05

مه
2019

کانادا برای اسپانسرهای والدین دعوتنامه صادر کرد

Posted By : کاناداهوم/ 458

جدیدترین خبرهای به دست آمده از کانادا حاکی از این است که فرایند صدور دعوتنامه برای اسپانسرهای والدین به پایان رسیده است. دولت کانادا برای متقاضیان اسپانسری والدین یا پدر/مادر بزرگ ها دعوتنامه صادر کرده و این متقاضیان هم اکنون کمتر از ۶۰ روز فرصت دارند تقاضانامه کامل خود را ارائه کند.

این برنامه مهاجرتی که به اختصار به آن PGP گفته می شود به شهروندان و دارندگان اقامت دائم کانادا که دارای شرایط هستند و بالای ۱۸ سال دارند اجازه می دهد تا برای اخذ اقامت دائم والدین یا مادر/پدر بزرگ خود اسپانسر آنها شوند. اداره مهاجرت، شهروندی و پناهندگی کانادا برای سال ۲۰۱۹ قصد دارد از این طریق به ۲۰ هزار نفر اقامت دائم دهد.

افراد علاقه مندی که می خواهند از این طریق اقامت والدین یا مادر/پدر بزرگ خود را اخذ کنند می بایست اول فرم Interest to Sponsor را در ژانویه ارائه کنند. در ۲۸ ژانویه سال جاری اداره مهاجرت کانادا ۲۷ هزار فرم Interest to Sponsor را دریافت کرد. این فرم ها بر مبنای اولویت دریافت رسیدگی شدند و تعداد چنان بالا بود که ظرف کمتر از ده دقیقه ظرفیت تکمیل شد. اداره مهاجرت هم دعوتنامه ها را به ترتیب دریافت فرم ها صادر نمود.

روز ۲۴ آوریل بود که اداره مهاجرت شروع به صدور دعوتنامه ها کرد و در ۲۷ آوریل این فرایند را به اتمام رساند. حالا متقاضیان کمتر از ۶۰ روز فرصت دارند تقاضانامه کامل خود را ارائه کند. اگر شما فرم Interest to Sponsor را ارائه کرده اید اما دعوتنامه دریافت نکرده اید جای نگرانی نیست چرا که بنا به اعلام اداره مهاجرت کانادا اطلاعات تماس شما در اختیار این اداره هست.

در وبسایت اداره مهاجرت کانادا همچنین بیان شده است که “چنانچه به اسپانسرهای بیشتری نیاز بود” در سال سال جاری  پذیرای فرم های تمایل از طرف اسپانسرهای بیشتری خواهد بود. اداره مهاجرت در سال ۲۰۱۸ قصد داشت ۱۰ هزار متقاضی دعوتنامه بفرستند ولی در انتهای ماه جولای این تعداد را به ۱۷ هزار نفر رساند.

 


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.