18

مه
2020

کاهش حداقل امتیاز CRS در پذیرش جدید آلبرتا

Posted By : کاناداهوم/ 157

کاهش حداقل امتیاز CRS در پذیرش جدید آلبرتا

۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹

اخبار, اخبار مهاجرت در

برنامه مهاجرت استانی آلبرتا جزییات جدیدترین پذیرش مختص PNP را منتشر کرده است؛ در این پذیرش که به تاریخ 29 آوریل برگزار شده آلبرتا مجموعا برای 200 متقاضی اکسپرس انتری دعوتنامه صادر کرده است. حد اقل امتیاز این متقاضیان در CRS یا سیستم جامع رتبه بندی 322 بوده است.  دریافت کنندگان دعوتنامه یا اعلانیه تمایل – NOI – اکنون می توانند درخواست خود را برای انتخاب شدن از طرف آلبرتا ارائه کنند. اگر برنامه مهاجرت استانی آلبرتا درخواست آنها را تایید کند در پذیرش بعدی اکسپرس انتری فدرال 600 امتیاز دیگر نصیبشان خواهد شد.   
این امتیازهای اضافی ضمانتی است برای دعوت شدن جهت تقاضا برای اقامت دائم کانادا در دور بعدی صدور دعوتنامه ها. گفتنی است از 18 مارس یعنی از زمان اعمال محدودیت های مسافرتی ناشی از شیوع کرونا پذیرش های اکسپرس انتری عموما مختص برنامه مهاجرت استانی بوده اند.
در حال حاضر آلبرتا تنها متقاضیانی را در نظر دارد که ساکن و شاغل در آلبرتا هستند. معمولا برای دریافت دعوتنامه از طریق مسیر مهاجرتی اکسپرس انتری آلبرتا نیازی به داشتن پیشنهاد شغل نیست. آلبرتا در برابر آندسته از متقاضیان PNP که نمی توانند به خاطر اختلالات ناشی از کرونا مدارک خود را کامل ارائه کنند انعطاف پذیری بیشتری دارد.
شرایط مسیر مهاجرتی اکسپرس انتری آلبرتا
متقاضیان ابتدا باید در سیستم اکسپرس انتری فدرال پروفایل داشته باشند. همچنین، باید در شغلی که از اولویت های توسعه اقتصادی و متنوع سازی آلبرتا حمایت می کند سابقه کار داشته باشند. البته لازم به ذکر است که برنامه مهاجرت استانی آلبرتا فهرستی از این مشاغل منتشر نکرده است.
این روزهای کرونایی که اقدامات ویژه رعایت می شوند، برنامه مهاجرت اساتنی آلبرتا متقاضیان را برای انتخاب شدن ملزم به داشتن شرایط زیر کرده است؛ متقاضیان باید:     

در حال حاضر باید شاغل در آلبرتا باشند حتی اگر در منزل کار می کنند؛
برای کاری که در حال حاضر در آلبرتا به آن اشتغال دارند دارای ویزای کار باشند؛
کار تمام وقت، در ازای دریافت حقوق و دستمزدی که کمتر از حد اقل دستمزد استانی نباشد، واجد شرایط LMIA؛ و
اشتغال در کار مجاز. مشاغل غیرمجاز عبارت اند از آندسته از مشاغل با دستمزدهای بالا و پایین در دولت آلبرتا و نیز مشاغل مندرج در فهرست مشاغل غیرواجد شرایط مسیر مهاجرتی فرصت آلبرتا.

گفتنی است رسیدگی به درخواست متقاضیانی که قبل از همه گیری کرونا به کار تمام وقت اشتغال داشته اند و نیز متقاضیانی که در شغل خود نیازمند گواهی و مجوز اشتغال دارند و نمی توانند گواهی و مجوز خود را تمدید یا کسب نمایند تا 60 روز تقویمی دیگر موکول خواهد شد.   
اگر متقاضی هیچ سابقه اشتغال در آلبرتا نداشته باشد به درخواست وی تا اطلاع ثانوی رسیدگی نخواهد شد. تا اینجای سال جاری میلادی، آلبرتا برای 1407 متقاضی اکسپرس انتری دعوتنامه صادر کرده است. در سال 2019 مجموعا 6884 دعوتنامه از طریق مسیر مهاجرتی اکسپرس انتری آلبرتا صادر شد. هنوز جزییات تخصیص مهاجران استان آلبرتا در سال 2020 منتشر نشده است.

5
/
5
(
1

vote
)

به خدمات اخذ ویزای تحصیلیبورسیهاخذ اقامت دائم نیاز دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.