملل و تجربه بین المللی کانادایی یک ویزای کار معاف از LMIA تلقی می شود. در غیر این صورت متقاضیان AOS نیاز به LMIA مثبت یا ویزای کار پس از فارغ التحصیلی از یکی از موسسات آموزش عالی معتبر در آلبرتا دارند.
اغلب مشاغل موجود در دسته بندی ملی مشاغل مادام که جزو مشاغل غیر واجد شرایط باشند در برنامه مهاجرت استانی آلبرتا واجد شرایط در نظر گرفته می شوند. علاوه بر این دانش زبانی متقاضیانی که در یکی از مشاغل نیازمند مهارت که سطح مهارتی آن در دسته بندی ملی مشاغل 0، A یا B است باید حد اقل معادل CLB 5 و چنانچه متقاضی در یکی از مشاغل فاقد مهارت یا نیمه ماهر با کد C یا D شاغل است باید حد اقل معادل CLB 4 باشد. همچنین، داشتن مدرک دیپلم دبیرستان از کشور مبدا متقاضی علاوه بر سایر شرایط نیز الزامی است.
اگر در محل کار از شما سوء استفاده شد چه کنید؟
اگر خطر جدی شما را تهدید می کند به شماره 9-11 یا پلیس محلی زنگ زنید. اداره مهاجرت، شهروندی و پناهندگی کانادا به کارگران خارجی آسیب پذیر و خانواده هایشان که در محل کار خود با ریسک مواجه هستند یا مورد آزار و سوءاستفاده قرار می گیرند ویزای کاری می دهد. وبسایت دولت کانادا از متقاضیان VWOWP می خواهد مدارک خود را اسکن کنند و یا از آنها عکس بگیرند. متقاضیان پس از جمع آوری مدارک ضروری، باید حساب بسازند. اگر امکان ارائه درخواست به صورت آنلاین وجود ندارد، توصیه شده که به نزدیک ترین دفتر اداره مهاجرت کانادا مراجعه شده و یا اداره پشتیبانی از ارباب رجوع تماس گرفته شود.

5
/
5
(
1

vote
)

به خدمات اخذ ویزای تحصیلیبورسیهاخذ اقامت دائم نیاز دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

مطالب مرتبط:
تعداد کاندیدهای اکسپرس انتری که کاندید استانی شده اند رو به افزایش است
انتاریو برای متقاضیان اکسپرس انتری دعوتنامه صادر کرد
منیتوبا ۱۸۰ متقاضی را یک گام به اقامت دائم کانادا نزدیک تر کرد
طی یک نظرسنجی جدید مشخص شد: حمایت اکثر کانادایی ها از افزایش مهاجران
کاهش قیمت آپارتمان های ونکوور
برنامه کبک برای مهاجران تازه وارد
انتاریو جزییات بیشتری در مورد تغییرات مسیرهای مهاجرتی خود منتشر کرد
در جدیدترین پذیرش منیتوبا مجموع دعوتنامه های سال جاری به بیش از ۳۰۰۰ رسید
شرایط برنامه اسپانسرشیپ والدین و پدر/مادر بزرگ ها
انتاریو برای ۹۵۴ متقاضی اکسپرس انتری دعوتنامه صادر کرد

۲۴ اسفند ۱۳۹۸


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.