06

ژوئن
2020

کانادا اعلام کرد: معافیت بیومتریکی کارگران خارجی

Posted By : کاناداهوم/ 152

کانادا اعلام کرد: معافیت بیومتریکی کارگران خارجی

۱۷ خرداد ۱۳۹۹

اخبار, اخبار مهاجرت, متفرقه در

کرونا اکثر ادارات و مراکز خدمت رسانی را به حالت نیمه تعطیل یا تعطیلی کامل کشانده و در کار آنها اختلال ایجاد کرده است و به همین دلیل اداره مهاجرت، شهروندی و پناهندگی کانادا امروز اعلام کرده است که کارگران خارجی شاغل در برخی از بخش ها را، چنانچه نزدیک ترین مراکز جمع آوری اطلاعات بیومتریک به انها مختل شده باشد، قبل از ورود به کانادا موقتا معاف از اطلاعات بیومتریک کرده است.
کارگران خارجی موقت در صورتی از ارائه اطلاعات بیومتریک خود معاف هستند که بخواهند در کانادا در مشاغل رانندگی کامیون، خدمات درمانی یا کشاورزی/ صنایع غذایی شاغل باشند. اداره مهاجرت کانادا گفته است که بسیاری از این کارگران قبلا در کانادا کار کرده اند و از همین رو اطلاعات بیومتریک خود را ارائه داده اند. با این وجود این اداره همچنان سعی دارد تا از جمع آوری اطلاعات بیومتریک تمام کارگران خارجی موقت برای تامین امنیت و ایمنی کانادایی ها اطمینان حاصل کند.
در بدو ورود به کانادا چه اتفاق می افتد؟
کارگران خارجی موقت هنگام ورود به کانادا می بایست اطلاعات بیومتریک خود را در نقطه ورود یا POE در کانادا ارائه کنند. علاوه بر این آنها توسط آژانس خدمات مرزی کانادا یا CBSA بازرسی می شوند. در حال حاضر ورود خارجی ها به داخل کانادا به خاطر کار و شغل سفر ضروری تلقی می شود و از محدودیت های مرتبط با جلوگیری از شیوع کرونا معاف است. کارگران خارجی موقت که برای کار به کانادا می آیند باید به موجب قانون خود را تا 14 روز قرنطینه کنند.
ارفاق بیشتر از ناحیه اداره مهاجرت کانادا
اداره مهاجرت کانادا همچنین بیان کرده است که فرصت یبشتری را در اختیار کارگران موقت خارجی که در حال حاضر قادر به ارائه اطلاعات بیومتریک خود نیستند قرار می دهد. حتی اگر در نامه ای که متقاضی دریافت می کند درج شده باشد که 30 یا 90 روز باید اطلاعات بیومتریک خود را ارائه کند، در صورت تعطیلی نزدیک ترین مرکز ویزا یا جمع آوری اطلاعات بیومتریک جای نگرانی وجود ندارد. چنین افرادی می توانند تا باز شدن مراکز و از سر گرفته شدن فعالیت آنها اطلاعات بیومتریک خود را ارائه کنند. اداره مهاجرت، شهروندی و پناهندگی کانادا مجددا تاکید کرده است که هیچ درخواست ناقصی را رد نخواهد کرد. این اداره در بحران کرونا در برابر متقاضیانی که مدارک درخواستشان ناقص است نرمی بیشتری به خارج می دهد.
اطلاعات بیومتریک چیست؟
به طور کلی اتباع خارجی (به استثنای شهروندان ایالات متحده) که درخواست ویزای کاری کانادا، ویزای توریستی کانادا یا ویزای تحصیلی کانادا یا درخوایست پناهندگی، اقامت دائم، پرونده بازدید یا تمدید ویزای کاری یا تحصیلی کانادا ارائه می کنند باید اطلاعات بیومتریک ارائه کنند. این افراد باید علاوه بر ارائه اثر انگشت و عکس هزینه ای هم پرداخت کنند. کانادا برای تایید هویت اتباع خارجی به و به منظور تسهیل ورود آنها به داخل کانادا اطلاعات بیومتریک را سریعا و با دقت جمع آوری می کند.

3
/
5
(
2

votes
)

به خدمات اخذ ویزای تحصیلیبورسیهاخذ اقامت دائم نیاز دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

مطالب مرتبط:
رکورد اکسپرس انتری شکسته شد
کاهش قیمت آپارتمان های ونکوور
جدیدترین پذیرش ساسکاچوان با صدور ۳۸۱ دعوتنامه برگزار شد
دعوت از ۳ هزار و ۶۰۰ متقاضی، در بزرگترین پذیرش اکسپرس انتری سال ۲۰۱۹!
برنامه مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا: مسیرهای مهاجرتی به سمت ساحل اقیانوس آرام
آغاز به کار پایلوت های مهاجرتی جدید کانادا مخصوص پرستاران خانگی
برنامه مهاجرت استانی به مناطق روستایی منیتوبا جان دوباره ای بخشیده است
اشتغال زایی مهاجران در کانادا؛ پدیده ای فراتر از حد انتظار
انتاریو در سال ۲۰۱۹ می تواند مهاجران بیشتری را برای اقامت دائم انتخاب کند
پیتزاهای این مهاجران منیتوبا و گرسنگی بی خانمانان

۱۷ خرداد ۱۳۹۹


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.