02

جولای
2019

کبک ضرب الاجل درخواست QSC را به ۶۰ روز کاهش داد

Posted By : کاناداهوم/ 310

استان کبک در جدیدترین به روزرسانی که مورخ 26 ژوئن در برنامه مهاجرت اسکیلد ورکر انجام داده اعلام کرده است که آندسته از متقاضیان مهاجرت به کبک از طریق برنامه اسکیلد ورکر که دعوتنامه برای تقاضا جهت گواهی انتخاب کبک یا CSQ دریافت می کنند هم اکنون 60 روز فرصت دارند درخواست کامل خود را ارائه کنند.

گفتنی است تا پیش از این به روزرسانی، ضرب الاجل تعیین شده 90 روز بود و حالا این ضرب الاجل جدید، از کاهش 30 روز نسبت به ضرب الاجل قبلی حکایت دارد. جالب است بدانید دقیقا یک سال قبل هم چنین کاهشی در سیستم اکسپرس انتری دولت فدرال کانادا صورت گرفت. این کاهش در ضرب الاجل یکی از سه اقدامی بود که دولت کبک اتخاذ کرده است.

دومین اقدامی که دولت کبک اتخاذ کرده این است که اعلام کرده است که ابراز تمایل ها – EOI هایی – که در حال حاضر در بانک متقاضیان برنامه اسکیلد ورکر کبک وجود دارند تا شش ماه دیگر نیز معتبر خواهند بود.

و اما سومین مورد این است که ابراز تمایل های متقاضیانی که دعوتنامه برای تقاضا جهت گواهی انتخاب کبک را رد می کنند در طول مدت اعتبارشان در بانک متقاضیان باقی خواهند ماند. دولت کبک همچنین اعلام کرده است که این تغییرات و اقدامات از 26 زوئن اجرایی شده اند.     

 


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.