13

مه
2019

پژوهشگران دانشگاه رایرسون: تورنتو آمادگی افزایش بیست درصدی مالیات بر املاک را دارد

Posted By : کاناداهوم/ 370

[ad_1]

تورنتو- پژوهشگران دانشگاه رایرسون – تورنتو به انتشار گزارش جدید مدعی شدند که تورنتو آمادگی افزایش 20 درصدی مالیات بر املاک را دارد. گزارش مورد اشاره، کاملا با لایحه بودجه اخیر شهرداری تورنتو که نرخ مالیات را به نرخ تورم مرتبط می کند، در تضاد می باشد.
فرانک کلیتون، از پژوهشگران دانشگاه مورد اشاره در گزارش خود می نویسد که بیش از 20 درصد از شهرداری های GTA و همیلتون، مالیات بر املاک بالاتری از تورنتو دریافت می کنند. تنها صاحبخانه ها در Milton، New Tecumseth، Georgina، Hamilon و Burlington هستند که مالیات کمتری می پردازند. طبق گزارش مورد اشاره، میانگین سالانه مالیات بر املاک پرداخت شده در این مناطق بین 3 هزار و 400 تا حدود 7 هزار دلار در ازای هر ملک می باشد. این مبلغ در تورنتو حدود 4 هزار دلار می باشد. در ادامه گزارش آمده است: چرا مالیات بر املاک را یک تا دو درصد بالاتر از نرخ تورم افزایش ندهیم و بودجه لازم برای پروژه های زیربنایی و سایر خدمات را تامین نکنیم؟ شما در عین حال باید برای ساکنان توضیح بدهید که از افزایش مالیات چه مزایایی به دست خواهند آورد و این مالیات افزوده برای چه مصارفی هزینه خواهد شد.
گورد پرکز، یکی از اعضای شورای شهر تورنتو در واکنش به این گزارش گفت: این سند آنچه ما از مدت ها قبل می گفتیم را تایید می کند. اینکه تورنتویی ها مالیات به مراتب کمتری از ساکنان GTA می پردازند. به همین دلیل امکان افزایش نرخ مالیات و سرمایه گذاری درآمد مالیاتی برای بهسازی تورنتو وجود دارد.
چنانچه لایحه بودجه به تصویب شورای شهر برسد، صاحبخانه ها می توانند انتظار افزایش 2.55 درصدی مالیات امسال را داشته باشند. این یعنی افزایش 74 دلاری مبلغ مالیات از خانه ای که ارزش آن 665 هزار و 605 دلار برآورد شده است.
اما آیا می دانید این مالیات کجا و چگونه صرف می شود؟ 700 دلار از یک صورتحساب مالیاتی 3 هزار و 20 دلاری، به اداره خدمات پلیس، 520 دلار به TTC (شرکت حمل و نقل عمومی تورنتو)، مبلغی به اداره آتش نشانی تورنتو و سازمان پارک ها و جنگل ها تعلق می گیرد. 50 دلار نیز صرف توسعه اقتصادی و فرهنگی می شود. اندکی کمتر از 60 دلار به خدمات امداد پزشکی یا Toronto Paramedic Services، و معادل همین مبلغ در اختیار خدمات حمایت از کودکان، اشتغال و خدمات اجتماعی قرار داده می شود.

[ad_2]