31

آگوست
2020

پذیرش جدید منیتوبا با دعوت از ۲۱۳ متقاضی برگزار شد

Posted By : کاناداهوم/ 144

پذیرش جدید منیتوبا با دعوت از ۲۱۳ متقاضی برگزار شد

۹ شهریور ۱۳۹۹

اخبار, اخبار مهاجرت در

استان منیتوبا در نود و ششمین پذیرش مرتبط با برنامه مهاجرت استانی خود که 28 آگوست برگزار کرد برای 213 متقاضی توصیه نامه یا LAA برای تقاضا جهت انتخاب شدن از طرف استان صادر کرده است. این متقاضیان دارای پروفایل ابراز تمایل یا Expression of Interest بوده اند و پروفایل خود را در یکی از سه مسیر مهاجرتی برنامه مهاجرت استانی منیتوبا ثبت کرده بودند: Skilled Worker in Manitoba ، Skilled Worker Overseas و International Education
بدین ترتیب استان منیتوبا از ابتدای سال جاری میلادی برای متقاضیان مهاجرت مجموعا 3,299 توصیه نامه یا LAA صادر کرده است.
جزییات حداقل امتیاز هر یک از دسته ها در زیر آورده می شود:
    Skilled Workers in Manitoba: 171 (حداقل امتیاز: 475)
    Skilled Workers Overseas: 8 (حداقل امتیاز: 824)
    International Education Stream: 34 (حداقل امتیاز: 34)
اکسپرس انتری چیست؟
سیستم اکسپرس انتری سیستمی برای مهاجرت به کانادا است که در سه دسته ی کارگر ماهر فدرال، مشاغل دارای مهارت و تجربه ی کانادایی از سراسر جهان بر پایه ی امتیازات و معیارها مهاجر جذب می کند. کاندیدها بر اساس امتیازی که در سیستم جامع رتبه بندی دارند دسته بندی می شوند؛ این سیستم به کاندیدها بر اساس تسلط بر زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی (دو زبان رسمی کانادا)، سن، تحصیلات و سابقه کار امتیازدهی می کند. برای کاندیدهایی که بالاترین امتیاز را داشته باشند به تناوب برگزاری پذیرش ها ITA (دعوتنامه برای تقاضا جهت اقامت دائم) صادر می شود. برای ورود در صف انتظار اکسپرس انتری داشتن پیشنهاد کار الزامی نیست. متقاضیانی که از طرف استان انتخاب می شوند 600 امتیاز اضافی در سیستم جامع رتبه بندی دریافت می کنند و بدین ترتیب در پذیرش بعدی اکسپرس انتری حتما از آنها برای تقاضا جهت اقامت دائم کانادا دعوت خواهد شد. متقاضیانی که مایل به ارائه پروفایل اکسپرس انتری خود هستند می توانند علیرغم برقراری محدودیت های کرونایی این کار را انجام دهند. اداره مهاجرت کانادا پروفایل های جدید را می پذیرد و به درخواست های اقامت دائم رسیدگی می کند.
سیستم مبتنی بر Expression of Interest
افرادی که مایل هستند از طریق یکی از این سه مسیر به منیتوبا مهاجرت کنند باید ابتدا پروفایل ابراز تمایل یا EOI را بسازند و سپس وارد صف انتظار متقاضیان واجد شرایط شوند. پروفایل ها بر اساس عواملی نظیر تحصیلات، سابقه کار، داشتن ارتباطات در منیتوبا، تسلط بر زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی و سایر معیارها از 1000 امتیاز رتبه بندی می شوند. برنامه مهاجرت استانی منیتوبا از تعداد معینی متقاضی که بالاترین امتیاز را دارند توصیه نامه برای ارائه درخواست یا LAA صادر می کند.
 متقاضیانی که در خارج از کانادا هستند باید در منیتوبا ارتباطات خانوادگی، دوست و آشنا و سابقه کار داشته باشند یا از Strategic Recruitment Initiatives برنامه مهاجرت استانی منیتوبا دعوتنامه دریافت کرده باشند. متقاضیان لازم نیست در هنگام ارائه تقاضا در کانادا حضور فیزیکی داشته باشند. از دیگر شرایط برای انتخاب شدن از طرف استان منیتوبا این است که متقاضی در یکی از مشاغل مورد نیاز منیتوبا سابقه کار داشته باشد و ابراز تمایل یا expression of interest خود را به برنامه مهاجرت استانی منیتوبا ارائه کند. متقاضیان اکسپرس انتری که از طرف استان انتخاب می شوند 600 امتیاز اضافی در سیستم جامع رتبه بندی یا به اختصار CRS دریافت می کند و بدین ترتیب در دور بعدی حتما برای آنها دعوتنامه جهت تقاضا برای اقامت دائم کانادا صادر خواهد شد. همچنین، مجموعا 72 توصیه نامه نیز برای متقاضیانی صادر شد که در دسته ی Skilled Worker in Manitoba ابراز تمایل یا EOI خود را ثبت کرده بودند. این مسیر مهاجرتی راهی را برای اخذ اقامت دائم کارگران ماهر خارجی موقت و دانشجویان خارجی که از موسسات آموزش عالی منیتوبا فارغ التحصیل شده اند باز می کند. از جمله شرایط این مسیر مهاجرتی داشتن پیشنهاد کار تمام وقت و دائمی از کارفرمای منیتوبایی و نیز داشتن سایر معیارها است. ابراز تمایل یا EOI کارگران ماهر از 1000 امتیاز رتبه بندی می شوند و متقاضیانی که بالاترین امتیاز را دارند توصیه نامه جهت تقاضا یا LAA دریافت می کنند.

5
/
5
(
1

vote
)

به خدمات اخذ ویزای تحصیلیبورسیهاخذ اقامت دائم نیاز دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

مطالب مرتبط:
کمبود نیروی کار در بین کسب و کارهای کوچک کانادا رکورد زد
جاستین ترودو: مهاجرت، مزیت رقابتی کانادا نسبت به امریکاست
کانادا بزرگترین پذیرش تاریخ اکسپرس انتری و اولین پذیرش سال جدید را برگزار کرد
تمدید پایلوت ویزای کار همسران اسپانسرشده
آنتاریو جدیدترین پذیرش خود را برگزار کرد
راه اندازی پایلوت مهاجرت به مناطق روستایی و شمالی شهر Vernon بریتیش کلمبیا
ویزای کار کبک: اولویت با این ۲۴ شغل است
حالا می توانید در این کشورها درخواست ویزای کانادا دهید
الان موقتا در کانادا هستید؟ از بیومتریک معافید
دعوت از ۲۵۳ متقاضی در جدیدترین پذیرش منیتوبا

۹ شهریور ۱۳۹۹


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.