02

آگوست
2022

کانادا موقتا تحصیل آنلاین را در امتیازات اکسپرس انتری لحاظ می‌کند

Posted By : کاناداهوم/ 50

کانادا موقتا تحصیل آنلاین را در امتیازات اکسپرس انتری لحاظ می‌کند

اخبار, اخبار اکسپرس انتری, تحصیل در کانادا در:

اداره مهاجرت کانادا به متقاضیان توصیه می‌کند تا پروفایل‌ اکسپرس انتری خود را تا ۲ آگوست آپدیت کنند تا از مزایای قانون جدید مبنی بر محاسبه دوره‌های آنلاین برای دریافت امتیاز، بهره‌مند شوند.
محدودیت‌های کرونایی طی دو سال اخیر باعث شده که دانشجویان به صورت مجازی سر کلاس حاضر شوند. اکنون کانادا مقررات را برای متقاضیان اکسپرس اینتری که طی این مدت به صورت آنلاین تحصیل کرده‌اند تسهیل می‌کند.
در حالت عادی اگر بیش از ۵۰ درصد تحصیلات به صورت آنلاین انجام شده باشد در امتیاز CRS حساب نمی‌شود. اما الان اداره مهاجرت اعلام کرده است که متقاضیان اکسپرس انتری که بین مارس ۲۰۲۰ تا آگوست ۲۰۲۲ به صورت آنلاین در کانادا تحصیل کرده‌اند، اکنون می‌توانند تحصیل آنلاین خود را در امتیازات محاسبه کنند.
وبسایت اداره مهاجرت گفته که این قاعده جدید در مورد افرادی اعمال می‌شود که مدرک تحصیلی خود را طی این مدت از کانادا دریافت کرده‌اند. این متقاضیان حتی اگر دوره درسی شان شرایط زیر را داشته، ممکن است واجد شرایط برای دریافت امتیاز CRS باشند:
کاملا آنلاین؛از خارج از کانادا؛ یابه صورت پاره وقت بوده باشد.
اداره مهاجرت می‌گوید که متقاضیان واجد شرایط باید پروفایل اکسپرس انتری خود را آپدیت کنند. متقاضیان حاضر در صف انتظار نیز ممکن است تا کنون از اداره مهاجرت نامه‌ای حاوی تذکر برای آپدیت پروفیلشان دریافت کرده باشند.
این نامه می گوید که متقاضیانی که ادعای امتیاز به خاطر تحصیل کرده‌ند، باید پروفایل خود را با پاسخ دادن به سه پرسش در مورد سوابق تحصیلی خود آپدیت کنند. این پرسش‌ها از متقاضی می‌خواهند که بگوید چقدر در کانادا و به صورت حضوری و تمام وقت تحصیل کرده‌اند. اداره مهاجرت گفته که اگر این پرسش‌ها بی پاسخ بمانند، امتیاز CRS متقاضی کاهش پیدا خواهد کرد.
در این نامه آمده است که :
بدینوسیله متذکر می‌شود که در نحوه ارزیابی سوابق تحصیلی متقاضیان اکسپرس اتنری تغییراتی ایجاد شده است که ممکن است پروفایل اکسپرس انتری شما را تحت تاثیر قرار دهد.اگر ادعا کرده‌اید که تحصیلات کانادایی دارید، بهتر است پروفایل خود را با پاسخ به سه پرسش در قسمت تاریخچه تحصیلات (Education History) آپدیت کنید و بگویید که در کانادا و خارج کانادا چقدر تحصیل به صورت حضوری و تمام وقت کرده‌اید. اگر به این پرسش‌ها پاسخ ندهید امتیاز CRS شما ممکن است کاهش یابد و شانس دریافت دعوتنامه اقامت دائم را از دست بدهید.لطفا پروفایل اکسپرس انتری خود را تا ۲ آگوست ۲۰۲۲ آپدیت کنید تا مطمئن شوید که بیشترین شانس را برای دریافت دعوتنامه اقامت دائم در دور بعدی صدور دعوتنامه‌ها خواهید داشت.
اداره مهاجرت کانادا از متقاضیان می‌خواهد تا پروفایل اکسپرس انتری خود را تا ۲ آگوست آپدیت کنند تا شانس بیشتری برای دریافت دعوتنامه در دراو بعدی داشته باشند. اداره مهاجرت کتانادا دراوهای اکسپرس انتری را تقریبا هر دو هفته یک بار برگزار می‌کند؛ اگرچه مواردی هم بوده که این برنامه تغییر کرده است. انتظار می‌رود دراو بعدی اکسپرس انتری در تاریخ ۳ آگوست برگزار شود.
اداره مهاجرت کانادا برگزاری دراوهای تمام برنامه‌ای را از تاریخ ۶ جولای آغاز کرده است. زمانی که برای ۱,۵۰۰ متقاضی اکسپرس انتری دعوتنامه ارسال کرد.

به خدمات اخذ ویزای تحصیلیبورسیهاخذ اقامت دائم نیاز دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

۱۱ مرداد ۱۴۰۱


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.