02

فوریه
2020

پذیرش جدید بریتیش کلمبیا و تغییرات در شرایط مهاجرت کارآفرینی آن

Posted By : کاناداهوم/ 198

پذیرش جدید بریتیش کلمبیا و تغییرات در شرایط مهاجرت کارآفرینی آن

۱۲ بهمن ۱۳۹۸

اخبار, اخبار مهاجرت در

استان بریتیش کلمبیای کانادا طی جدیدترین پذیرش خود از 284 متقاضی مهاجرت دعوت به عمل آورد تا درخواست خود را برای انتخاب شدن از طرف این استان ارائه کنند؛ علاوه بر این، طی هفته ای که گذشت استان بریتیش کلمبیا از دو تغییر مهم در رابطه با مهاجرت از طریق کارآفرینی خبر داده است.
برنامه مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا از متقاضیانی که در دسته های اکسپرس انتری و  Skills Immigration قرار دارند دعوتنامه صادر کرده است. گفتنی است دسته مهاجرتی  Skills Immigration مناسب افراد ماهر و نیمه ماهری است که در مشاغلی شاغل هستند که تقاضا برای آنها در استان بریتیش کلمبیا بالا است. این هر دو دسته مهاجرتی متقاضیان را ملزم به ثبت نام با استفاده از سیستم ثبت نامی Skills Immigration Registration System (SIRS) می کنند؛ در این سیستم متقاضیان بر اساس عواملی نظیر پیشنهاد شغل، دانش زبانی، تحصیلات، دستمزد و منطقه کار یا حضورشان در بریتیش کلمبیا دسته بندی می شوند.
در جدیدترین دور دعوتنامه ها حد اقل امتیاز متقاضیان بین 85 تا 110 بوده است. استان بریتیش کلمبیا معمولا هر هفته دعوتنامه ها را صادر می کند. تا اینجای سال 2020 مجموعا 585 دعوتنامه برای متقاضیان مهاجرت در دو دسته اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا و Skills Immigration صادر شده است.
تغییرات و شرایط زبانی جدید
روز 29 ژانوبه بود که تغییراتی در دسته مهاجرت از طریق کارآفرینی انجام شد. البته درخواست هایی که قبل از این تاریخ در حال رسیدگی بوده اند شامل این تغییرات نمی شوند. به موجب این تغییرات، استان بریتیش کلمبیا متقاضیان مهاجرت از طریق کارآفرینی را ملزم به داشتن نمره زبان معادل CLB 4 یا بالاتر کرده است.  
این نمره زبان معادل سطحی ابتدایی از دانش زبانی است و برای برقراری ارتباط و بر طرف کردن نیازهای اصلی و مکالمات ابتدایی و خواندن دستور العمل های ساده سطح کفایت می کند. بریتیش کلمبیا هدف از این تعییرات را خود گرفتن مهاجران با جامعه و سایر عوامل عنوان کرده است.
اکنون تنها برنامه های Alberta Self-Employed Farmer Stream،  Yukon Business Nominee Program و برنامه مهاجرت از طریق کارآفرینی به ساسکاچوان هستند که شرط دانش زبان ندارند. علاوه بر این، متقاضیان مهاجرت از طریق کارآفرینی به بریتیش کلمبیا دیگر قادر نخواهند بود در درخواست های خود کارکنان کلیدی را پیشنهاد کنند. قبل از این تغییرات کارآفرینان می توانستند کارکنان کلیدی خود را که دارای تخصص لازم برای موفقیت کسب و کار بودند را در خواست خود مطرح کنند. در عین حال بین جولای 2015 تا نوامبر 2019 تنها چهار درصد تمام درخواست های مهاجرت از طریق کارآفرینی شامل کارکنان کلیدی می شد.   

5
/
5
(
1

vote
)

به خدمات اخذ ویزای تحصیلیبورسیهاخذ اقامت دائم نیاز دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

مطالب مرتبط:
بریتیش کلمبیا جوامع تازه ای به پایلوت مهاجرت کارآفرینان افزود
انتخاب ۳۱۰۰ متقاضی اکسپرس انتری توسط بریتیش کلمبیا در سال ۲۰۱۸
افتتاح پایلوت منطقه ای بریتیش کلمبیا برای مهاجران کارآفرین
نگاهی به پذیرش های اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا در سال ۲۰۱۸
رونمایی بریتیش کلمبیا از برنامه ی مهاجرتی جدید برای کارآفرینان
ساسکاچوان دعوتنامه های جدید صادر کرد
جزییات جدید مجازات رانندگی در حال مستی در کانادا
جزییات سیستم EOI کارگر ماهر کبک منتشر شد
افزایش پذیرفته‌شدگان کاندید استانی کانادا در ۲۰۱۷
دراو (DRAW) اکسپرس اینتری مورخ 14 مارچ

۱۲ بهمن ۱۳۹۸


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.