31

مارس
2019

پردرآمدترین مشاغل کانادا که نیاز به تحصیلات دانشگاهی ندارند

Posted By : کاناداهوم/ 373

از زمان کودکی احتمالا افراد زیادی از جمله پدر و مادرتان به شما گفته اند که باید به مدرسه بروید و سخت درس بخوانید تا با ادامه تحصیل و کسب مدارک معتبر، بتوانید شغل خوبی را در زندگی آینده به دست آورید.

اما امروزه شرایط فرق کرده و تنها راه ورود به بازار کار و دستیابی به فرصت های شغلی پولساز، داشتن تحصیلات دانشگاهی نمی باشد و همیشه رفتن به مدرسه و ادامه تحصیلات دانشگاهی لزوما یافتن شغلی مناسب و با حقوق بالا را تضمین نمی کند. بنابراین شما می توانید بدون داشتن مدرک دانشگاهی، سالانه بیش از 100 هزار دلار درآمد کسب کنید.

براساس آمار ارائه شده مربوط به 12 ماه گذشته در کانادا توسط وب سایت کاریابی Indeed، مشاغل پردرآمد زیادی وجود دارند که تنها به آموزش فنی نیاز داشته و احتیاجی به مدرک دانشگاهی ندارند و تقاضا برای آنها در حال افزایش است. در این مطلب به 10 شغل برتر و پر متقاضی و میزان درآمد آنها اشاره شده است.

میانگین حقوق و درآمد: تا 144 هزار دلار در سال

بیش از 800 فرصت شغلی مرتبط در سایت Indeed  وجود دارد

میانگین حقوق و درآمد: تا 140 هزار دلار در سال

بیش از 10,000 فرصت شغلی مرتبط در سایت Indeed  وجود دارد

میانگین حقوق و درآمد: تا 120 هزار دلار در سال (بستگی به شرکت خطوط هوایی دارد)

بیش از 1،500 فرصت شغلی مرتبط در سایت Indeed  وجود دارد

میانگین حقوق و درآمد: تا 110 هزار دلار در سال

 


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.