26

آوریل
2019

کمک به توسعه صنایع کشاورزی برون مرزی با کمک دانشگاه آلگارو (Algarve) پرتغال

Posted By : کاناداهوم/ 391

دانشگاه آلگارو (Algarve) در جنوب پرتغال با همکاری شبکه کسب و کار منطقه ای (NERA)، به 25 شرکت محلی کمک کرده است تا محصولات غذایی مبتکرانه کشاورزی را به عنوان بخشی از همکاری های فرامرزی میان پرتغال و اسپانیا توسعه دهند.

لوئیس رودریگز (Luís Rodrigues)، مدیر پروژه در بخش کارآفرینی و انتقال فناوری در دانشگاه آلگارو (UAlg)، توضیح داد که این پروژه شامل شرکایی در Alentejo ،Algarve و در Andalucía است که توسعه دهنده اصلی آن بنیاد Andanatura در منطقه آندالوسیا در جنوب اسپانیاست.

لوئیس رودریگز گفت که این پروژه تحت برنامه همکاری اسپانیا و پرتغال در حال اجرا می باشد و تا سال 2020 ادامه خواهد یافت. این طرح دارای بودجه 920 هزار یورویی است و هدف آن “کمک به شرکت ها و کارآفرینان برای توسعه نمونه های اولیه محصولات کشاورزی و مواد غذایی است که منجر به ایجاد ارزش برای شرکت ها و مصرف کنندگان می گردد.”

این همکاری مشترک امکان استفاده از منابعی که دانشگاه UAlg در بخش مهندسی مواد غذایی خود دارد و همچنین استفاده از خدماتی همچون تجزیه و تحلیل آزمایشگاهی، پشتیبانی از مدل های کسب و کار، تجزیه و تحلیل امکان سنجی کسب و کار، سرمایه گذاری و ارائه اطلاعات در مورد سیستم های انگیزشی را فراهم می کند.

لوئیس رودریگز با اشاره به بازدید از مزارع و شرکت ها، اعتبار دادن به مدل های کسب و کار و توسعه محصولات جدید و تعیین برنامه عملیاتی برای هر یک از آنها گفت:”در این بخش ما وارد مرحله عملیاتی پروژه می شویم که به معنی حمایت های واقعی از کارآفرینان خواهد بود.”

Jorge Raiado، از شرکت SalMarim، که نمک دریایی و flor de sal تولید می کند؛ بر ظرفیت های این دانشگاه برای کمک به شرکت ها و احتمال اینکه چنین جلساتی چقدر شرکت ها را قادر به یافتن شریکی برای ایجاد “محصولات جدید” می سازد، تاکید نمود.

Marco Vieira، مدیر اجرایی NERA، اعلام نموده که مهلت تکمیل این پروژه تا 31 دسامبر 2019 خواهد بود و احتمالا تا پایان اکتبر یا اوایل نوامبر، 15 نمونه توسعه یافته آماده خواهد بود.

شایان ذکر است که دانشگاه آلگارو یکی از بهترین دانشگاه های دولتی پرتغال است که در جنوبی ترین منطقه این کشور یعنی Algarve قرار دارد و جزو برترین مراکز آموزشی در میان دانشگاه های دولتی اروپا رده بندی شده است. این دانشگاه در مجموع 3 دانشکده و 5 دپارتمان و مدرسه دارد که از میان آنها می توان به دانشکده های علوم و تکنولوژی، دانشکده اقتصاد و دپارتمان علوم پزشکی و زیست فناوری اشاره کرد.

 


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.